11.7.06

נהייתי כזה

חברים וחברות כאלה
┤ö├ö┤ö├ö┤ö├ö┤ö├ö┤ö├

בזמן האחרון
אני שומע מאנשים
שנהייתי יותר ויותר כזה.
בהתחלה זה המבטים
שהייתי מקבל במזדרון
במצבים האלו שהולכים אחד מול השני
שלא נעים להתעלם אבל גם אין מה להגיד
אז עושים מן מבט כזה עם העפעפים
אחר כך זה הגיע ברמזים דקים
בדרך אגב
כאילו בלי לשים לב
לפעמים תוך כדי בדיחה מקרית
כשצוחקים על משהו אחר
ועל הדרך זה מתחבר
אז גם אני צחקתי על זה
הרי, אני לא ממש חושב שאני כזה.
אבל כשזה התחיל לקרות יותר
דברים התחילו אט אט להתבהר
והרגשתי שאנשים כבר מתייחסים אלי
כאילו אני כזה.

ושיהיה ברור
אני לא כזה !
אף פעם לא הייתי כזה!
ולא הייתי יכול לחיות עם עצמי אם הייתי כזה.
להיפך – אני מסוג האנשים שמטיפים
לאיך לא להיות כזה.
וזה ממש לא נעים לי
לשמוע שאני כזה.

כל כך לא נעים שזה מתחיל להפחיד
אולי נהייתי כזה מבלי להרגיש
אולי השתניתי תוך כמה חודשים
כי באמת בתקופה האחרונה
אני לא בדיוק אני
כלומר
עברו עלי כמה דברים
מהם קלים, מהם קשים
ואפילו כמה מוזרים
אתם יודעים- מה שהחיים זורקים
קצת מזה וקצת מזה
אבל מביך אותי לדעת שהפכתי לכזה !

ראיתי את זה קורה לאחרים
ובתוכי מעט בזתי לחולשת הנכנעים
לרפיון המנטלי שנגלה ללא עוררין
איך הם לא רואים
למה הם לא מתעוררים
משנים! מתקנים !
משתפרים!
ולמה.... ואיך .... ו..
הנה אני בתוכם – כבר לא מחייך
עומד מאחורה ומהצדדים
כאילו מביט מלמעלה
אבל בעצם מבפנים.
מכה על חטא ומודה.
נהייתי כזה!
מדהים.

+

מקווה לראות אתכם הערב
יום שלישי ט"ו בתמוז 21:00
בשדרות רוטשילד (בין מזא"ה לבלפור)

אז
חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857


סעיפים סוף סופיים:
1. נגמר המונדיאל העייף הזה עם כל הסמי-אירועים והמשחקים המשעממים – לכן כל הבנים והבנות מוזמנים להיפגש, לצאת מהבית לבלות ולהנות, לנשום אוויר שדרתי, לשבת על ספסל , לפרוט על גיטרה, לפתוח בקבוק בירה ולשתות את החיים האלה בהנאה.
2. היום נחזור לשעות נורמליות – ונתחיל ב – 21:00 כדי להנות יותר זמן.
3. כל אחד מאיתנו הוא כזה – לכל אחד יש הגדרה אחרת לזה- אז כל עוד היא חיובית לדעתנו, אין בעיה, אבל אם היא לא, אז זה הזמן להתחיל לעבוד , ואולי להבין ולסלוח לאחרים שהם כאלו עם או בלי שהם יודעים.
4. הרבה מאוד אנשים שואלים אותי למה אין אתר עם כל השירים והמיילים והתגובות של האנשים, אז זה הזמן להסביר מה פירוש הלינקים שאני מוסיף בכל מייל כבר שנה ומה זה "הקבועים". אז ככה, יש אתר! הוא קיים כבר שלוש שנים עוד מעט והנה הכתובת:http://www.freewebs.com/chessandfun עכשיו, כשפותחים אותו – אז למעלה יש כל מיני לינקים מחולקים לשנים שבהם נשלחו המיילים, לתגובות של הקוראים, לכתבות ולשירים שאנשים שולחים. וכדי להקל עליכם אני מכניס את הלינקים לתוך מילות המפתח : 2006 , 2005 , 2003-2004 . תגובות שירים ו-רשימת התפוצה ולאלו אני קורא "הקבועים"- תבלו.
5. אם יש מתנדבים לחדש את השלט של הממלכה – נברך כל ארטיסטיות לשמה.
6. תודה לכל אלו שחייכו שבוע שעבר –המבצע ממשיך...חיוכים לכולם.

4 תגובות:

  1. Amit shar26.6.11

    איזה יופי! לא מפסיק להפתיע, איזה כשרון!
    היום יש חתונה (גם אני כבר קצת כזה!) אבל אולי בשבוע הבא...
    עמית

    השבמחק
  2. רון26.6.11

    בגירסא המקורית

    שיר על התמכרות ל-LOST בפרט ולטלוויזיה בכלל
    חבל
    זה לא זה
    אתה כבל לא כזה
    נהיית אומלל...

    ובגירסא המשופרת..

    על התמכרות ל-LOST ולטלוויזיה בכלל
    כל שנותר לי לומר זה - חבל
    אם זה זה או לא זה
    אתה מזמן לא כזה
    פשוט כי נהיית אומלל

    השבמחק
  3. kavni26.6.11

    ..העיקר שאתה כזה חמוד

    ,נשיקות

    קרן

    השבמחק
  4. עידו26.6.11

    changes that happen to us are sometimes a way to stay in touch with the dynamic of life. anyway, they should not be examined by zoom in, i.e. even some things that in one moment make us and the peolpe around us to wonder, turn to be good and fruitful.

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.