18.6.13

שירותים מיוחדים

   חברות וחברים אהובים
--------------------------------

העידן הטכנולוגי הזה עוד יהרוס את כולנו
פעם הייתי נכנס לשם עם גיטרה
עוד לפני שידעתי שני אקורדים ברצף
רק הייתי מרגיש את המשמוש המעקצץ וזהו
תופס את הגיטרה ונכנס להרביץ ורסיה זייפנית
של "הדפוק הזה עושה לך טוב"
לי זה עשה טוב.

חודשיים של אימונים עם אקו של חרסינות לבנות
עד שהשיר כמעט מזכיר את המקור
הו אז הייתי רועד מהתרגשות
מוצף אושר בלתי נלאה
אושר דו צדדי כזה
דו כיווני אולי אפילו ממלכתי.

עם תשבצים זה טריוויאלי
עניין גנטי של ממש
אבא שלי שיזכה לשנים ארוכות
היה יוצא רק אם נותרו איזה שתי הגדרות מעיקות
אם חסר איזה מוסף בעיתון השבת
תהיו בטוחים שתמצאו אותו שם.

המהדרין אגב ואנוכי עימם
תולים את תשבץ ההגיון אל מול אפם
כך לאורך השבוע בלי סטיות תקן ובכל הזדמנות
אי אפשר לברוח וממשיכה ההתמודדות
הראשונה לא פעם יצאה חוצץ נגד המסורת המביכה
גורסת שיש לתת למח כמה דקות של מנוחה

לך תסביר לה שדווקא שם אני מוצא את הנחלה
את המפלט האולטימטיבי מהחיים
המקום בו אני קובע את החוקים
אליו אני נכנס לבד עם מטרה ברורה
ואמתלה גאונית שאמא טבע יצרה

נכנס עם אפס שאילתות מהעולם הנאור
סוגר את הדלת ומדליק את האור
מטיח את עוולות השעה אל הריק המתעמעם
מסדר את ישותי בנוחות על ההתקן
ובמדיטציה קוסמית פשוט מתרוקן.

+

שדרות רוטשילד     
בין מזא"ה לבלפור
כל יום שלישי מתחילים ב 21:30

אז חיים טובים
וניפגש

עזי לוי : 0544266802

עוד מעט:
1) האירוע הגדול יתרחש ב – 23 ליולי  ( כלומר בעוד חודש וקצת ) – הוא יהיה גדול מהרגיל. ואנו באמת צריכים המון עזרה כדי לגרום לו לקרות.
2) אז גם אם אתם לא מהקבועים ובא לכם להוקיר תודה על כל שנות הפעילות , או שמתאים לכם לתרום בחברות נשמח לקבל כל הטיית כתף. אפשר לפנות ליוסי, אבנר, אורן, אייל ואלי.
3) בנוסף פירסמתי מסמך בגוגל דוקס עם כל הרעיונות והמשימות לערב – מי שרוצה להרתם שישאיר את השם ומספר הנייד שלו במקום שבו הוא יכול לתרום ואנו ניצור איתו קשר.
4)המפגשים כרגיל – ואפשר להצטרף תמיד לפייסבוק שלנו (מלכים ברוטשילד הדור החדש )

5) אוהבים אתכם: אז תגיבו ! תגיעו ! – תנידו עפעף ! – חבקו מישהו ! – תשירו ! יאללה תעשו משהו.

תגובה 1:

תודה באמת - אוהב אותך.