28.5.13

יש מחיר לחופש


חברות וחברים יקרים
♪♫•*¨*•.¸¸♥¸¸.•*¨*•♫♪

חמדתי לצאן,
הזמן חשבתי, כנראה לא הוערך נכון
נפער לי חלון לא מבוקר בלוח הזמנים
והרחוב קרא לי ללכת בו כמו היה מרחבים
שמש קייצית בדיזינגוף המתעדכן, המתחדש , המתרגש
חשתי איך נמתק טעמם של מים בגנבה

ואיך רעד מתגנב לגבי דרך פתחים בחולצה הקצרה
רעד של התרגשות נוסטלגי מהול ברגשות של אובדן
אין טעם לדבר על נעורים שאבדו להם מזמן
אבל בין הנעורים לעכשיו היה איזה גיל שובב
שמפוספס וטמיר מהעין עכשיו

חשתי חי שוב
הילכתי כתייר מבושם
לאורכו של הרחוב השוקק והצבעוני 
גומע את רשימת הברים הפתוחים, החומוסיות הטרנדיות
ועוצר לשהייה ארוכה בחנויות הספרים
בנות מכל עבר חוזרות מהים בלבוש מזערי
שוטפות לי את שדה הראייה ואת האגו הגברי
ואין תמצית שיכולה לתאר את אותה הרגשה ילדותית
שזרקה אותי כמו ללונה פארק של מבוגרים
אל ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות
אני יכול לבלות פה שעות
הזמן כמו לא קיים ברחוב

מוקסם מכל ההתקפה החושית
התקשרתי מייד לחבר שירגיע אותי רגשית
זה יש לו נסיון אישי במפגשים לא קרואים
של מרחבים פתוחים וגברים נשואים
"הכי חשוב זה להכיל את האווירה" תנשום לאט
וחפש את הדרך הבטוחה ביותר חזרה.

כמו שאמרתי זה לא קורה הרבה
יש לי יום חופש אחד בשבוע
בו אני לא פוגש קייטנים זבי חוטם וצמאי דעת
ונפשי יכולה לשוט לה במרחבים חסרי מטרה
חסרי תוחלת ונטולי יעד והכרה
או במקום שהרוב מכירים אותו בשם - ים.

אבל כבכל חמישי עת מבצבץ לו החופש מחוץ לחלון
מחכה לי רשימת מטלות מסודרת ומאורגנת מראש
הראשונה דואגת למלא בדיוק סכמטי את כל משבצות היום
בדאגה שמא אפול לאי עשייה או רחמנא ליצלן אתפתה לחלום
אך למרות התכנון הגרמני יש לעיתים גם הבלחות.
מטלות שנפלו בין הכיסאות, משימות נשכחות

וכך נקלעתי לפגישה במחלקת הרישום הקדם גני
מאושר מיעילות בירוקרטית שאינה ענייני
וכמה לצרוך את אור השמש החופשית
את עושר המראות שימלאו את נפשי
את ההתרחשויות ברחוב האגדי
את הוורסיה האלטרנטיבית
של עצמי.

+

שדרות רוטשילד     
בין מזא"ה לבלפור
כל יום שלישי מתחילים ב 21:30

אז חיים טובים
וניפגש

עזי לוי : 0544266802

לפני או אחרי החגים זה אתם תחליטו:
1) .אין דינמיקות ברורות – לפעמים מגיעים יותר לפעמים מגיעים פחות, מה שבטוח מי שמגיע זוכה לתשורה נאה.
אז אחרי שליגת האלופות נגמרה, ובנות שוצפות את השדרה. הקיץ קורא לכם לשוב בחזרה.
2) עונת השח ( וגם העטלפים ) נפתחה רשמית וזה אומר שגם השיעורים התחדשו, כל בנות ישראל ותיירות מחול החפצות ללמוד את המשחק אפילו מאפס, מוזמנות לשיעורים חינם ברחבת השדרה בכל מפגש. ( חפשו את אבנר הגדול)
3) וכמובן חידות – ניתוחים- בליצים וזוגות שוודי אל הלילה ( תודו שזה נשמע מגרה )
4) ההכנות וההתכוננות לאירועי ה23 ליולי בוא יצויין עשור למלכים ברוטשיל בעיצומן. החגיגות לא יהיה דומות לשופ דבר שהיה לפני כן. התכוננו לכך והכינו עצמיכם נפשית ופיסית.
5) מי שמעוניין לעזור בכל דרך מוזמן לפנות אלי( רעיון , קשר עם העיתונת, הטלויזיה וכו)

6) בואו בכייף שלכם.

2 תגובות:

  1. פעם הבאה שאתה בסביבה,תקפוץ להגיד שלום

    השבמחק
  2. אנונימי30.5.13

    איזו קלילות. אני מרגישה כאילו היתה זו אני שמהלכת בחופשיות, עם הרוח בבגדים והשמש בפנים מול השבות (או השוות) מהים. מזל שאני לא גבר נשוי.... כיף לקרוא!

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.