18.12.12

תא לחץ


       חברות וחברים מולחצים
-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-
זה מלחץ הוא פוסק
ומעביר מבט בוחן נוסף על הלחי השניה
'והפצעים הקטנים האלה על החזה' אני מצביע
אלו פצעי לחץ קטנים, הוא אומר, אין לך מה לדאוג
אתה במצב בריאותי נפלא ידידי
רק איך לומר אדם קצת לחוץ
יש סיבה מיוחדת לכך?

האמת שלא. הזדרזתי לענות בלחץ
לרופא העור-שופט-פסיכולוג פתאומי שלי
אני אדם רגוע לחלוטין , חי חיים שלווים ומאושרים
אם לומר את האמת הכנה, לא עולה בראשי דבר..
'אתה בטוח' שואל הקטגור
תשמע... אני שואל מנחש
בכל זאת אנחנו חיים בישראל ?
במצב כלכלי-ביטחוני-דמוגרפי מטלטל
אני מטופל בשלוש מלאכיות קטנות
נשוי כבר 6 שנים שזה כבר עילה למשהו
אבל פרט לכך כולי פרסומת לרחש גלים
אישיות אופקית מונחת על זרי דפנה מעוגלים.

'בקשר לנקודות האדומות הלא כואבות לא מזיקות על הגב,
אל דאגה, אלו סימנים ראשונים שהגוף מתחיל להזדקן'
מה מזדקן? נדרכתי באחת
'אל תלחץ !!' חוזרת בת קול מהצד השני
מי נלחץ ?! השתחררה לי צעקה
חיי שלווים כנהר בהימליה
כמו פסל בודהה במקדש
כמו "שרב כבד" של נחמן שי.

עזבתי בסערה רגועה והרהרתי במעלית
אותו דבר טענה רופאת השיניים שלי לאחרונה
"ריבוי בעיות שיניים מצביע על תקופה מעט לחוצה"
על איזו תקופה לעזאזל!' הקפצתי אותה ממקומה
היא נטלה מראה חדשה במקום זו שהתנפצה
ופנתה אלי בחיוך של מאמא תרזה "זה קורה , לא נורא"
אני מצטער אני בד"כ רגוע כמו ערסל
מלמלתי תוך נסיונות שוא להחזיר את הדם לזרימה רגילה.

ועוד לפני שירדה נפיחות ההרדמה תפסה אותי בדלת השכנה
מצביעה על ראשי בסוג של תוכחה על בסיס ידע מוקדם
'יש תכשירים נהדרים לטפל בנשירה' הציעה בחוצפה
איזו נשירה? רעדתי באחת . זה תוצאה של שנים בנגמ"ש
של נסיעה עם קסדה, של גנטיקה לטיפולי מעברה
הרגשתי את שפתי רועדת בלי שליטה
עיני מאדימות ונשימתי מהירה
אני בכל מקרה מגלח את מבינה?
עד חוט השערה.. זעקתי באדמומיות חזרה
היא חייכה בשלווה וענתה
לא נורא, אולי אתה פשוט בתקופה כזו
אתה יודע, קצת יותר מתוחה.

+

בית קפה "דה סטריטס" או "The Streets"
אבן גבירול פינת ארלוזורוב
נתראה בשעה 21:30

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

תא לחץ:
1. הסיפתח בסטריטס היה מעולה! נמשיך להיפגש שם לעת עתה. ושוב תודה לאבנר על ההפנייה.
2. בלי לחץ חברים,יש מקום לכולם.
3. זה הזמן להגיע, כל אוהבי המקומות הסגורים, מי שורצה ללמוד מהתחלה על שולחן מסודר וסיידר טעים, מי שחייב את הירה מוגשת בכוס חצי נדיבה, הכל מוגש עם המון אהבה.
4.חנוכה מאחורינו – סוף העולם לפנינו – אחריו יש כמה חגיגות קטנות והכל מתחיל מהתחלה.
5. מחכים לראות אתכן.

תגובה 1:

  1. אנונימי18.12.12

    אז אפשר להרגע - סוף העולם לפנינו!

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.