6.11.12

על ראש קירח


 חברות וחברים חלקים
ѮѯѮѯѮѯѮѯѮѯѮѯѭѮѯѯѯѮѮѯѮ

מרחוק זה נראה טוב.

אני מנסה להיזכר אם עבר חודש או יותר
אך שום אירוע לא מדגדג את המכונה
אני נשאר בתחתוני ובעייפות מתכתית
מושך את השרפרף מתחתי
מקרב לכדי נגיעה בבבואה
ורוכן קדימה לעמדה הידועה

לא עוברות שתי נשימות
והזמזום המונוטוני מתחיל לכרסם לי בפוני
יש במעבר הראשון מן הצהרת כוונות גלויה
להתחיל מקדמת הראש - בהנהגה
הקומביין התחיל את העבודה
עד שהשדה נחרש אין דרך חזרה

לפי כמות החומר הנושר על צילי המוטל
ניצי מחלפותי חצו את הטווח
מֵהַתְקֶן המותר לכיוון האיזור המוזנח
אני מתעכב סביב איזורי השמיעה
מעלה חיוך כתמיד מאותה תקרית ישנה
בה הוסרו בשגגה שלושה רבעי גבה

בדרך כלל איני זקוק לעזרה חיצונית להשלמת המשימה
אבל כשהראשונה עוברת באיזור היא לרוב מבחינה
בקווצת שיער מרדנית ששרדה
מן לקט שכחה ובעיקר פאה
שאני מתקן בחסות המראה
וכדרכי בקודש מסיים בליטוף קרקפתי להעצמת החוויה

להסתרק זה לחלשים, אני משכנע את השתקפותי
במנטרה תדירותית ששוננה לאורך שנים
רק ביציאות משחיה בים עולה בזכרוני בערגה
אותה תנופה חדה של הראש הזורקת את רעמת התלתלים
בנתז מים ארוך מהמותן לעבר האל שבמרומים
אל עבר השמש של תריסר שנים
לעבר חיים חלקים
אמרתי כבר
מרחוק זה נראה טוב.



+
שד' רוטשילד

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 21:30  (הסתיו כבר כאן)

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

הודעות מסופרות:

1)  מזמן לא אמרתי לכם שאני אוהב אתכם כבר בהתחלה – אז יאללה איזה כייך להתחיל עם אהבה – בכלל ההודעות היום מלאות בשמחה ואושר – עשו טובה חייכו שנייה לזה שמימינכם, מה אכפת לכם – יעשה לשניכם טוב לרגע – אפילו אל תגידו למה.
2)  לפני כמה ימים ( בראשון לנובמבר ) אמיתי חבר שלי זרק שפם לאוויר ואני תפסתי , אז מי שעדיין רוצה להצטרף לקטע הזה של MOVEMBER שיתחיל באיחור מה אכפת לכם. הנה לינק http://ex.movember.com/  - נסו משהו חדש – גלו קלילות במפרשים J
3)  ורק בשביל הקוריוז – אני לא מאמין שאני אשכרה שולח את זה אבל זה כל כך רטרו שזה על גבול הצחוק האנטרופולוגי – ציירי לך שפם
4)  השבוע נתחיל לחגוג את סיום מושב הקיץ ביינות וגבינות – פותחן כוסות ובקבוק אחד עלי, מי שרוצה להעצים את השמחה שיגיע עם משהו.
5)  צפויים לנו מפגשים ספורים נוספים בשדרה האלמותית, מזג האוויר מתקרר וטיפות ראשונות כבר שולחות שליחים....לכן בנות יקרות לתת עוד פוש קטן ולהגיע למפגשי הסיום בשדרה.
6)  סוף הוא תמיד התחלה – רבים הן המקומות הרבים על האפשרות לארח אותנו בחורף , אנא עיזרו להם להגיע להחלטה הנכונה וקבעו בטרם הגשם הראשון את מקום הקבע הבא שלנו.
7)  מזמן לא תזכרתי את זה והיום עם פרץ הרגשות המציף אני מרגיש מן כייך לתזכר – גם את החדשים וגם את הותיקים - אפשר להגיב , להוציא את האמת , השקר, הזעם , הפריקה , הכבוד, הרעיון, לשלוח אותו על גבי הפיקסלים האלקטרונים ולשלוח לעולם או אלי . זה כייף.
8)  ובאמת אפילו שאני ממש מתכוון ולא תמיד מצליח אני מציע באמת, עשו עצירה קטנה בחיים, תראו קצת חברים, תשקיעו במשפחה. זה ממלא וזה חוזר בגדול. אני יודע שקל להגיד וקשה לבצע, אז הנה אני מתחייב לנסות השבוע לשנות את המצב.
9)  איזה כייף היה לכתוב את ההודעות היום.
10) אה ותסתפרו.

3 תגובות:

  1. אנונימי6.11.12

    שלוש בבוקר?!? לול
    דייויד

    השבמחק
  2. התנועה הזאת של ניעור המים מהשיער נשארת עוד שנים רבות אחרי שכבר אין שערות. זה קשור גם לכך שהריסים הרטובים מזכירים לך איך זה היה להרגיש שעיר וצעיר.
    ולפני שאתה מסתרק - אתה חופף את הקרחת או מסבן אותה?

    השבמחק
    תשובות
    1. חופף נראה לי :) אף פעם לא חשבתי על זה ..

      מחק

תודה באמת - אוהב אותך.