15.5.12

תפקיד חייו


      חברות וחברים מתפקדים
054426680205442668020544266802

זה שהתפקיד שלו לשאול את השאלות המציקות
כשכל השאר מתרכזים יהיה הראשון לחטוף צעקות
מזה שהתפקיד שלו הוא לצרוח בשרשרת
כמו לא הומצאה שיטת דיבור אחרת

זאת שהתפקיד שלה הוא לבקש מכולם להרגע
היא גם זו שבדרך כלל אופה את העוגה
ומבקשת מההוא שהתפקיד שלו זה להכין קפה
להתייחס לזו שהתפקיד שלה להתלונן טיפה יותר יפה

בינתיים זה שהתפקיד שלו למצוא את הכיוון
צולל לתוך מפות בגרסאות שונות
כשזו שהתפקיד שלה הוא לפסול כל הצעה
מעירה את זה שתמיד התפקיד שלו הוא לנוח לשעה

זה שמתפקד כאחראי הבוגר תמיד מנסה לכנס
וזאת שמחזיקה בתפקיד המיסטי מתחילה לבאס
לזה שאף אחד לא זוכר מתי הוא התחבר לחבורה
יש תפקיד ברור לתפוס דרבוקה ולפצוח בשירה

זה שהתפקיד שלו לספר סיפורי רווקים מנקרי עיניים
מתערסל עם אחת שהתפקיד שלה ברור לו בינתיים
וזו שהתפקיד שלה לדעת הכל לפני כולם
מרכלת עם זה שנראה שהתפקיד שלו הושלם

ואני מנסה להבין את התפקיד שלי בין החברים
אני רוצה לאפות , לכוון , ולשיר את השירים
אני רוצה לנקר עיניים ולתפוס שעה שינה
להכין קפה, לפסול איזו דרך ואפילו לצעוק בלי הבחנה

אני רוצה תפקיד עם חזון עם אווירה עם פיק
אני רוצה גם לארגן גם ללהק וגם להפיק
ואף תפקיד שמוצע לי אינו ממש ממצה
בכל אופן לא אחד שאני באמת רוצה
אולי אני עסוק בלתפוס מרובה לתמיד
ואולי התפקיד שלי הוא לחפש תפקיד.        


                            +

שדרות רוטשילד     
בין מזא"ה לבלפור
כל יום שלישי מתחילים ב 21:30

אז חיים טובים
וניפגש

עזי לוי : 0544266802

אליפות העולם:
1. ספיישל אליפות עולם !! הערב בשדרה התכנסות חגיגית, שכן בימים אלו מתרחשת התמודדות על אליפות העולם בשח, בין אלוף העולם ההודי וישוואנתן אנאנד לבין הרב-אמן הישראלי בוריס גלפנד.
2. בהתמודדות משחקים 12 משחקים עד להכרעה, היא התחילה ביום שישי ונכון לאתמול הסתיימו 3 משחקים בתיקו. המשחק הרביעי ייתקיים היום בצהריים.
3. לצפייה במשחק בחינם בשידור ישיר ניתן ללחוץ על הלינק הבא : אליפות העולם בשח
ניתן להיכנס גם לכמה אתרים אחרים שגובים תשלום על ניתוחים בעברית בזמן אמת.
4. במפגש הערב ננתח את כל ארבעת המשחקים הראשונים ,נשווה , נשאל, נלמד ונחווה את הרגעים המותחים בכל משחק, ההברקות והפספוסים, שווה לבוא !
5. נקווה שתפקיד חייו של גלפנד יוכרע השבוע.
6. יש כאלה שהתפקיד שלהם הוא להנהן ולעבור למייל הבא
7. אבל הערב אתם חייבים להגיע

2 תגובות:

  1. אנונימי15.5.12

    איזו תשוקה יש לך לחיים. ממש מנקר עיניים.
    מקווה שתמשיך כך עם החיוך על הפנים עוד הרבה הרבה.

    השבמחק
  2. כולם מוזמנים כמובן לצפות במשחקים באתר השחמט הישראלי ICHESS עם פרשנים בכירים - רב אמן רם סופר ורב אמן יהודה גרינפלד

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.