23.8.11

מסע פילים


           חברות וחברים עמוסים 
      /    ( o \     /    ( o \    /    ( o \     /    ( o \      /    ( o \     /    ( o \    /    ( o \     /    ( o \


אני מביט במראה האחורית
הגדולה כבר שמטה ראשה לצד
משמאלה הקטנה בזווית חדה עוד יותר
אין מה לעשות
חמש שעות של מגלשות מים לרוב עושות את זה
אני מגלגל את השיחה מהבוקר עם הראשונה
"בטח, שטויות, אין בעיות, קטן עלי, אני אפילו לא לוקח עגלה"
בועות הבטחון המופרז מתנפצות על ראשי הדואב
ההרגשה הכללית דומה יותר לסיום גיבושון שייטת
תוך כדי שיורים עלי תמידית מאקדחי מים של האויב

המזגן על המתג הקיצוני ולמרות פעולותיו הקדחתניות
טיפת זיעה ראשונה מקימה אוהל על מצחי השזוף
כמו מודיעה לשאר הנקבוביות הרדומות
קדימה לצאת לרחובות, אותנו לא יקפיאו בתוך הגוף
אני אומד את המצב
350 מעלות צלזיוס בחוץ
25 מטרים מהחנייה לכניסה
7 תיקים
5 מצופים
3 כובעים
וצידנית אחת ריקה.
אה..וכמובן שתי נסיכות ישנות ואף לא מנשא אחד לרפואה.

החישוב הוא פשוט, מרגע כיבוי המנוע יש לי חצי דקה
בטרם יפוג החמצן הקריר וחלקי רכב יכנסו לתהליך המסה
את התכנון הראשוני ערכתי כבר באיילון
את התיקים אני מחלק בשיווי משקל על גבי
את הצידנית על הצוואר ואת הכובעים בכיסים
קפיצה במקום כדי לבדוק שכלום לא נופל לרצפה
שולחת את זכרוני לשנייה למארב לבנוני נשכח
עיגולים רחבים נקווים בחולצתי המתלחלחת
אני משחרר אבזמים של כסאות ומניף אחת על כפיי

ממשיך ומתעלם מחתכים שמתחילים בעומקי הרצועות
וצועד בנחישות לצידו השני של הרכב
המפתחות נופלים – אני מקלל את כל העולם
כמדען טילים כימיים אני מתכופף בזהירות עם המשא
ומרגיש איך בהילוך איטי מפלי הזיעה שוטפים את משקפיי אל המדרכה
הם נתפסים עם הזרת הפנוייה – הכל עניין של אמונה
השנייה מועמסת על הכתף האחרונה
וצפצוף האזעקה הנועל מסמן את תחילת הצעידה
כולי מנותב אל כניסת הבניין ואל המעלית הצרה בעולם
מי היה הארכיטקט נפשי קוראת אפילו נפולאון נכנס פה רק מהצד
אני לוחץ וממתין נצח, עד שכבודה תואיל ליפול מהקומה האחרונה
רק שלא יעצור אותה ההוא עם הכלבה החולה
או אלו שכל הזמן רבים עם דלת פתוחה
או הזקנה שחופרת שעות
אני מתפלל חרישית כאחרון הגיבורים נוטף דם יזע
ואם היא לא מגיעה תוך עשר שניות
גם דמעות.
+

שדרות רוטשילד    
בין מזא"ה לבלפור
כל יום שלישי

אז חיים טובים
וניפגש

עזי לוי : 0544266802

הסוף קרוב( לא ברור של מי):
1) מסע פילים הוא מסע המבוצע ע"י לוחמים בצבא במסלול הכשרתם להתמודד עם קשיים ותנאים קיצוניים- שום דבר מאלה לא מכין אותם לחופש הגדול.
2) מחאה בתוך מחאה : יש לנו קושי לא ברור ואף הזוי בקשר לפעולות הבסיסיות של קיפול והקמה של רבי השח. מסתבר שאנחנו מיקרו-קוסמוס של החברה. כל העומס נופל על שניים או שלושה אנשים בעוד בכל שבוע מגיעים למעלה מעשרים איש להנות, זה חייב להיפסק. אם לא תהיה יותר הדדיות והתנדבות לעשות דברים למען כולם – ערבי השח ייפסקו. אני מניחחח שאין טעם להרחיב בעניין. כולכם ברי דעת.
3) זה עדיין מתחבר למסרים משבוע שעבר – אהבת חינם – לתת ולא על מנת לקבל.
4) טל בר און, הרב אמן הטרי שלנו מארגן סדנה למצוינות בשחמט, לכל המעוניינים הפרטים בלינק הבא – מומלץ מאוד   http://www.chess -il.com/forum/viewtopic.php?f=7&p=179359#p179359"
5) ליבנו עם הדרום – מקווים ליותר שקט בכל האיזורים
6) אבל אם כבר נגזר עליכם לבלות קצת זמן בממד קחו לוח שחמט.
7) יכול להיות שמשבוע הבא לא אוכל להגיע במשך תקופה קצרה – הודעה תגיע בהתאם.

תגובה 1:

  1. עידו27.10.11

    מקווה שהמסע הצליח והייתה שנת צהריים.לילה טובה

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.