5.7.11

החיבוק שאחרי


        חברות וחברים משני המינים
⚗_⚗  ⚗_⚗⚗_⚗  ⚗_⚗⚗_⚗  ⚗_⚗

דווקא עכשיו היא רוצה שאחבק
כשהכי בא לי להתנתק
כשראשי מסוחרר
גופי מרוקן
כתפי ממוסמרות לכרית הרכה בהכרזה של הגשמה
ותנועה מעגלית איך לומר לא מסתדרת לי עם הזרימה

ואולי הגיעה השעה לפתוח את הנושא בשם המין הגברי
שכורע תחת אותו ניגון דו-סיטרי
מחד הוא מתפקד בעת קריאה כמאהב לטיני זר
ומאידך לאחר מעשה מתגלה כסטרואיד קר ומנוכר
עם שוך הסערה אנו כמהים לרחף
לאסוף חלומות מקריים ולהתעטף
להעלם באלמוניות בעולמות רחוקים
מתוקים ומנותקים
זה לא עושה אותנו סרבני חיבוקים !

בנינו אתם הלו מכירים
את התדירות של לילות למבוגרים

בכל עת שהילדים מתירים
בעזרה של אחד אלוהים
זמני שינה תואמים
ואקלים טרופי מתאים
אנחנו הולכים על הדבר האמיתי
מגייסים תשוקה מחיוך חטוף
מתנועה מסויימת שביצע הגוף
ממעשה שטות
ממשחקי ילדות
ובעצם כמעט מהכל
אפילו מאלכוהול

ועל אף השכמות התפוסות
מתחילים "למלא" כמאמר המשורר
"את כל הגוף בנשיקות"
בתחילה בחוסר אמונה שאכן באה השעה
כאוהדים המתגודדים בקופת ההופעה
תופסים את המקום שנראה הכי טוב
והנה הגשם פורץ באמצע הקרנבל ברחוב
האקסטזה מתחילה
גופים מתאחדים על הגלגל הענק
קמיקזות צוללות לנמל
רקטות משוגרות לחלל
להקת דולפינים מגיחה במהירות מפתיעה
דגים שוחים בכל הכח נגד זרם הנהר
ולבה פורצת בגעש מפי ההר

ובסוף כשהרכבת פולטת את שקשוקה האחרון לפני התחנה
ואפשר לשקוע על תלולית חול רך על חופי סיני
אנחנו מסתכלים יחד בזריחה בחדר השינה
וחושבים בדיוק את אותה מחשבה
ממש כמו אחרי טיול במדבר
או שחיה לילית בנהר

פשוט חייבים לעשות את זה יותר !

ואז כשהרוחות מסמנות בחול את הילוכן
כשחוזר הים למסלולו המתוכנן
כשגופי כבר מוטמע כחלק אינטגרלי מהמזרן
הו אז היא מבקשת שאסתובב לחיבוק אחרון קטן

בואו נאמר שלולא הייתה זו זוגתי מאחורי התחנון המתוק
הייתי מסנן - מעביר תדר – ומחניק תחילה של צחוק
שכן כל רצוני ברגעים אלו עלי אדמות
הוא לנתק תודעה - להכבות
ובהזדמנות זו לפנות ללב הרגש של המין הנשי
סילחו לנו על גחמתנו זו הטיפשית
הרשו לנו להשתחרר מכבלי הגוף הממשי
להרדם בתנוחה הכי חופשית
ולהתחיל מחר מבראשית.

                    +
שד' רוטשילד
בין מזא"ה לבלפור  .....  החל מ 21:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

הודעות של קיץ:

9)  יומולדת  8 !!!  עוד שבועיים !!!  בתאריך 19.7.11 בשדרות רוטשילד נערוך את המסיבה של השנה, ניפגש כבר בשעה שמונה בערב והולך להיות ג'יגה שמח אז תתכוננו.
8) מי שיש לו עוד רעיונות שיכולים לשנות\לברים\לשדרג את היומולדת שישלח לי במייל \ בפייסבוק או בעצמו היום בערב
7) כן , אני מגיע , אני לא במילואים בסוף.
6) מוזמנים לבוא בכייף – עם חיוך על הפנים – אם אתם יודעים או לא יודעים, מבינים או לא, סגורים או פתוחים על עצמכם, לבד , בזוגות , בחבורות, עם עדת מאמינים , על גלגל אחד או על רבים , עם כובע ובלעדיו , עם פילטר ואם לאו, העיקר שתגיעו למרחב.
5) רק היום הבנתי ( לקח לי כמעט שמונה שנים ) שכשאני מתריע בכם להגיב אתם לא כל כך מבינים...ואולי  ) כנראה שודאי ) הבעיה היא בי.
אני מתכוון שתאמרו את דעתכם הכללית על הנושא – תרמו מדעתכם על מה שנכתב – אין הכוונה היא לסחיטת פידבקים כאלו או אחרים על עבדכם הלא נאמן. איני חפץ בסוג של ליטוף על השכם או שאר מניירות של חיית מחמד, אלא לסוג של יחס ביקורתי\אומנותי\פלצני\רגשני\השד יודע מה , שיוצא לכם מהבטן או לייד הלבלב ומגיע לעיני כל. עם או בלי שם הקורא הנלהב.
4) אז הגיבו ! הציעו ! הצביעו ! שתפו ! פירצו ! מה כבר יש לכם להפסיד.
3) תודה על מספרי הטלפון לשמרטפיות – עזרתם לנו מאוד.
2) תנו חיוך מרחבי – זה עוזר בכל מקום וזמן.
1) מלאי אהבה וניפגש על השדרה.

4 תגובות:

  1. אנונימי5.7.11

    הרגת אותי מצחוק "קמיקזות צוללות לנמל"
    הגיע הזמן שמישהו יעלה את הנושא
    מסכים איתך אבל לא יכול להזדהות ..
    גם אישתי קוראת את זה
    אני

    השבמחק
  2. בנוגע ל"תרמו מדעתכם.."
    ***********************

    מממ... בדרך כלל אני לא נוהג לתרום
    גם לא במשרד
    על מה שכה יפה
    נכתב

    אשר לדעתי - ולסחיטת הפידבקים - כאלו או אחרים -
    בשילוב אוסף חרוזים סטייל ליטופים על השכם ושאר מניירות של חיית מחמד,
    כמאמר המשורר הנחמד:

    אומר רק כך, או בעצם אומר רק ככיים:

    ראשית: תודה על הגילוי והתקווה
    לסקס אחרי הנישואים אחרי הילדים
    ואחרי האהבה ?

    שנית: גילוי נוסף שבא ממני בלבד
    למרות היומרה לייצוג יותר נכבד:
    מיעוט התגובות פה לא נובע מעצלנות או משהות בשבי
    או מלב קר ואכזר
    מיעוט התגובות נובע אך ורק מהכרה במציאות לגבי מר לוי - הכותב היותר מוכשר

    השבמחק
  3. אנונימי5.7.11

    תודה על ביטוי האמת הפנימית
    אכן נושא בעל תהודה עולמית..

    מקסים!
    ורק רציתי לאמר, שאפילו במפגש שח אחד לא הייתי ובכלל אני מתגוררת בצפון הארץ אך פגשתי אותך בהודו ב- 2005. מאז אני מקבלת את הלינק וממשיכה לקרוא כשיוצא ותמיד אך תמיד מתרצה...
    המשך בדרכך העליזה לתאר את תופעות ההוויה, יצירותיך תמיד מעלות חיוך- ומה עוד צריך חוץ מזה?
    לכן אומר שוב, תודה.
    נועה

    השבמחק
  4. נועה ודני וגם אנונימי
    תודה על התגובות, על ההזדהות ועל מחמאות
    כייף לדעת שאפשר לגעת
    כייף להנות כמו שכייף לענות
    ותודה שהרמתם את הכפפה.
    זה נותן אוויר לנשימה.

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.