25.1.11

הרגלים


חברות וחברים מורגלים
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

התרוממתי , עיניי עדיין עצומות
כיביתי את המשכים הנייד
ודידיתי באוטומט לכיוון הדלת
היד טיפלה במנעולים בלעדי
והברכיים רכנו לכיוון העיתון
הגוף כבר התרומם להמשיך את רשימת הביצועים
אבל נעצר, משהו הפריע להרמוניה הידועה, הקצב נשבר
אין ברירה, פתחתי עיניים – אין עיתון !

זה לא שיש בעיתון חדשות עם אפקט גורלי
או איזה קו שאני חייב לבדוק במדור הכלכלי
אבל הוא חלק אינטגרלי מהבוקר
ועצם קיפולו בבית השחי בדרכי לחדר המבצעים
משלים את התוכנית עבורה עזבתי את המצעים
בלעדיו אני כמו רץ שאיבד את המסלול
עומד מול שאלת המיליון וממלמל בבלבול

ואני יודע מה צריך לבוא אחרי זה
צחצוח איברים, הלבשה, בישום, קפה
הכל באמת נראה טוב ויפה
אבל מצאתי את עצמי רועד וחושד
צועד ברחבי הסלון כמי שכפאו שד
גיחה לאמבטיה איששה את פחדי בינתיים
המברשת נעלמה ואיתה משחת השיניים

הקנוניה התרחבה ברחבי הבית כמגפה
אספתי ג'ינס ליתר ביטחון מהרצפה
וניסיתי לברוח למחוזות מוכרים
סתימה באסלה סגרה עלי ועל הסוגרים
חייב להיות בתנועה התחלתי צועק
והחלקתי על כביסה רטובה שניסיתי להתחמק

במטבח החשמל התקצר
והשעון בישר לי שאני מאחר
אבל הגז עובד ! התעקשתי בדמעות
והתקנתי סיר מים בידיים רועדות
שיירה של נמלים השתלטה על קופסת התה
חטפתי את צנצנת הקפה אחוז טירוף ממשי
וזו עפה בקשת והתנפצה לרסיסים בהילוך איטי

מה עוד  זעקתי לשמיים
אוחז ברעד בדלת המקרר
גביע גבינה ריק
ואבוקדו קשה
קידמו את פני במזג צונן
וגרמו לי לחולשה כללית
ברפיון גופני צנחתי למרגלותיו
מפרפר ושואל את ריבונו של עולם – מה עכשיו
ואז כמו מעשה כשפים נשפך עלי החלב.
            +


קפה בוגרשוב     [  בוגרשוב 27  ]
כל יום שלישי ( מתחילים ב - 20:00 )

אז חיים טובים
וניפגש

עזי לוי : 0544266802

טבעו של הרגל:
1) הערבים הופכים יותר יותר נעימים.
2) הערב יוסי – ראש אגף תקשורת ומחשוב בדירקטוריון – מגיע !
3) הערב – נשברים הרגלים  - ואני לא אוכל להגיע.
4) בפייסבוק תוכלו לראות תמונות של אסנת והשח המעוצב שלה.
5) תודה לעידו על הערות הפיסוק הלא שגרתיות/נכונות/מדוייקות שלי  - הארה: אני לרוב עושה זאת בכוונה משתי סיבות , זה נראה לי יפה יותר ולעיתים זה מדגיש את העמום. בכל אופן תודה.
6) הרגלים הם דברים טובים  - אבל מדי פעם כדי למצוא עולם חדש אפשר וכדאי לשבור אותם.
7) אתם מוזמנים להגיב בכל מקום אפשרי.
8) אוהב אתכם באמת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.