28.12.10

שינה למרחקים קצרים


       חברות וחברים ישנוניים

ȝ ȝ ȝ ȝ ȝ ȝ ȝ ȝ ȝ ȝ ȝ ȝ ȝ ȝ ȝ ȝ ȝ ȝ

אולי היא מוטרדת
בכל זאת, המצב הבטחוני לא ברור
הסכסוך עם הפלשתינאים רחוק מלהיות סגור
ושביתת הפרקליטים עכשיו על הראש
שלא לדבר על כשלון המתווך הגרמני
וההפגנות של הגוש הקיצוני
היא בטח לא מוצאת מנוחה

כנראה קשה לה
שלל הגזענות המשוכללת
בשלטי חוצות נגד כל מי שאפשר
והשנאה ההדדית שמצולמת מכל זווית ומיתאר
החינוך שנכשל בהשוואה בינלאומית
וניצולי שואה שלא סוגרים את היומית
גם שוק הנדל"ן ודאי מדיר מעינייה שינה
המחירים לא מאפשרים לחיות בכבוד בשכונה
אז קל וחומר לא לישון
או חלילה לחטוף תנומה

אני מבין לליבה
אחרי הכל, לא קל פה
ביחוד בשנה הראשונה
ההסתגלות והלמידה מתישים לעייפה
וההצקות אורבות בכל פינה חשופה

אותי שואלים לא פעם באמצע היום
הי בחור, אתה איתנו ? אתה פה ?
אממממ..זה ..כי....אין צמיחה ....
כלומר כלכלית אני ממשיך כמוכה נשיכה
כמתאגרף המשוחרר מפינה לשמע פעמון
מתעורר אל מציאות שאבדה ברגע של קיפאון
המשק עוד לא חזר למסלול רגיל
וגרורות המיתון מכרסמות ברווח הדליל
אני מדקלם את הנאום השגור בפי כאמתלה
לשינה המתקיפה אותי בין מילה למילה
פשוט קשה לי לומר שזה לרוב בגללה

כי אופיי מוכר ולא מעכשיו
נהיר לכולם שאני נכבה בכל מצב
בישיבה, בריצה ובעצם בכל נקודה במרחב
גם התקפה גרעינית לא תערער את מנוחתי
אני נרדם ברכבות מטוסים ואוטובוס שכונתי
לא קיימת בעיה ביקום שיכולה למנוע כך או כך
מזוג העפעפים האלה להוריד את המסך
לא דולר שיורד ומדד שמתנדנד
לא דתיים ולא קיצונים
ובטח לא מצב ביטחוני
אני ישן בכל רמת כוננות אפשרית
ללא תנאים וללא התחייבות לכרית
באור, ברעש, בצפיפות ותחת איומים
אני נרדם מייד וללא תנאים מוקדמים

אבל היא..
היא לא מצליחה להרדם
כל לילה כבר שנה, כמו שעון שוויצרי מברזל
פעמיים בשעה מבלי להתבלבל
היא מתעוררת סתורת שיער
ומבכה על המצב המר
מוטרדת הקטנה
עד עמקי נשמתה
ואני לאות סולדיריות
מוטרד יחד איתה.
       

קפה בוגרשוב     [  בוגרשוב 27  ]
כל יום שלישי ( מתחילים ב - 20:00 )

אז חיים טובים
וניפגש
עזי לוי : 0544266802

אני ער:
1) לא מתלונן – רק מתאר מצב – מסביר !
2) ראשוני החברים מגיעים לקפה כבר בשעה 20:00 , הציוד נמצא שם ולכן אפשר וניתן להגיע מתי שרוצים.
3) אני יודע שיש בעייה עם זמני המקום שנסגר בשעה 12:30 שהיא קצת מוקדמת לחלקכם ( יא מובטלים מאושרים שכמותכם) אז אנו בודקים במקהיל אפשרות לאפטר פרטי במקום אחר באיזור מבלי להזיז את האוטו.
4) הזדהתם ? התחלחלתם ? הגיבו באופן מיידי , גם וואלה זו תשובה.
5) ותרגישו חופשי לעשות Share בפייסבוק או לייק או מה שאתם הצעירים נוטים לעשות.
6) ויש לנו גם קבוצה בפייסבוק "מלכים ברוטשילד" , בה יוסי (ראש אגף הטכנולוגיה והתקשורת) מפרסם מדי פעם תמונות מאירועים ומגישות מיוחדות.
7) עוד מעט סוף שנה אזרחית – לחוגגים, שנה טובה ומלאת סיפוקים ( את הברכות העמוקות נשאיר לראש השנה שלנו ) ואשמח לקבל רעיונות ( בצירוף ביבי סיטר ).
8) היו נחמדים מה אכפת לכם.
9) אה , ואם אתם רואים אותנו המנקרים , תנו לנו עוד חמש דקות.

5 תגובות:

  1. אנונימי28.12.10

    קצת דומה לחייל קרבי בזמן הטירונות....ככה עייפות.
    אבישי.

    השבמחק
  2. אנונימי28.12.10

    נא להביא הילדה לתירגול בנושא פונקציות יוצרות.
    כמה יש מתערבים היא נרדמת?
    - יוליה

    השבמחק
  3. אנונימי28.12.10

    אני רק שאלה
    בתור מישהו שמגיע מירושלים יכול להגיע תמיד רק באיזור 10+, יש כבר מקום קבוע להמשיך בו אחרי שסוגרים ב12:30? ואולי נעבור למקום שמההתחלה עד הסוף, כי אני רואה שבמעבר הרבה עוזבים....

    בברכה,
    איתי
    שחקן שחמט שוודי מדופלם

    השבמחק
  4. מי אמר שאין לנו חיי לילה? הבובה שלנו בבוקר משלימה שינה, רחמים על ההורים שמתעוררים ב- 5.30 עם נץ החמה..

    השבמחק
  5. דני29.12.10

    ואלה!
    ד

    נב איזו שינה ואילו עיניים,.. אני צריך בעצמי לפחות יום יומיים ,.. רק להתאושש במעט מעוד לילה קאט יום קאט לילה קאט בכי קאט חיתול קאט בטן קאט חתול קאט מיטה קאט אור קאט שינה קאט לנבור בתיק בפינה קאט איפה שמת קאט עוד שינה קאט מיגרנה מהסרטים קאט חיוך מאושר של תינוקת בעננים... אני מת לכתוב לך תגובה ראויה ליצירת המופת על השינה והמרחקים קצרים - אבל אני פשששוט ע י י ף מ ד י ללללללללל כ ת ו ב ... ו נ ר ד ם ע ל המ ק ל ד תתתתתתתתתתתתתתת

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.