19.10.10

השליח


חברות וחברים משולחים
çççççççççççççççççççççççç

פעם שליח היה שליח
יד ימינו של המלך
נושא הבשורה
גורלות נגזרו מהודעותיו
הוא נבחר מתוך עשרות רצים בקפידה
וחרף את נפשו בהגנה על מידע
סודות שלטון ואוצרות מדינה חשופים
ידיעות שיכלו להפוך חיים
מבור הגיהנום לכס המלכות
מה אומר
אז להיות שליח זו הייתה שליחות

היום כל מחוצ'קן שמסוגל לסחוט ידית גז
או במקרה המשוכלל לפתוח ולנעול ארגז
מקבל לידיו תריסר מנות ארוזות למהדרין
עם שמות לא פחות בומבסטים מהמחירים
למסירה כל עוד הטעם לא נוטש
או במקרה שלנו לפני עשר עשרים וחמש

בלי תשוקה
בלי חזון
בלי אחריות
רק עם כמיהה לא מוסברת לטיפ
נטולת אחיזה במציאות ומתוך פרינציפ
שהצליח להפוך מרחק של חצי מייל מהסושייה
לבעיית בלדרות סבוכה בתנועה מרחבית הזויה

זה כנראה זן שהתפתח מגזע הטכנאים
שעושים לך טובה עד שהם קובעים
וגם אז משאירים אותך לחכות לאחר יד
בבית בין תשע לשלוש ועוד צמוד לנייד
הם יבואו אם תבשיל לדעתם השעה
אם יתקיימו אי אילו תנאים וללא התראה
ולו אז יתברר שהם לא הביאו כלים
שהיום הם כבר לא יכולים
שאולי ביום אחר
וזה יעלה הרבה יותר

ואצלי....
שליח לא בא שליח גם לא מתקשר
לפחות להודיע שהוא עומד לאחר
התחלתי מדמיין את מיקומו כנהג השעשועון הנודע
שלוש מאות מטר מהיעד מול שאלה אחרונה אבודה
עם סימני שאלה וקריאה תלויים מעל ראשו
וחוסר אונים עז אוחז את נפשו
ואף גלגל הצלה או עובר אורח שיבליח
מישהו עם חזון שיכול אולי להצליח
ולקרב אותנו רק מעט
לביאת השליח.

+

רוטשילד !!!!  
בין מזא"ה לבלפור   שעה 21:00 – 21:30 –

עזי לוי : 0544266802

עולים לרגל :
1.       עדיין בשדרה – מזג האוויר הופך קריר בערבים, אך עדיין נעימים המפגשים ואף גדושים באנשים.
2.       כמו שטענתי בשבוע שעבר, מתקיים בשהוע ביום חמישי בערב משחק שחמט סימולטני רב משתתפים שאמור לשבור את שיא גינס – חשבנו בדירקטוריון שזה יהיה נחמד אם נרים איזו כוננות נחמדה ונבוא להראות את פנינו ולתת קצת פרסום חיובי ל"מלכים ברוטשילד" אז מה שהולך לקרות זה הדבר הזה :
אבנר הרים את הכפפה והוא מוכן להביא ולקחת את הציוד לשם ומשם בין 19:00- 22:00 , אבל הוא יעשה את זה רק אם יש הענות של אנשים שמוכנים להגיע.
3.       יוסי יתאם את זה עם אבנר וייתקשר את העניין בפייסבוק שאתם כל כך אוהבים.
4.       אני חושב שיכול להיות נחמד להגיע.
5.       הערב נתקפתי בחתונה ולכן או שאגיע באיחור של שעתיים או באיחור של שבועיים..כמו שוולאדי אומר : זה תלוי.
6.       מזמן לא אמרתי אבל אולי הגיע הזמן כי נראה ששכחתם כבר....תגיבו תגיבו תגיבו  -  זה תמיד תמיד כייף – וזה משחרר גם אתכם – אני אסיר תודה מראש.
7.       בקרוב יפתח הבלוג החדש – פרטים בהמשך
8.       יאללה אוהב אתכם

6 תגובות:

  1. Dani Grossman-Shved12.7.11

    פעמים יש לך יציאות כל כך טובות
    שבא לי לבכות.

    בצכ'ית אומרים: פיליטון מוצלח ביום שלישי
    מבשר ארוחה גרועה ביום רביעי

    אני לא יודע מה זה אומר, אבל
    פתאום אני - ממש חושש
    (עם או בלי לבקש)
    להעביר הלאה את שיריך
    ליוצרים אחרים.

    מסכנים
    יוצרים עאלק,
    למעשה - חיים באפילה
    מגששים כסומא בערפל
    בין אותיות ומשפטים
    בין חול למועד (ונופל)
    מחפשים מילים
    במשך שנים

    ואז מגיח איזה עזי, בלי כרטיס חבר באגודה (!!!)
    ותוך בוקר קצר במיוחד, על רקע אוטובוסים ומשפחה אוהבתמטרידה
    דופק מקאמה מהסרטים, ממ אבל בעצם:
    מה זה סרטים? ישר מהאוסקר !
    מה זה אוסקר? ישר מהנובל !
    מה זה נובל? ישר מעזובת
    מאיר המינגווי אורוול
    אריאל פנחס
    יהונתן שדה
    גפן
    כן יהי רצון
    הגואל !

    ומסכם נושא, מייתר את כותביו
    והופך לאגדה עוד בחייו
    בלי חברות באגודה
    רק חברות ישנה
    במסדר אוהבי
    השירה

    שירת החיוּת
    והשליחות.

    השבמחק
  2. מאור12.7.11

    התקשרתי להזמין פיצה היום. נשמע פשוט, לא? אז זהו שלא.
    אמרו לי שיקח שעה וחצי להכין את הפיצה. שאלתי למה. אמרו שהתנור קרס. שאלתי אם התנור קרס אז איך יכינו פיצה. היא אמרה לי שאני צודק אבל שהטכנאי של התנור בדרך. שאלתי איך היא יודעת שהוא יגיע בזמן ויצליח לתקן את התנור. היא אמרה לי שאני צודק אז כדאי שאתקשר עוד שעה וחצי. אמרתי לה שעכשיו שמונה ושהם סוגרים בתשע אז אני לא מבין מה צריך לעשות. אז היא אמרה לי שהיא צריכה לברר. היא ביררה ואמרה לי שהפיצות תהיינה מוכנות עוד חצי שעה אבל אין משלוחים. אמרתי אין בעיה, אבוא לאסוף אבל אני לא מבין איך זה שהתנור עובד פתאום. היא אמרה שגם היא לא. התקשרתי אחרי חצי שעה ושאלתי אם אכן התנור עבד והכינו לי את הפיצות. היא אמרה לי להתקשר עוד חמש דקות. התקשרתי אחרי חמש דקות והיא אמרה לי שהפיצות שלי אכן מוכנות ושהן כבר בדרך אלי עם השליח. אמרתי לה שמילא שאמרו לי שכבר אין משלוחים, הייתי שמח לדעת לאן השליח לוקח את הפיצות שלי לאור העובדה שלא נתתי כתובת או טלפון. היא אמרה לי להתקשר עוד חמש דקות. התקשרתי כעבור חמש דקות וענה לי גבר. הוא אמר לי שאין לו מושג על מה אני מדבר. הסברתי. הוא אמר לי להתקשר עוד חמש דקות. אמרתי לו שזאת הפעם השלישית שאומרים לי להתקשר כעבור חמש דקות ונראה לי שאמתין על הקו. הוא חזר ואמר שמצא את הפיצות שלי ושהוא מביא לי אותן עכשיו. אמרתי ״וואלה״. אמר לי ״וואלה״. אכן הגיע כעבור עשרים דק עם הפיצות שלא הזמנתי ועם כנפיים ברביקיו. אכלתי. בטח שאכלתי.

    אני שונא אותם. כל כך שונא אותם.

    השבמחק
  3. מלובני12.7.11

    He is BACK
    The real Ezy Levy is in the house !

    זה טור של בעל מלאכה , עם מוטרות במקומות הנכונים שיופים בפינות שיהיה עגול ולכה בסוף שלא ישרט
    ועכשיו לא נותר לך אלא גם להגיע לפה לצהריים...

    דרור

    השבמחק
  4. Lior Gal12.7.11

    היי,
    עזוב אותך שליחים תכין סושי עצמאית...

    השבמחק
  5. ליאת12.7.11

    איזה כישרון!
    תמיד כיף לקרוא את מה שאתה כותב!
    כל הכבוד ויישר כח

    השבמחק
  6. הראשונה12.7.11

    הצחקת אותי!
    חמוד לאללהה

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.