13.12.05

עובד במחשבים


חברות וחברים יקרים
èç = è = ç èç = è = ç

אני "עובד במחשבים".
זה מה שאני עונה לאלה ששואלים
זה קורה בעיקר...
כשאין לי כח לדבר באותיות וקיצורים
או ...לפרט על תוכנות ומכשירים
במיוחד בפני אנשים שאינם מהתחום הנדון
או אלה ששואלים אותי בערך כל רבעון.

אין מדובר חלילה בזלול באדם ששאל
שכן, לרוב בני שיחי מבורכי אינטלקטואל
אך התחום האלקטרוני כל כך מפותח ורחב
רב מימדי, עצום ועשיר בפיתולי ענפיו
כך שכל תשובה שאתן תהיה כמעט מביכה
עד שלמתעקשים באמת אני מפטיר.. באבטחה
לא, לא בצ'ק פוינט ...
לא קשור לאותה חומה ידועה..
אני מחייך בחוסר הפתעה גלויה
ומשנע את השיחה הלא צפויה
לנושאים שאין בהם מקלדת ועכבר
וחושב שאולי הפעם זה עזר
אך תמיד זה מגיע במכה אחת ללא עיכובים
"אז מה .. ..עובד במחשבים ?!"

החכה הושלכה והפתיון מוכן
המלכודת ברורה
ואני צולל אליה בידיעה גמורה
נכון להתמודד עם כל בעיה וצרה
לא תעזור לי שום תחינה בקשה או אנחה
מעכשיו אינני דבר מלבד
מוקד תמיכה.

אז נכון אני "עובד במחשבים"
אבל יש כמה דברים שאני חייב להבהיר:
אין לי מושג למה האינטרנט איטי
ומי כותב וירוסים למחשב הביתי
איך לעצב תמונות בלי תוכנה מתאימה
ולמה הנורה במודם הפכה לאדומה
למה המסך נכבה אחרי דקה
ואיך קוראים מייל שהגיע בג'יבריש עתיקה
איך לסנכרן בין כל האתרים, הצ'טים והתוכנות
ולמה שעוברים שפה כל האותיות נהיות קטנות
איך מחברים את המחשב,הטלויזיה, הדי.וי.די והמיקרוגל לאותו מסך
ולהתקין דריוורים על מחשבים שאפשר בלי רגשות אשמה לזרוק לפח
ועוד קושיות סתומות על תוכנה וחומרה
שגורמות לי למצב רוח רע

מצטער! באמת
אבל אפילו את הוידאו אני לא יודע לתכנת
(אמא שלי עושה את זה בעיניים עצומות ובדיוק מסחרר
שכן, אף טלנובלה לא תתחמק מהקלטה – גם לא בשידור חוזר)
אבל אני לא חזק בלתקשר עם טכנולוגיות וחידושים
אני הרבה יותר טוב עם אנשים
בעיקר עם אנשים טובים
אפילו שאני רק
"עובד במחשבים".

             +

 צאו מהמסכים
ובואו מחוייכים
 הערב 13.12.05  י"ג בכסלו.
ב:
קפה לוצ'ה     בוגרשוב 33    מ21:00 עד  1:00 בלילה.

אז חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר וכדאי ליצור איתי קשר ב: 0523414857 

הודעות:


1.      לאור מבול התגובות משבוע שעבר ( מחניף מאוד – אל תפסיקו !) , אני פותח במבצע , כל מי שמגיב ממשיך לקבל את המייל השבועי חינם !!!
2.      ואם כבר במבצעים עסקינן – השבוע זו הזדמנות נדירה להיכנס לרשימת תפוצה הישירה בלי התחייבות לשנה.
3.      מבורך ביותר היה ערב השחמט בשבוע שעבר, שטמן בחובו את ביקורן המפתיע של המוני בנות – כן תרבו !!! במיוחד במגרשנו הבייתי, אתן מוזמנות תמיד.
4.      המון תמונות משבוע שעבר ניתן לצפות באתר התמונות. ומי שרוצה להכנס לאתר שחמט שילחץ כאן.
5.      תשובות שמקבלים מ"אנשי מחשבים" :  תעשהrestart   , אתה צריך לשדרג, אין לך מספיק זיכרון, צריך לפרמט את המחשב, הכל מלא פה וירוסים, ועוד כל מיני פנינים שלא אומרים לנו כלום...
6.      יום שישי יש ירח מלא  - תבלו.


5 תגובות:

  1. אינה26.6.11

    הי!
    מה אתה באמת באמת לא יודע?!!!!!!!אבל אתה עובד במחשבים:)
    כרגיל דרך מקסימה ואלגנטית, מה אנחנו( הלא אנשי מחשבים)נראים ככה, אני בטוחה עכשיו שכן, זהיתי את עצמי, רק לא חשבתי אף פעם שזה מעורר תגובות בצד השני. למרות למה אני מתפלה, ברגע ששומעים שאני פסיכולוגית ארגונית אמנם, מייד מבקשים אבחון ומה דעתי. מצחיק, שונה ורחוק, אך כל כך קרוב
    אחלה יום, אינה

    השבמחק
  2. חושנית26.6.11

    חושן,
    אני שוב (באופן מפתיע) מזדהה עם המייל שלך...
    אני יעביר אותו גם לאמא שלי בתור רמז "עדין"...
    מה שטוב זה שהאי מייל הזה הוציא אותי מהארון.. כבר חשבתי שאני לא בסדר כי אני "עובדת במחשבים" אבל ממש לא מחוברת לתחום וגם לא "מתעניינת" (רחמנה לצילן) ...
    ממש "אשת מחשבים" בלאי....
    טוב לדעת שאני לא לבדJ
    מתה עליך חושן יקר שלי... היום ממש בא לי לבא מקווה שיהיה לי כוחות.
    נשיקות ואהבה
    חושנית.

    השבמחק
  3. נירית26.6.11

    הי סופורטר,
    ואני חשבתי שעם השם שלך אתה מסתבך....
    איך אמרת קוראים לך ? שוב פעם ? מאיפה זה בא ? מה זה עזריאל ?
    ואח"כ לך תתקן אותם ,חזי, איזי, רמזי....
    אז מחשבים קטן עליך...
    בכל אופן המון תודה לך על ההתקנה (-:

    אגב, למה באמת ב- MSNMS הכתב יוצא משמאל לימין...

    השבמחק
  4. אבישי7.7.11

    אתה גדול ,
    אם היה אפשר לשלוח את המייל הזה לכל מי שלא "עובד במחשבים".
    רק יש בעיה , אין להם אי מייל.
    בתקווה שניפגש עוד השבוע , או היום או בחמישי.

    השבמחק
  5. Amit Shar7.7.11

    I consider myself a "computer man" but you won't hear any "restart, upgrade, virus" stuff from me, just "I love you, man, you are amazing!". How's that for a computer man?

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.