18.5.10

בלדה לכובסת


        חברות וחברים נקיים
.¸¸.·´¯`·.¸><(((º><°)))>< ¸¸.·´¯`·.¸

 בערבו של יום רגיל
אחרי השכבת קייטנים
החזרת המשכן לכנו
והדחת ערימות הכלים

פיזזתי בטנגו קל מאחורי כתפי הראשונה
לוחשואל בחושניות "איך אוכל לפנק את מלכתי"
דמעה התמלאה בקונכית עינה כשלחשה לתנוכי
מבלי להישיר מבט בזיק של שובבות רגעי

"אם רק תוכל להוציא בגדים מהמייבש...
ולמלא אותו מחדש...הרגע סיימה המכונה...
המומופתע קיבלתי על עצמי את המרות הנתונה
על אף שבתוכי התכוונתי להורדת בגדים לגמרי שונה

מייד בדקתי אם נחתו אצלנו בסלון משלחת יהודים מאורוגוואי
או שהראשונה החליטה בתור מחווה לכבס לכל הבניין
כי בחודש האחרון אנחנו בקושי מחליפים מילים
במעבר חטוף במסדרון בחולפה על פני עמוסת לבנים

בימים ממש מאושרים אני מדלג בין גיגיות מלבישות
שצומחות חדשות לבקרים בין כורסאות ועציצים
ורואה בין קיפולי שרוולים לפעמים ידיים וחלקי פנים
וקולות שרומזים להוריד את רמת הציפיות והסדינים

אולי יום אחד ניפגש שוב..העתיד צופן בחובו נפלאות
אני מצידי משתדל כבר שבועיים לא להחליף חולצות
גם לא תחתונים או גרביים שלא לדבר על מכנס
געגועי לכובסת שנעלמה בצילו של מפלס.



+

רוטשילד !!!!   
בין מזא"ה לבלפור

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

לבן עם לבן:
1.      פעם גם אני כיבסתי, אבל אחרי החתונה התברר שרק זרקתי בגדים למכונה והתעלמתי מהעובדה שיש להם צבעים, מטרות, גדלים ושיוכים....אחחח כמה שאני תמים.
2.      זה כמעט שבע שנים שאני ואתם מתכתבים ובכל פעם אני "מקשט" את הכותרת באי אילו סימנים נקודות וקווים, לרוב בלי יכולת עיצובית מדהימה... לעיתים יכול להבחין הקורא באיזו שהיא רמיזה או התחכמות גם בכותרת עצמה, וניסיתי ( ונראה שאף הצלחתי ) לא לחזור על אותה כותרת בכל התקופה.
3.      ואז הגיעה הדס ושלחה לי את השורה הדגיגונית המדליקה שבכותרת של היום. – תודה
4.      ובא לי רעיון – לפתוח בתחרות השורה המעוצבת !!  שילחו לי את השורה שלכם שמורכבת מפונט מסוים –סימן כלשהו – כיתוב מעניין וכו...( זה חייב להיות בשורה אחת. )
אני מבטיח לשלוח עם קרדיט כל שורה מעוצבת מתחת לפתיח.
5.      המפגשים חוזרים לשגרה אחר שבועות מלא ביין וגבינות, האביב בעיצומו ,המחצלות נפרשות, ואתם מוזמנים להגיע לחוות.
6.      בואו בהמוניכן.
7.      מלאי אהבה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.