6.4.10

הניחו לי


חברות וחברים משוחררים
0     0     0      0    0      0     

לקראת האביב וחגי הדרור השוחרים
אני יוצא בבקשה כללית וחצי מהפכנית
שחררו אותי משאלות מסורבלות וחסרות תכלית
מעולם לא התעניינתי אם זה מבריק או מאט
אם להוציא או לא להוציא את העצמות מהדג
לארוז בקופסא או בשקית
פשוט אל תדרשו ממני להחליט
באתי לקחת חולצה להחלפה
ולא מנחה למלכת הולנד לכבוד יום הולדתה

פחות מידע מיותר יקל את שרידותי בעולם
תורידו לי בתשלומים או במכה אחת
תגישו לי עם סכו"ם או במקלות
בגביע כוס ואפילו בקשיות
רק תעשו לי טובה
אל תקריאו לי את רשימת ההנחות.

ההנחה היחידה שקיבלתי היא שאוסף הבחירות הוא מוגזם
בסופו של דבר אין פה תחום הר גורל
זה לא משנה אם זו כריכה קשה או דקה
 אם הביצה קשה או רכה
אם זה פלטיניום או סיליקון או עופרת יצוקה
תנו לי כבר משקפיים עמידים במחיר שפוי עם הצדקה

כי זה נטול חשיבות בעיני
כמה אר-אמ-אס הרמקול פולט
אם זה הי-דפינישן או סתם מקלט
וכמה פיקסלים יש בתמונת פורטרט
בסוף זה רק עוד מכשיר שמגיע קומפלט
ונשכח בפינה עזובה על רוטט

שחררו אותי מהחלטות מצמצמות מחשבה
מאחוזי שומן
אחוזי לחות
 אחוזי טירוף
מטירוף חינוכי
מחינוך חינם חובה
מחובה להתעדכן
מעידכוני תוכנה
מתוכנות מהירות
ממהירות גלישה
מהירות צבירה
מצבירת מטענים
ממטענים חלופיים
מחילופי כרטיסים
מכרטיסים אחד חכם ופקיד אחד אדיוט
מאוסף המקרים הכושלים שאתם קוראים להן טעויות
ומכל הפרטים חסרי התוחלת
שמקשים עלינו לחיות.
+

שד' רוטשילד  !!!!  ( כן חוזרים לשדרה  )

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 21:00
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

הודעות:
1)     חזרנו לשדרה !! כן כן , האביב כבר פה מזג האוויר מעולה – להביא בירה ומצה רוח טוב.
2)     יוסיפון אחראי להביא את המחצלות – ומי שהציוד אצלו שיביא את הציוד...אני חושב שזו בקשה הגיונית..
3)     תודה לבית הקפה "אתנחתא" ששירת אותנו נאמנה בכל תקופת החורף.
4)     תודה לחברה הענקיים ששמרו על הגחלת ושמרו אותנו בפוקוס כל החורף השוצף הזה.
5)     הערב הראשון בשדרה יפתח ברוגע יחסי , אבל בשבוע הבא נארגן ערב פתיחה חגיגי עם פירות , פיצות ואלכוהול. היו מוכנים.
6)     מי שלא היה ורוצה לבוא לפתיחתה של העונה השמינית – מוזמן כתמיד – הכניסה חינם והאנשים טובים – אנחנו מצרפים למועדון גם אנשים שלא רוצים להיות בו.
7)     בואו לאמץ את המח ולהוריד טון מצות ושני טון מופלטה.
8)     אוהב אתכם ...יאללה תגיעו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.