22.2.10

כי - פורים


   חברות וחברים אהובים
ϡϠϟϞ ϡϠϟϞ ϡϠϟϞ ϡϠϟϞ

קשה לצפות בזה אך לדידי רב הקשור מן הפרום
בקו הדמיוני הנמתח בין יום הכיפורים לפורים
בשניהם מושך אני את נפשי ומוחי לקילופי שכבות
לגילוי עצמי והתמודדות עם אמיתות כואבות

ביום הדין עומדת נפשי בערום על דוכן הנחקרים
מוסרת עדויות ,תמונות וצלילים מתוך עשרות סיפורים
חופרת לעומקן של ציפיות , מקלפת את זהותי היומיומית
מפוררת מסכות ונוגעת בשורש האני הפנימי

כל קליפות הבצל נושרות זו אחר זו בחסות הצום
התחפושות והמחסומים מוסרים עד תום
והנה אני - אמיתי , מבויש וכל כך טיבעי
משתדל להתעמ עם כאבים ונצחונות באור חיובי
בחג הנשפים ובמסיבות הלא נגמרות
אני לא חוקר מי אני – אלא מי יכולתי להיות
יש משהו בחג המאפשר לי לבחור בין זמר לאיש בטחון
לתהות בחיי הנוכחים  -   האם בחרתי נכון

האם המסלול שעליו שטתי ובו התבצע אוסף הבחירות
נווט בחוכמה הגיונית או בהטלות מטבע מסחררות
מי יכולתי כיום להיות? שחקן או אולי מוכר ירקות
די בכך שהייתי פוסע בדרך אחת שנשכחה לאנחות

אולי לא מאוחר לבחור באלטרנטיבה אחרת
העבודה כתפקיד משנה והחיים כסיפור מסגרת
אני שם על עצמי מדים ויכולות של אחרים
ומדמיין את השחייה החופשית בשדות זרים

וקולט שהיו לא מעט פספוסים בזה הגלגול
מהופעה על במה ועד קריירה עסקית בחו"ל
וכשנבחנות החלופות על פני שליחותי עלי אדמות
אני מחבק באהבה את הנוכחית ומשאיר את השאר לחלומות.
+

אתנחתא בשעה 21:00
(דיזנגוף 190 על פינת יודפת)

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

שמייח:
1)      אני יודע שאני כותב את זה בכל שנה מחדש אבל – אין אין אין אין על פורים ! החג הכי שווה בשנה ! הכל מותר , לעשות שטויות , להתבדח ,לצחוק ללא הכרה , לרדת על בקבוק יין  או ויסקי או שנדי לחנונים, איפשר להיות חנון , או קשוח או זחוח , אפשר הכל... איזה כייף לא נומלי.
2)      אל תהיו כבדים ותגידו לי ...עזוב יש לי כבר שני ילדים ..שהם יתחפשו...הרגע חזרתי מהעבודה ...אני גמור...אף אחד מהעבודה שלי לא מתחפש אז לא נראה לי מתאים .....כבדים !!! אל תהיו כבדים  !!!
3)      טוב איך אומר שלום חנוך " נגמר השרב..."  פורים מגריל מזג אוויר לפי תחפושות ! אם שמתם מלא איפור אז ירד גשם, ואם התחפשתם לדוב עם תחפושת של מעיל אז יהיה שרב. ככה זה פורים קבלו באהבה.
4)      אמרנו שנפגשים בתשע בערב – אז להגיע ! ככה יישאר לנו יותר זמן לשחק ולדבר ולהביא שעונים !!
5)      בואו בהמונכם...ומי שהשתתף במחקר בשבוע שעבר, נא להביא את הטפסים. תודה.
6)      המשיכו להגיב  - אוהב אתכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.