19.5.09

מסורת זה מסורת



   חברות וחברים מסורתיים
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

לא שאכפת לי להצטלם בלבוש אישה
נהפוך הוא, קיימים מצבים מסויימים
שאף אפיק מכך  איזה סוג של הנאה

מה עוד שכישורי המשחק המפתיעים שבי
שרבים אינם מכירים את עוצמתם
עשויים להיחשף מבלי משים לעיני כולם

אך את החברות של אישתי כל אלו לא מעניינים
"מסורת זו מסורת" הן קובלות ומשתיקות
אצלנו אין בחברה חתונות בלי הפקות

ברגע שנכנסת למשפחה אתה הופך לשחקן מן המניין
או מקבל תפקיד של מלחין, במאי או צלם אפקטים מתוזמן
ואם כישוריך ממש רדודים, בצילומים אתה שומר על הילדים

זאת חתונה רביעית ויש בתכנון עוד שלוש בעתיד
אז כדאי שתתחיל להתרגל ואגב אל תשכח להוריד
שערות מכמה איברים ועל הדרך כמה קילוגרמים מיותרים

אתה צריך בסופו של יום להחליק לתוך שמלה
עם נעלי עקב, איפור ואנחנו שוקלות גם מלמלה
בלהקה שלנו כל הפקת סרטונים עולה על קודמתה בכמה מונים

ואני מסכים בהכנעה "אם צריכים אז צריכים"
כולם יודעים שעם מסורת לא מתווכחים
אפשר רק לוותר על המיני הצמוד, אני מנסה את מזלי האבוד

אך משנה גישה למראה פניהן המגיבות בחומרה
אתן יודעות מה שיהיה צמוד עם פאה וחזייה שחורה
אם כבר אני הולך להופיע מול קהל , לפחות שאהיה כוסית על.


          +

שד' רוטשילד  

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 22:00 ( אל תאמינו למה שכתוב )
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

Vbv veh.:

1.      רוטשילד בשדרה ! אהבה ישנה חדשה, מי שלא מכיר שיבוא ויטעם, ומי שכבר טעם שיחזור כי יש מקום לכולם.
2.      אכן אמת לאמיתה , יש בחברה חתונה, יש תכנון, יש הפקה, ובגדול אני בעד צחוק בריא שמגיע באהבה.
3.      טוב , מה יש לנו על הפרק:
a.       השבוע יום ירושליים
b.      שבוע הבא חג שבועות
c.       ועוד חודשיים יומולדת 6 למלכים ברוטשיל
4.      תתכוננו – הולך להיות שמח.
5.      שבוע הבא לקראת שבועות: שלל יינות גיטרות ושמח ברחובות ( כל מי שיגיע יהנה – אחריות עלי !)
6.      תודה מיוחדת לשני המגיבים הקבועים שלי שגם בבצורת התגובות האחרונה עשו לי כייף על הנשמה, שאפו לברק ולענת . אוהב אתכם.
7.      תגובה מיוחדת קיבלתי מגילי שהופיע בשורה " גילי תמיד דאג לאיזה טייפ עם מוסיקה עכשווית" מהמייל של שבוע שעבר. סחטיין על התגובה, אוהב אותך אחי.
8.      חג שמח – יש מלא חגים כל הזמן אז מה אכפת לי להמשיך לכתוב – תתאימו את זה למה שאתם רוצים
9.      חולה על הקיץ
10.  תגיבו ותהיו שמחים.

3 תגובות:

  1. ערן לוז13.8.11

    אולי במקום קבוצת קט-רגל, נקים קבוצת דראג-קווינז.
    לדעתי יש בזה גם קצת פרנסה, אם כי זה יהיה יותר מקובל,
    אם נגיע לבית ההורים במכנס קצר, מיוזעים,
    מאשר בשמלת מלמלה, חזיה ותחתוני סאטן אדומים..

    נשיקות
    ערן

    השבמחק
  2. Barak13.8.11

    בוקר טוב ,
    אני בערב ב- 18 באזור שלך .
    אתה מלמד \פנוי \ עם הילדה ?
    הרופא איבחן אצלי צימאון בלתי מוסבר שיכול להיפטר רק ע"י משקה מוגז קלות
    המכיל כשות, וכ-5% אלכוהול . ואני חייב את התרופה שלי הערב !

    אני אתקשר שאהיה באזור , נראה אם נוכל להרים לחיים (קטן).
    מזל טוב לחתונה (של מי ? )

    יום טוב

    השבמחק
  3. האשה הראשונה13.8.11

    קרעת אותי מצחוק.... אז זהו הולכים לסווטה למרוט שערה או שתיים ?
    מקווה שהפעם תימור לא תקרא את המייל , בכל זאת הפתעה לחתונה..

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.