22.7.08

אמנים למען השדרה


5     חברות וחברים חוגגים    5
5-5*5+5-5-5*5+5-5-5*5+5-5-5*5+5

לפני השיר השבועי, דעו לכם שזה כזה כבוד , סיפוק, וכייף אדיר להגיע אתכם למעמד כזה מיוחד
בתוך תוכי האמנתי שיש סיכוי שזה יימשך... אבל הדרך אחחח הדרך , לימדה אותי כל כך הרבה דברים על עצמי, עליכם, על העיר שלנו. אז בלי יותר מדי לייבש אתכם. פשוט תודה !

+ לקראת יומולדת 5  נלחמו מיטב אמני ישראל על הכבוד לברך את יושבי השדרה ואת קוראי השירה.
והנה הזוכים המאושרים ששלחו את דברם.
                                   
                                                            +

היא עומדת בפינה כבר שנים היא ממתינה                 (מסיבה – המאסטרו צביקה פיק)
שמישהו יגיד גם לה "בואי בואי.."
בואי תני לי יד ונלך, אל תשאלי אותי לאן                  (בואי – עידן רייכל)
כי הדרך אל האושר לא בך, רק בנו היא טמונה                     (שלג צח –משינה)

אני אקח אותך לארץ רחוקה                                              (אצבע את השלכת בירוק- יורם ארבל)
מעבר להרים ומעל האדמה                                     (מה קרה – תערובת אסקורט)
במקום בו לא שמעו את שמך                                  (פרח הלילך –חוה אלברשטיין)
והכוכבים זורחים, חינם כל השנה.                           (זה הכל בשבילך – דני סנדרסון)

אם אלוהים ייתן לי רק טיפת מזל                             (רק טיפת מזל –זהבה בן)
אוווווווו שייתן לי כח                                             (תן לי כח – אריאל זילבר)
יש דברים שרציתי לומר                                        (יש דברים שרציתי לומר- יהודה פוליקר)
ואין לי אף אחד –אין לי אף אחד                              (אל תדאג – אביב גפן)

אני רואה לך בעיניים                                             (אני רואה לך בעיניים – אתי אנקרי)
פרפרים לבנים שוב עפים ..                                    (פרפרים – אורי בנאי)
פרחים יפים סגורים כמו נשיקה                               ( אין מדינה לאהבה – אורי פיינמן)
וכינורות דביקים שמנגנים                                       (שני סיפורי אהבה קטנים - החברים של נטאשה )

והיום - היום נעשה משהו בלתי נשכח                       (היום – אהוד בנאי)
יש לי יום הולדת                                                  (יש לי יומולדת- אחרית הימים)
יש לי חברים                                                       (אגם הברברים – שוטי הנבואה)
ויש לי אותי – יש לי אותי לאהוב                             (הכוס הכחולה- עברי לידר)

אז בואי נעשה לנו חג                                            (בואי נעשה לנו חג-יגאל בשן)
ונרים את הידיים גבוה לשמיים                                (הפינאלי- סאבלימינל והצל)
כמה שיותר גבוה                                                  (הו את – מוש בן ארי)
עד שהשוטרים יאמרו מספיק                                  ( לב שבור לרסיסים – שלמה ארצי)

בוא נרקוד עד אור הבוקר                                      (בוא לריו –יהודית רביץ)
מסיבה גדולה הלילה חופשי ומאושר                         (ב.מ.וו שחורה – אתניקס)
תנו לי תנו לי רוק'נרול                                         (תנו לי רוק'נרול – תיסלם)
נזוז כמו ג'ון טרבולטה ושוב הדיסקו לא ילך מכאן       (שוב הדיסקו כאן- הדורבנים)

ככה סתם..                                                          (ככה סתם- התרנגולים )

בלי לחשוב מה יהיה                                              (התעשייה האבירית – קורין אלאל)
נעבור את החורף ואחר כך נראה                             (באביב – מיכה שיטרית)
נלך לשבת מול הים ולא לדאוג                                (פסק זמן-אריק איינשטיין)
כי הים גדול והוא הכל יכול                                     (רוחות הצפון – אהוד בנאי)

כי שום דבר לא ידוע – לא שנה לא שבוע                  (זה קורה – אריק לביא)
רק לנוע....לנוע....לנוע....לנוע                                (לנוע – אחינועם ניני)
בין כל גבעה אלפי פרגים, רקפות ואירוסים               (בבוקר של קטיפה – רמי פורטיס)
ללכת אל...ללכת מ...ללכת כי כולם הולכים               (הבלדה על חדווה ושמוליק - )


אז אולי...                                                           (שוב לא שקט – אריק איינשטיין)
אנחנו דור מזוין                                                    (עכשיו מעונן- אביב גפן)
ואולי ...                                                             (ואולי – עברי לידר)
במבט ראשון דבר לא השתנה                                 (ביקור מולדת – דיויד ברוזה)
אבל תזכרו                                                          (הקיץ האחרון – שפיות זמנית)
זהו הזמן זה היום זה הרגע                                     (התחלה חדשה – בנזין)
יש לי חופש , יש לי מטרה                                                 (חלום כהה – אסף אמדורסקי)
אל תשכחו שאמרתי                                             (עולם שקט – מופע הארנבות של ד"ר קספר)
כדאי לצחוק, כדאי לחיות, כדאי לאהוב                     (חיוכים – חוה אלברשטיין)
ולהביט קדימה                                                     (עזור לי – עפרה חזה)
כי אתמול היה טוב ויהיה גם מחר                             (ירח - שלמה ארצי)
ומה עוד אפשר לומר                                            (אוי –מתי כספי)
כתוספת לאוצר כה נהדר                                       (נערה ממש אוצר – אריס סאן)
כמו מילה אחת פשוטה                                          (נשבע –חיים משה)
הללויה.                                                              (הללויה- חלב ודבש)

                                                            +

שד' רוטשילד – מלכים ברוטשילד חוגגים 5

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 20:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

מזל טוב:

1)      יומולדת !!5  -  הגענו לכאן !! למרות ובשל  ואולי בזכות ובגלל ואף על פי. אבל מה זה משנה – אנחנו פה ! חוגגים חמש שנים של עשייה, של משחק , של בילויים , מפגשים , הכרויות ומאות חוויות.
2)      אז בדרכנו לחגיגות ! זו הזדמנות חסרת תקדים לאלו שלא ביקרו פה מעולם או כבר  כמה שנים. תגיעו ותוכלו לומר " גם אני הייתי בחגיגות ה -5 " ונהניתי עד ראש הגג.
3)      אז מה יהיה לנו שם:
a.      שתייה קרה
b.      בירות
c.      יין
d.      וויסיק
e.      פירות
f.        מגשי חומוס + פיתות
g.      גיטרות וכלי נגינה אחרים (מי חוץ ממני מביא ?)
h.     קישוטים והוואי מהסרטים.
i.        בחורות
j.         בנות
k.      נשים
l.        והמון אהבה וכייף עולמי.
4)      ואיך אפשר מבלי להודות לכל  האנשים המדהימים שמגיעים כל שבוע, נרתמים, נותנים מעצמם ועושים את הכל באהבה ובחיוכים. כבוד גדול.
5)      "משדכים ברוטשילד" – הפרוייקט חי, הרשימה גדלה, ואם אתם מעוניינים להצטרף שילחו לי איזה משפט על עצמכם (גיל גובה וכמה מילים) בקרוב יתחילו הצעדים הראשונים.
6)      אהבה ומזל טוב ללכולנו.


9 תגובות:

  1. הדס31.7.11

    אחרי מייל כזה, אפילו אני אגיע :)

    השבמחק
  2. Mazal tov and happy birth day! I had no doubt in my mind that it would go on for so long.
    You are great, and well done on establishing this.
    Don't change.
    How is the princess?
    Honey

    השבמחק
  3. עידן31.7.11

    מזל טוב!!!

    אני חושב שלרגל החגיגות של חמש השנים הגיע הזמן שתחזור לשחק כדורגל ותחזור להציב לנו אתגרים שכליים בדמות חידות חמיצר/לוי שבועיות.

    עידן

    השבמחק
  4. האשה הראשונה31.7.11

    יו איזה חיוך ענק הבאת לי כאן
    יו איזה חיוך של הפתעה עלה לי עכשיו
    יו איזה חיוך של הערצה גאה בי עכשיו
    יו איזה חיוך של ציפייה אני מחכה עכשיו
    יו איזה חיוך של אהבה אני שולחת עכשיו

    השבמחק
  5. גילי31.7.11

    איזה ביצוע, מלאכת מחשבת אומנות מרוכזת, סחתיין עלייך שיר מקסים!
    גילי

    השבמחק
  6. גילת31.7.11

    עזי..............................מדהים ומרגש כהרגלך...
    כזאת הזמנה...
    הזדמנות ענקית לחיבוק גדול
    ניפגש בשדירה....הייתי בחגיגות ה-5 
    נשיקות חמות,
    גילת

    השבמחק
  7. רותי31.7.11

    עזי
    אתה משקיען חבל על הזמן !!!
    אני נהנית לקרוא כל שבוע את המייל שלך והשבוע במיוחד,
    אחלה שיר ואיזה השקעה !
    רותי הבר

    השבמחק
  8. האשה הראשונה31.7.11

    ממוש,
    היה מקסים מקסים... כבר בעבודה השווצתי בך....
    שוב קראתי את השיר ונפעמתי !
    שיהיה אחלה יום
    נשיקות

    השבמחק
  9. ארנון31.7.11

    אז זה יוצא מינוס 50 או לא?

    רעיון מגניב לנצל כשרונם של אחרים לכתיבה - זה גם דורש כשרון!!
    הערב היה מגניב עד מרגש - כן ירבו,
    נתראה בשמחות גבר

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.