18.3.08

מלכת השקיות


     חברות וחברים אוגרים
agbagbagbgabgagbagbgabga

שוד ושבר – ומאיפה החוצפה
לחשוב אפילו בכיוון של השקית הירוקה
זו שקית שווה
אפשר לומר אפילו חשובה
בוא נאמר שבמצעד השקיות היא לוקחת
מקום מכובד בעשירייה הפותחת

ואם לא ידעתם אז..
לכל שקית יש מעמד
אנחנו הגברים לא רואים את זה
כי אנחנו מתייחסים אל כולן כחומר פלסטיק מעובד
בצורה פונקציונאלית עם שני חורים לידיים
ולא כפריט אופנה שלעיתים חשוב מתוכנו שבעתיים

למשל: לא יעלה על הדעת
להשתמש בשקית מנייר צבעוני
למשהו בזוי כמו בגדים להחלפה או אימונית
ברור שאף לא ספרים או אלבומי תמונות
שקית כזו במינימום שלה תסתפק במתנות
אבל לא ליומולת או בר מצווה – רק לחתונות

וכך כל שקית שלא הגיעה מהריבוע הכחול
שאגב בה השימוש הוא מותר לכל
נאגרת בשקית הגדולה
שהיא אם כל השקיות
הנשיאה הבלתי מעורערת של כל הממלכה

אין לי מושג מאיפה הגיעה השקית הגדולה
אני רק יודע שהמעמד שלי קטן משלה
היא ממוקמת בפינה נעימה בחדר המשפחה
ובטח נהנית מתנאים מוגדלים של פנסיה ורווחה
והיא ענקית !! נראה לי שהבית הגיע בתוכה

לפעמים בא לי לרוקן אותה מכל השקיות האחרות
לפוצץ אותה ולתלוש לה את הידיות השחורות
אבל האמת היא שבתוך תוכי אני פוחד
ובמקום להשתלח בה אחוז תזזית
אני מסדר אותה ומעביר איזה ניגוב בחזית
בכל זאת – תנו כבוד – זו לא סתם עוד שקית.


+
פורים ב: לוצ'ה ( בוגרשוב 33 )
החל מ 20:30
אז חיים מצחיקים וטובים
וניפגש

עזי  -: 0523414857

מוציאים החוצה :
1)      ווווייייייייייייייייייייהיייייייייייייייייייייייייייי  איזה כייף שבא פורים – לא צוחק – זה החג הכי כייפי בעולם, בחיים, ביקום – עכשיו אני כן צוחק....צוחק בקול רם ומתגלגל מהנאה
2)      כל מה שצריך זה להשתטות !! לשתות !!! ולעשות שטויות תוך כדי שתייה
3)      אפשר גם לעשות קסמים – אני מת על קסמים, גם טריקים זה נחמד – אבל אין על קסמים...אז תביאו את כל מה שיש לכם
4)      ואם הייתי אומרלכם לבוא מחופשים – הייתם צוחקים ..מה הוא רוצה זה עכשיו...אז זה בסדר אני יודע שכל מי שקורא אותי שייך למשפחת החנונים המודחקים...אין בעיות – תבואו כמעט מחופשים או קיי ?
5)      לרגל פורים, אנחנו מרימים  תחרות שח שטותית היום בערב:
a)      משחקי בליץ של 5 דקות בין כל מי שרוצה לשהתתף ( תהיה רשימה )
b)      בשיטת גביע - המפסיד בחוץ
c)      והמנצח חייב לשתות בירה ולסיים אותה לפני המשחק הבא.
d)      בתקוה שלגמר יגיעו שני אנשים שתויים.
e)      צריך להיות גדול !!
6)      היום אני מגיע  !!!  אפילו מחופש !!! ואני קורא לכל חברי הדירקטוריון המקוריים ללהגיע ולהראות את פניהם – זה כולל את ארנון, אמיר, אסף, אלי והגדול מכולם שממשיך לייצג אותנו כל שבוע בכבוד  - אבנר – היורש !!!!
7)      רגע רגע רגע – קוראת כרם מהגלות ...מה איתי ????? שכחתם אותי ??? זה שאני בחו"ל לא מנשל אותי מהדירקטוריון נכון ???!!  -ß זה נכון כרם ..את איתנו אפילו מרחוק – שולחים לך חיבוק חם
8)      יאללה שיהיה פורים איכותי ומצחיק לכולם
9)      בואו בהמוניכן ...
10)  לא לשכוח לצחוק – לשתות ולהשתטות.


תגובה 1:

  1. Amit Shar19.7.11

    איזה יופי של שיר – כל דבר הוא השראה, מה?
    בחגיגות,
    עמית

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.