5.2.08

סוללות וכפתורים


     חברות וחברים יקרים
C- C- C- C- C- C-

הרבה יותר ממשחקים ומוביילים מקשקשים
אחרי סטאג' של שלושה חודשים
אני יכול להעיד ללא הכללות
שיש לנו כבר איזה אלף וחמש מאות סוללות

בטריות מכל ההספקים הגדלים והצורות
מהבומבילות היקרות עד המעצבנות הממוזערות
הבית שלי הפך צורה לכור כימי חשמלי
עם זרמים שרצים מהחיובי לשלילי

טרמפולינות עם אורות פנורמיים צבעוניים
מכוניות שנתקעות בכלבים עם זנבות מכניים קטנים
בלרינה בקופסא שרה אותו שיר בלופ עד שהנצח יגיח
ורעשנים ובובות וספרים ורחמנא ליצלן אפילו השטיח

מילא אלה, אבל יותר מסוללות והפעם אני לא מגזים
יש בבגדי תינוקות איזה מליון תיקתקים מרגיזים
משרוולי הרגליים עד לסיבוכיות מורכבת בכתפיה
דרך סגירות כפולות והצלבה משולשת בשכמייה

כך כשאצבעות הפיל המגושמות מנסות לחבר את הצדדים
זה מוציא ממני עוויתות ופרצופים שלא עושים לייד ילדים
ובתור אקדמאי עם ראייה מרחבית וחוש טכני מפותח
זה מתסכל שעל סגירת חולצה הולך לי חצי ערב לפח

אבל עוד הרבה יותר מסוללות ומתיקתקים נלחצים
אני מתכבד להזמין אתכם לממלכת המוצצים
המקום ממנו שוקלים לייצא להודו וסין
פלסטיקים וסיליקון עם הכנה לתינוק בפלאג-אין

גם אם אתם לא מחפשים אחד הוא יצוץ לבד
בנעל זרוקה, בכיסים , בבויידם ומתחת למרבד
הם נקנים אוטומטית עם החלב, ג'ל לשיער או קרם לפנים
סברה אחרת טענת שהם מתרבים כמו שפנים

ולמרות הכל כשמגיעה שעת המבוכה
והנסיכה מחמיצה פנים ובוכה
אני מוצא את כל החיקויים בעולם
רק לא את זה שהיא צריכה.


      +
לוצ'ה ( בוגרשוב 33 )
החל מ 20:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0523414857
מי שנשאר:
1)      משנכנס אדר מרבים בשמחה...למה ? מה אכפת לכם , תרבו לשמוח , זה הרבה יותר כייף והרבה יותר משחרר, אבל אם אתם באמת רוצים לדעת למה תלחצו כאן
2)      מהמגיבים נאהבים של השבוע החולף : עודד ( בשם ענת המהממת ), נועם , עידן, רון, דורון, והאישה הראשונה.
3)      שאלות השבוע שעבר- חרקים : שיחקו אותה עידן, והאישה הראשונה על פתרונות מלאים. ודורון על היציאה המצחיקה ביותר לאחת התשובותו – חומייני.
a)      נביאה שמקדימה את עומר (5) דבורה
b)      משקל בעל הבית (4) זבוב
c)      גרד מאחורי הדלת (4)פשפש
d)      הנהר של גדול הנביאים (4,3,3) פרת משה רבנו
e)      ניתן לו אחרי העבירה החמישים אבל הוא החזירו  למוטב(4)תיקן
f)       הגנו על החבר של שמיר או של פול (7)חיפושית
4)      והשאלות של השבוע בנושא חודשים (שמות של חודשים- אין המון אז אין מספר אותיות)
a)      מלא מגרינלנד, מארינידד, מסיציליה.
b)      שמעון לוי אשר דן את יהודה
c)      צריך כדורים כאלה כדי להעיר את המפלגה
d)      ראשית כמה פרגיות יחיו שם אם לא להיפך.
e)      יקבל את טיפי אם ישרת אותי
5)      זוכרים...  ,  שחור = אני , כחול=דרור או מישהו אחר .
6)      בשוך הסערה...חפשו תמיד את קרן השמש המאירה.. היא שם
7)      שיהיה לכולנו יום טוב, שבוע טוב, וחודש טוב
8)      ותרבו בשמחה ואהבה.

4 תגובות:

  1. שרון19.7.11

    דבר ראשון תגיד תודה לאל על תינוקת סטטית בעת החלפת בגדים
    דבר שני חכה לנדנדה קטנה+קורקינט דורה+אופניים שלושה גלגלים+אופני גלגלי עזר+אופני הרים+אוטו עם מצבר קטן ומשם שלא נדע.....
    מה אני אגיד לך - WELCOME - ת ה נ ה

    השבמחק
    תשובות
    1. שרון, לטעמי טרמפולינה לתינוק היא גם דבר די הכרחי בחבילת הלידה.
      נכון, בוודאי שהתינוק לא יקפץ לו בשנים הראשונות, אך לאחר מכן זה יכול להיות לו לעזר רב לגמישות הגוף.

      מחק
  2. עידו19.7.11

    התמונה מהשובע הראשון פשוט מדהימה

    ובקשר ל"רשימת הציוד": לי יש הכול פעמיים!! (שמש שמש ים ים שמיים שמיים מוצץ מוצץ בקבוק בקבוק...)

    האמת, בגלל שאני מעורב בסיפור, וכידוע, נרשמו לזכותי אי אלו הפרעות, אני מטיל משטר על החפצים, לדוגמא היה לי כיסא מתנדנד, וברגע מסוים החלטנו שעבר זמנו, אז מייד העפתי אותו לזוג חברים, הם רק ציפו לתינוקת, אבל לא היה איכפת לי, העיקר שלא יישאר בבית, טוב, אני הולך לבדוק אם יש דברים לא נחוצים בסביבה, ביי

    דרך אגב, יש לנו בגדים, מוצצים, צעצועים, דלי לכביסה, כפיות פלסטיק, זוג סינרים, עוד זוג סינרים?!, שאנחנו לא צריכים, אם אתה רוצה אני יכול להביא לך ביום שישי, או שאולי אם אתה ער אני אקפיץ לך עכשיו?

    השבמחק
  3. מה אני אגיד לכם, כסבתא, ההוצאות והדרישות של הילדים גדלות יחד אתם... אז לא להתייאש ולעשות מה שאפשר !

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.