26.9.06

סליחה

חברות וחברים סלחניים
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

זוכרים שאמרתי שאין פה קליטה
שנגמרת לי הסוללה , שהכל נקטע.
זוכרים שנשבעתי שיש לי באותו יום חתונה של המשפחה.
ושאני בכלל לא בכיוון למרות שנסעתי בדיוק לשם.

זוכרים שסיפרתי ששילמתי על זה לבד.
ושאת הסוד הזה אני לא מספר לאף אחד.
זוכרים שהתפרצתי בעצבים באמצע הארוחה
שבלי התחשבות דפקתי צרחה
שגרמתי למבוכה.
זוכרים?

זוכרים שכאילו שכחתי את המתנה.
שאמרתי שאחזור עוד מעט, והתחלפה לה עונה.
זוכרים שהבטחתי שבטוח אבקר השנה...

זוכרים שנתקפתי בפרצי התנשאות.
מגובים בנתחי רברבנות וקשקשנות.
ואת המקרים שהתכנסתי בתוך עצמי בנרגנות.

זוכרים שאמרתי שתרמתי במשרד
שהתנצלתי שלא בא לי לצאת עם אף אחת
ושאני באמת נהנה לישון לבד.

זוכרים שהתחנפתי כדי לקבל תמורה.
שלא הזהרתי מפני הקלעות לצרה.
זוכרים שהעלבתי, לעיתים מבלי להרגיש ולעיתים בהכרה.

זוכרים שהייתי בלונדיני וגבוה בכל צ'ט באתרים
שאמרתי שהמקומות האלה שמורים
שהבטחתי את הכרטיסים להורים
ושזה בכלל שייך לחברים
זוכרים ?

זוכרים שפירגנתי למרות שהייתי אכול קנאה.
שהתחמקתי מהתמודדות ומהבעת דעה.
שהשארתי הרגשה רעה.

זוכרים שאמרתי שזה לא לפרסום
ושהגעתי למבוי סתום.
ושאני לא מבין בזה כלום.

זוכרים?
כי אם לא, אז תתעלמו ממה שכתבתי פה- ומהר !
אבל אם אתם באמת זוכרים..
אז אני מצטער.

+

מקווה לראות אתכם הערב
יום שלישי ד' בתשרי התש"ז בשעה 21:00
שדרות רוטשילד (בין מזא"ה לבלפור)

אז
חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857

סוף כל סוף:
1. יום כיפור מתקרב עלינו לכפרה, ונכון שאפשר ורצוי לעשות את זה כל השנה, עדיין, יום כיפור הוא מן תחנה, תחנה של חשבון נפש עצמי, אתחול של כל מנגנוני החשיבה, איפוס החשבונות והתכוננות מקוונת להתחלה חדשה.
2. ( אני לא אומר את זה כאן כקלישאה) תחשבו על זה לדקה, תסתכלו סביבכם ברגע זה ותשאלו, עם מי אתם לא מדברים , עם מי אתם מרגישים לא נעים, את מי העלבתם בטעות, מי מחכה מכם לשיחה, ומי מצפה לסליחה. עכשיו תעצמו לשנייה את העיניים ( כן , גם אם את אמא לשניים, וגם אם אתה איש עסקים שנושק לארבעים) ותנסו לחשוב רגע בטוב, תנקו את עצמכם מעצבים ורגשות רעים, ותחשבו איך מתחילים את החיים מהנקודה הזו בצורה הרבה יותר נעימה ונכונה. זה מתחיל בקרובים לנו ביותר, משפחה, הורים, בני זוג, חברים ומכרים רחוקים, תתחילו לעבור מעגל מעגל ותסתמו את החורים, אני בטוח שתרגישו הרבה יותר טוב, ואם לא אז לפחות נחתם לעשרה רגעים.
3. ושוב בנימה אישית, סליחה עם אני לא הייתי אני ואם עשיתי למישהו דברים שלא הייתי רוצה שיעשה לי.
4. ובאותה נימה של סליחות וכפרה, לפני שבועיים ארנון יקרינו הביא שח מיוחד לשדרה והשאיר אותו בידי זוג חברים שהבטיחו להשיבו חזרה...מאז נולדו הרבה סינים והמים בירקון עברו לזרימה חלושה, זה הזמן לעשות את המצווה ולהשיב את הסט לבעליו. תודה.
5. סידורים והקמות: היום בהקמה אלי ועזי( כן כן , אני איתך), ובקיפול :אמיר.פ ודן או מישהו אחר עם אוטו שיעזור לאופנוען.
6. הקבועים: 2006 , 2005 , 2003-2004 . תגובות שירים ו-רשימת התפוצה .
שנה טובה וגמר חתימה טובה

3 תגובות:

  1. חושנית26.6.11

    חושן,
    בוקר טוב, שנה טובה, שבוע נפלא, חיים יפים, אין עליך בעולמים!!!!!!!!!!!!!!!!!
    שלחתי את זה לכל מיני אנשים מסוכסכים ואני מקווה שהם יבינו את הרמזJ (אמרתי שאני עומדת מאחורי כל מילה.). לדעתי , אתה הנביא בדורוJ או בעירו, או איך שאומרים את זה... קצת קשה לי על הבוקר.. בקיצור, כמו שאמרתי כבר פעמים אין ספור, אתה ה- איש (ב"ה" הידיעה) שיודע לשים את האצבע ולגעת בדיוק במקום הנכון (אפילו בלי ללחוץ) ולעשות נפלאות...
    שמחה שיש בחלקי הזכות (הגדולה) להכיר אדם- חבר נפלא כמוך.
    תודה על שאתה- אתה.
    אוהבת
    חושנית

    השבמחק
  2. אמיר26.6.11

    זה ראש השנה, כאן ועכשיו
    אנצל הזדמנות זו, לאמר: "מעכשיו,
    נשתדל להיות יותר חביבים
    יותר נחמדים,יותר אדיבים
    יותר בני אדם,יותר מאוהבים
    יותר תל אביבים, יותר "שווים"
    יותר בעלי זכויות וחובות
    יותר בעלי מעלות טובות
    יותר אנשים של "כאן ועכשיו", אם אפשר
    פחות בעלי אגו מיותר.
    ונעשה את זה כל השנה
    לא רק ביום מסוים, או באיזו עונה
    באופן כללי, נשפר את כל הדרוש שיפור
    בשביל זה, חביבי, לא צריך יום כיפור!!!!!
    לא צריך לצום, ולא להתנצל ביום נתון
    אלא להיות תמיד כזה, ואפ אפשר יותר מתון.
    כי למה שמאמינים קוראים "אלוהים הרחום והחנון"
    אני פשוט קורא "מצפון".
    (כי אם יש אלוהים, הוא יקבל אותי כמו שאני
    אמיתי,פרוע, אנושי, ולפעמים גם קצת מרדני....
    זה נשמע לי עדיף מלהיות צבוע
    ולאחל "שבת שלום" אחרי מלחמות כל השבוע...).
    אמיר

    השבמחק
  3. Amit shar26.6.11

    אתה גדול! בשאיפה לראותך הערב...

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.