21.6.04

מילות סיכום


חברות וחברים אהובים שלי
                                     


יש בזה קצת מהכל
מעט שובבות
רעיון נחמד
טירוף של רגע
והמון אמונה

יש בזה אהבה בכמויות
ונסיון לעשות את זה אחרת
נר של רגש
ויש יגידו: סוג של מופרעות
כלוא בסיפור מסגרת

יש בזה יוזמה מיוחדת
מהולה בקורטוב של מקוריות
התמדה אובססבית
ונגיעות של פיוט

יש בזה הקרבה אישית
ציור של מציאות רגעית הזויה
גחמה שמתגשמת בשידור חי
עם מעורבות נפשית
כשאתה בתפקיד הכותב המפיק והבמאי

יש בזה כמויות אדירות של סיפוק
מול איים פתאומיים של תסכול
חוסר ידיעה מהצפון להיות
ולפתע שגרה
יובש
בלבול

יש בזה חיוכים לרוב
ושלווה אמיתית
טבע מזדמן
וספקטיות מקומית
כגורם מאזן

ויש בזה עוד המון דברים..
הומור , הנאה, סבלנות, ים של ידע, עשרות עולמות מופלאים, נקודות ציון בזמן, שבילים והסתעפויות, חידושים, פרשות דרכים, רעיונות, טירוף רגעי, מבול של החלטות, ריגוש, שבירת שגרה, קטעי שעמום מפתיעים , סבך של אירועים,  אושר צרוף וכייף , פשוט המון המון כייף חיים.

והכי חשוב. . . יש בזה אנשים
יש בזה אתכם
ויש בזה אותי
יש את הקסם המחבר בין כולנו
בין כל האנשים
מכל הסוגים והמאפיינים
ויוצר אנרגיה אנושית
במימדים מדהימים.


מקווה שנראה אתכם גם היום (שלישי) – הזדמנות נהדרת למי שעוד לא היה.
שד' רוטשילד על מזא"ה בשעה 21:00 בערב

אז חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 053414857
***********************************************************************************************
***********************************************************************************************
***  אז זהו , זה המייל האחרון, יש בי מעט עצבות מהולה בסיפוק גדול, שהספקתי לומר                  ***
***  המון דברים, להתבטא, ולחלוק עם כולם את מה שעובר עלי ואת מה שאני חושב                     ***
***  וכמובן להנות מערבי השח הנהדרים שהיו בכל המקומות שבחרתי להעביר אותם.                    ***
***  לא לדאוג, אני לא נגמר, ולא נעלם , רק בוחר בדרך אחרת , מחדש אנרגיות ממקורות ***
***  חדשים, ואולי אני  עוד אחזור בצורה כזו או אחרת.                                                                  ***
***  תודה שהייתם.                                                                                                                    ***
***  ולפני שנגיע לסעיפים שכולם אוהבים:                                                                                    ***
***  בגלל שזה המייל האחרון של chess and fun meeting                                                    ***
***  יש היום כמה תוספות מעניינות                                                                                              ***
***  1)מצעד התגובות שקיבלתי בשנה האחרונה (סטטיסטי) בתוספת כמה תגובות נבחרות.           ***
***  2)הקובץ המלא של כל המיילים שנשלחו בשנה האחרונה בתוספת שירים שלא נשלחו.            ***
***  3)כל מיני שלטים מעפנים שאיתם התחלתי את כל הפרוייקט הזה                                           ***
***  כל אלו יופיעו באתר השחמט החדש והזמני ביותר ( שכן אין לי שום רצון לתחזק אותו)    ***
***  בכתובת :  http://www.freewebs.com/chessandfun/                                                       ***
***********************************************************************************************
***********************************************************************************************
ועכשיו....
הסעיפים  שכולם אוהבים:

1: תודה שננתם לי להיכנס אליכם לחיים ולו פעם בשבוע, שקראתם , שהגבתם , שנתתם קרדיט, ביקרתם, העברתם הלאה, כתבתם ושיתפתם אותי ואת כולם.
2:תודה לרון שתיקן לי טעויות הקלדה, כתיב והגייה, באופן קנאי הומוריסטי וחסר פשרות. ( והיו המוווון כאלו)
3: תודה לאבי וארנון שהחליפו אותי כשלא יכולתי להגיע, ובאותה הזדמנות החלמה מהירה לשניהם, כל אחד מסיבותיו . (לא קל להחליף אותי J (
4: תודה לאבא שלי שלימד אותי שחמט בכיתה ב' ולא נתן לי לנצח אותו עד הצבא.
5: תודה לאבנר שבהתמדה וסבלנות חסרות שחר, ישב, הסביר,  לימד והחכים אותנו משבוע לשבוע וכל זאת  מבלי לחסוך טרש-טוק והומור ציני מחוכם.
6:תודה לכל הבנות באשר הן.
7:תודה מיוחדת לקרן אבני(מובילת טבלת התגובות) שהנשיקות האלקטרוניות והתמיכה הבלתי פוסקת
שלה נטעו בי חיוך ואושר בבוקרו של כל יום רביעי .
8:תודה לאלו ששלחו שירים:
16/12/03 –ברק כהן , 29/12/03 – אמיר ,06/01/04 – דורון ,02/02/04 –  גולן .   ומכיון שהתפרסמו הרבה יותר
לא נותר לי אלא לחשוף שקר לבן, כל השאר הם פרי עטי למרות שפורסם אחרת. (אני גם קצת דפוק – מה לעשות)
9: תודה לאמיר , בעל הבית של קפה רש"י , שאירח אותנו במשך חצי שנה בחום וחברות.
10: תודה לשדרות רוטשילד שהיו חלקת הטבע הבלתי מעורערת שלנו באמצע עיר של בטון, אגב תודה לבחורה שנפרדתי ממנה בדיוק שם , ושבזכותה ראיתי את המקום באור אחר.
11: תודה לתמר שמרימה את הכפפה ולוקחת על עצמה להעביר את ערבי השח כסדרם ( מסתבר שכח האנרציה הוא לא חזק דיו)
12: תודה לעודד שגילה אורך רוח בכל יום שלישי שהסתלקתי מוקדם מהעבודה ( כן עודד גם היום זה יקרה)
13:תודה לשני ,יפעת והדס  האחיות המופלאות שלי שהיה להם כח לכתוב את כל הרעיונות שלי על פלקטים, שלטים, פליירים, וכל מיני עיצובי נייר שונים.
14: תודה לעכבר העיר ועיתון הלילה שפרסמו כתבות מפרגנות ושוב תודה לארנון שגרם לזה לקרות.
15: תודה לחגי שרשימת התפוצה שלו הביאה אותי למקומות רחוקים, תרתי משמע, איש גדול.

4 תגובות:

  1. Ezy hi.
    my name is Roee. i have been receiving your mail for quite some time through my sister i think. (sorry for the english, i dont have any hebrew on my p.c.)
    Any way, u asked for coments, so here is one: i am having a great time reading your mail, really, and i'm doing a lot of publishing for u also, i am studying in new york now, and i read you things to friends here.
    I am very sorry to here that the meetings r over, but i hope u start something elese.
    Anyway, have a great ending, and I am sure you will do well with your tallent.
    Behazlaha,
    roee

    השבמחק
  2. Yaniv26.6.11

    Dear Ezy,
    Although I am here in the US, your emails always truly raised a huge smile
    and energy every time I got them. I am sure you don't remember me, but I
    played in Rothschild right when you started while I was visiting Israel for
    some days.
    I am so sad that you stop this habit since I will arrive at Israel for a
    month on August and coming to your nights was one the things I am most
    enthusiastic to do then. Nevertheless, I send you a bless for best from the
    bottom of my heart and thanks a lot for your amazing spirits and creative
    initiative.
    Sincerely,
    Yaniv

    השבמחק
  3. Barak26.6.11

    עזי יקירי
    ישר כח , אין ספק שאתה אדם מיוחד ובעל אנרגיות מבורכות
    אני שמח להיות חבר שלך.
    כרגיל נפגש כמו כל שבוע במקום ההוא שאנחנו תמיד נפגשים.
    (שבוע הבא אני מתחיל סמסטר קיץ באליאנס - תל אביב - צפה ליטרים של
    בירות במורד הגרון בלילות הקיץ החמים - ימי ב' החל מ- 21:30 )
    קבל גבר גבר על המיזם , ממש מזכיר לי את האורגיה ההמונית שאירגנתי
    בפראג ואת וודסטוק שאירגנתי ב- 69 . אח ... ג'ניס והנדריקס ... היו ימים.

    השבמחק
  4. ארנון26.6.11

    עזי,
    אין הרבה מה להוסיף...
    רק שריגשת אותי מאד, כן - עד דמעות,
    ושהיוזמה שלך נתנה לי
    הרבה רגעי שמחה קטנים
    ואושר גדול אחד -
    על שלמדתי איך, עם הרבה תעוזה ואהבה, מגשימים חלומות.
    מברוק, ותשמור על המלכה!
    ארנון.

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.