10.3.04

חי בהזיה


לכל החברים והחברות הסקסיים
-------------------------------
השבוע, סוג של סוגיה
היא רוצה
היא מסמנת לי
היא מתגרה
או שאני חי בהזיה 

חמישי  בחצות נוסעים למסיבה
עם חברה ידועה
ואורחת חמודה
ועוד חבר לאיזון
לכל מקרה  שכבר קרה

האביב מרים טמפ' לנעים
והרחבה קוראת לנו
לדפוק ביצועים
ותוך כדי בירה
מתחילים מבטים

כמובן עם חיוכים מכאן ומכאן
ומצב שכאילו על מגש כסף מוכן
ונשימות שמתקרבות
עם הריקוד הסוחף
העיניים בורקות, והשיער מלטף

היא צמודה כדי נשיקה
חסרה רק נגיעה
והנה  מסתובבת חזרה לרחבה
מסמנת בעיניה -
לבוא אחריה

ואני מרחף במטווה אישוניה
נהנה מכל שניה
אבל בתוך תוכי תמהה
היא  רוצה או לא רוצה
אני כבר מזה לא יודע....

והריקוד המושחת נמשך עד שהמוסיקה סגרה
ורק אז היא עצרה
הביטה בעיני ולחשה לי מילה
חכה לי, אחזור תוך שניה
צחקה, הסתובבה ויותר לא חזרה

מקווה לראות אתכם יום שלישי
ב 21:00 בערב
קפה רש"י
פינת קינג ג'ורג'

אז
חיים טובים
נפגש
עזי


אפשר להשיג אותי
בסלולרי 053-414857

הודעות:
0) חדש! חדש! חדש! שח וארוחת בוקר בקפה רש"י ביום שישי מ13:00 ואילך. בואו לסגור את השבוע איתנו.
1) בנות, בנות,בנות מה אנחנו מבקשים? חיוך קטן ונעשה בערך הכל. לא להתבייש לחייך,לצחוק ולהנות מהחיים.
2) היה לי סופ"ש מעולה- ורק רציתי לומר תודה למי שהשתתף וזה כולל את האביב, החברים הקרובים, כמה בנות אקראיות,מי שהמציא את המוסיקה  ואלוהים.
3) אני לא אהיה ביום שלישי הקרוב עקב קריאה פתאומית להגן על מולדת. אבל נראה אתכם ביום שישי בצהריים.
4) יש חניון ....
5) אפשר לרדת...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.