25.11.03

המלכים ברש"י


חברי ממלכה נכבדים

יום שלישי בעבודה נגמר
אני דוחה עוד קצת משימות למחר
שם את עצמי על הכביש המהיר
פותח את הרדיו ומנגן איזה שיר

מגיע לתל אביב ומחפש חנייה
בשעות הערב זו ממש בעיה
אבל אחרי חמש שנים אתה הופך מיומן
וקולט את שמכונית מפנה מתחת לבניין

בדילוגי מדרכה אני מתקדם למעלית
מזמזם את השיר ששמעתי במכונית
דופק במראה מבט מלכותי
פותח את הדלת ואני שוב בביתי

מסדר את הלוחות ומכניס לשקית המעוכה
מוסיף רשימות ,  שעונים וחידות לתוכה
דוחף הכל לאיפה שפעם שכבו להם שטיחים
וזוכר בחיוך את ערבי הקייץ הפתוחים

נוטש את החנייה המושלמת בשבילי
ומכוון לעבר המשכן הזמני
בסנטר חותך ימינה וברש"י עוד פניה
כן כן אחרי הגן זו הפינה השנייה

נכנס לבית הקפה ומרגיש התרוממות
המקום הביתי הזה מלא בחמימות
וההרגשה מתעצמת כשמגיעים החברים
המלכים ברוטשילד לרש"י עוברים.



מקווה לראות את כולכם
ביום שלישי בתשע
רש"י 17 ( על פינת קינג ג'ורג')

אז חיים טובים וניפגש
עזי


והיום בפינת השיר  

היא שווה לי
היא עומדת ומחייכת - אני בטוח שאלי
מיותר לומר שהיא יפת מראה-   לפחות בעיני
מעניין למה היא באה לכאן- ומה אני עושה כאן בכלל
אולי היא צריכה תמיכה- אני תומך נהדר
אולי יש לה רק שאלה - יש לי תשובה מצוינת

ואולי היא עולה חדשה- אני שומע שש שפות מלידה

היא ממשיכה לחייך- נראה לי שמצאתי חן בעיניה
היא רוצה אותי- בסך הכל אי אפשר להאשים אותה..
היא כנראה מתביישת נורא- זה מביך , אבל גורם לי הנאה
עכשיו היא קמה ומתקרבת לאיטה- רגע זה לא לפי התסריט..
ואז היא..- שנייה , רק רגע , חכי ,זה לא אמור להיות כך

חיוכה מתרחב ,עיניה בורקות ..- נו בסדר, אם את רוצה את זה ככהשיהיה..

היא צועדת לעברי בביטחון שלא אופייני לה - אני מחייך ומשפיל חצי מבט..
מביטה לי בעיניים וכאילו אומרת "אני שלך" - אני שומע , אני שומע, גם אני שלך!!!
עוד שתי פסיעות והיא מטילה את עצמה עלי..- אני מוכן לחכות.
היא כבר נוגעת בי ו.- אוה..
סליחה , רגע -  היא מבקשת בחינניות תוך כדי התעלמות מוחלטת מקיומי
קופצת בהתלהבות על הבחור מאחורי - אה כן בבקשהאני זז הצידה..
בחורה נחמדה, לא הסוג שלי , אבל בסדר ..



אפשר ליצור איתי קשר ב: 053414857

.נ.ב
1: הייתה הענות נחמדה ונשלחו שירים, ומכל מה שנשלח, בחרתי את זה. תודה לאלו ששלחו ויאללה לעבודה אלו שעדיין מתלבטים.
2: תזמינו את כל מי שאתם רוצים - זה מומלץ !!!
3: אפשר להפיץ את המייל הזה לכל מי שאוהב להנות מהחיים
4: נמאס לי לכתוב את זה  כי כולם כבר יודעים - אז בפעם האחרונה, מי שרוצה לרדת מנמעני המייל הזה שישלח לי בקשה להורדה  ואני אוריד אותו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.