15.11.05

מדברים בתנועה


חברים וחברות  מקושרים
צ-ל-צ-ל-צ-ל-צ-ל-צ-ל-צ-ל-צ-ל-צ

זו כבר הופכת להיות טכניקה ידועה
אנשים מדברים איתי בתנועה
מודדים איתי את הנסיעה הביתה
מעבירים איתי פקקים
ומחלקים את זמן הביניים הזה
ביני לבין התחמקות משוטרים

"אין זמן אחר" הם אומרים
אתה יודע.. בית...עבודה ..סידורים
ויש כאלה שמהדררים עם הביטוי "וכל הבלאגן"
תוך כדי אנפוף  טלפוני ואנחה
ושינוי מיידי של נושא השיחה

"זה בעצם הזמן הכי איכותי"
מתלוננת באזני אפילו אחותי
"איך שאני חוזרת מהעבודה המתישה
אני מאכילה את  הילדים, מקלחת , מלבישה..
עוד משחק או שניים עד ההשכבה לשינה
שגוררת אחריה הקראת סיפור .. או שמונה
ואז אם יש לי מזל , אני מספיקה התחלה של סרט
לפני שאני נושרת על הספה מפוררת"

וזו לא רק אחותי , יש גם כמה חברים
שהשיחה איתם תלוייה בצבעי רמזורים
בנסיעה רציפה בלי סיבוב או פנייה
בדיווחי גלגלצ וחיפושי חנייה
ותמיד באורח פלא היא  מתחילה להסתיים
בקרקושי מפתחות ומנוע דומם
עם הבטחה כנה לדבר יותר מאוחר
שזה אומר בערך באותה שעה – מחר

זה בסדר, התרגלתי ללוות
גיחות קצרות ונסיעות ארוכות
לפחות מישהו מתייחס אלי באופן אישי
ולא מסתפק במיילים של יום שלישי.

 +
 +

כולכם מוזמנים.
לבוא ולבלות
עם המון אהבה
ואלכוהול בכמויות

הערב 15.11.05  משעה 21:30,
קפה לוצ'ה  ,   בוגרשוב 33     

אז חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ורצוי ליצור איתי קשר ב: 0523414857 


הודעות:
1.      בנות, בנות, בנות , לא פעם אני שומע מכן: "מה אני אבוא, פעם אחרונה ששיחקתי היתה בגיל 4" ,או "אני לא ממש יודעת את החוקים", ו "אני לא יודעת לחשוב ארבעה צעדים קדימה" , וכל מני כאלה פנינות חמימות ומעלות חיוך. אז ככה אני אומר את זה על תקן שבועי, אתן מוזמנות להגיע והנות מערב שהוא יותר מרק משחקי שחמט, באווירה כייפית על קפוצ'ינו ו  בירה או טוסט גבינה ואבוקדו,  רק בואו תנסו.. תאמינו לי יהיה פאן, אתן יכולות לשאול את הבנות שכבר מגיעות..
2.      בשבוע האחרון צורפו הרבה אנשים לרשימת התפוצה ההולכת וגדלה... אז מי שמעוניין להצטרף או להיפרד  מהרשימה שישלח לי מייל עם הבקשה ל: רשימת תפוצה.
3.       מי שרוצה לקרוא ולהתעדכן במיילים של העונה או השירים שכתבו אנשים אחרים התגובות הנבחרות מוזמן פשוט ללחוץ על הלינק.
4.      היום נצלם תמונות ראשונות מהלוצ'ה..ובשבוע הבא הן יופיעו באתר התמונות .
5.      חורף נעים עם וויסקי ומרקים.



                                            

8 תגובות:

  1. שני26.6.11

    אהבתי את הצ-ל-צ-ל-צ-ל-צ-ל-צ-ל-צ-ל-צ
    לכבוד הוא לי להופיע כדמות מרכזית במיילים הנכספים !!!!
    אהבתי מאוד את המייל לשתומת ליבך, גם תופעת המיילים דורשת התייחסות מיוחדת, גם הם דרך נהדרת לתקשר בין אנשים, וכנ"ל לגבי הס.מ.ס, במקום להאריך במילים ולא תמידיש זמן לקשקש שולחים ס.מ.ס. לקוני וקצר ובו שואלים מה נשמע, מוסרים מזל"ט, חג שמח ועוד שלל איחולים למינהם

    השבמחק
  2. נירית26.6.11

    חבריקו,
    מילא התייחסות קצת בתנועה , אבל זה שתרבות ה- SMS נכנסה לשפה
    קיצורי דרך של מילים ותגובה בצירוף הסמיילי שנמצא אצל כולם (-:
    בשם "איכות חיים" וזמן מצרך יקר , התקשורת הבינאישית עברה לדרינק על הבר…
    have 2 go c u

    השבמחק
  3. סבריאל7.7.11

    כל כך נכון,
    רק בנסיעה יש זמן לדבר בפלפון

    השבמחק
  4. אבישי7.7.11

    תאמין לי , עוד לא אמרתי את זה ואני מניח שכמה שאגיד זה לא יהיה מספיק שאתה מלך עולם עם המיילים המדהימים האלה והאמת גם בלי קשר.
    אחד המעריצים שלך
    אבישי.

    השבמחק
  5. זו לא סתם טכניקה, זו אומנות ממש
    לבדוק מה העניינים ומה חדש
    תוך כדי סנכון של אוזן-עין
    על רמזור מהבהב וכמה קווים דהויים,
    גם לא לחטוף דו"ח
    וגם לשמור על קשר עם חברים
    אף אחד לא אמר שהחיים שלנו קלים

    תמיד כשאני מחייגת
    ככה בדרך, על איילון
    אני מתעצבת למה שוב פעם זמן לא מצאתי
    מה ז'תומרת מתי, מקודם
    אתמול בערב לפני שנשפכתי

    זוכרת שאמרתי לעצמי "הנה כבר אני מתקשרת"
    בסוף מצאתי את עצמי בבוקר מתעוררת
    ושוב מודיעה קבל עם ועולם לעצמי
    מחר או מחרתיים זה לא יקרה לי

    כי אני חברה טובה, ובחברות צריך להשקיע
    אבל מה אעשה והבוקר כבר הגיע
    ואח"כ ישיבות עד קצה היום
    בקושי לחדר כושר נשאר מקום
    ובדיוק התחלתי להתמכר ל"אבודים"
    אוי הסלולרי מצלצל לי באמצע החיים
    מה לעשות שאני באמצע אחד הפרקים
    הכי מותחים
    ויש כאלה כבר איזה שלושים

    אבל אח"כ שוב יגיעו רגשות האשמה
    על איזו חרא של חברה
    לא רק שלא צילצלתי,
    היא השאירה הודעה אוהבת, ואני לא חזרתי
    אני חרא של בנאדם, כבר אמרתי?

    ובבוקר, על איילון, אשמע את קולה החמוד (רגע לפני שתיכנס ממתינה)
    ואגיד לה "אחות שלי, איזה יום מטורף היה לי אתמול שאת לא מבינה"
    ובפנים שוב צביטה קטנה
    והבטחה חדשה, החלטית מקודמתה
    שתתפוגג ברגע שאראה את המיטה

    בקיצור, ידידי, נולדנו לעידן של מולטי טאסקינג
    אז דע שזה ככה גם במשפחות הכי טובות
    אני מקווה שלא על זה מודדות אותי החברות

    טוב שיש קצת מסנג'ר, אתה יודע
    למרות שגם שם, כל משפט שני זה
    "אני נכנסת לישיבה, נשתמע"

    אז אני חושבת שמעכשיו, המסקנה היא
    שזה קורה גם במקומות שיש בהם ים של אהבה
    איכות עולה על כמות
    וחברות בריאה לעולם תהיה יציבה
    אח שלי, נשבעת לך, זה אמיתי: אני חייבת לעוף לישיבה
    נדבר בערב,לקראת ערביים
    (כי יש לי איזה רוורס לעשות בגבעתיים)

    השבמחק
  6. Lior Gal7.7.11

    זה באמת הזמן הכי טוב לדבר.
    כי כשאני בפקק אני לא ממהר
    לשום מקום, כבר השלמתי עם האיחור ואני סולח לעצמי ובינתיים מנהל שיחות עם כל מאן דבעי...

    השבמחק
  7. יפעת7.7.11

    אחי היקר , אז קודם כל זה לא יתכן שאחותי תופיע בקטעים שלך והאחות השניה לא , שלא נדבר על השלישית , אני תוהה לעצמי אני לא מענינית או שמא אני צריכה לשוחח איתך יותר .
    יש להתייחס לכל הדברם האלה בכובד ראש.
    ובעודי קוראת את הקטע שכתבת נזכרתי בבוקר שהיה לי שהלכתי לספורוטן ותהיתי עם מי אפשר לדבר היום .........
    כה משעשע
    יאאאלה ביי

    השבמחק
  8. Kavni7.7.11

    ,הי עזיקה
    נראה לי שאני ועידו מיחידי הסגולה שלא עונים
    ..לתיאור המייל האחרון
    ..אחד בלי פלאפון ואחת בלי נסיעות
    ..מקסימום אני יכולה להגיד לך שיש "ג'מבו" בדיזינגוף
    נורדאו

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.