22.11.05

צרות קטנות




         חברות וחברים אהובים
@~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~@


צרות קטנות
באות בהתגנבות
לא מעוררות איזה שהוא עניין
קל וחומר לא ניצוץ דאגתי
כמו נמלה שמטיילת במעלה הרגל
עד מקום שאפשר להרגיש אותה
כמו להבה נראית של גפרור
שבאיטיות מתקרבת לאצבע
הן מקיפות אותך לאט לאט
ומתחילות להטריד
אפילו שהגיעו לא מזמן...
הן פה
כאילו היו כאן תמיד.

הן לא רציניות
כמעט זניחות
כאלה שבהתחלה אתה שם אותן בצד
כאלה שאם היו באות לבד
אחת על אחד
הייתי פותר אותן במהרה
ולא כותב עליהן מילה...אפילו לא למגירה.

אבל אלו החיים פוסט חופשה
כן כן עברו כבר שבועיים שלושה
כל אנרגיה חופשתית מוצתה עד תום
והמציאות מביאה בעיות חדשות כל יום.

אז כדי לא ליפול לרחמים מיותרים
אני הולך לשמוע צרות של אחרים
נכנס באמצע השבוע לבר השכונתי
ויושב לייד הבחור הכי שבוז לדעתי
פוצח בשיחה אישית אגב ריקון כוסיות
על התמודדות אחרת עם בעיות אמיתיות
ויש למכביר  ( שלא נדע )
סרטן, הפלות ותאונות עבודה
שכול נכות ופיטורים כואבים
קשישים עזובים וילדים רעבים
ואפשר להמשיך את הרשימה הקשה
אך ברשותכם אני נמנע בבקשה
ולשמע דברי הבחור...
אני נעצב וכמעט דומע
משנה פאזה ממקשיב לשומע
מזמין חשבון ועוזב את הבר
מחבק את הצרות היפות שלי כמו אוצר.

כי עם מה באתי לכאן בעצם...
עם לחץ קליל בעבודה
החלפת צנרת ישנה וחלודה
עם ג'ינס שלא נסגר מחמת השומנים
ודוחות מצטברים מהשבועות האחרונים
אולי איזו שותפה סוררת
וזוגיות מאחרת..
אתם יודעים מה ...נוסיף גם שכר דירה מופרך
וועד בית מנופח
עדיין....יש לי בסך הכל צרור חמוד ומעיק
קטן כזה, שבאופן אופנתי מעט מציק
מציאותי ואפילו קצת מצחיק
כי...
בשימוש נכון בהגיון סבלנות ומזל
אוכל לכלותו ולשכוח ממנו כמו לא היה בכלל.



כולכם מוזמנים.
באהבה גדולה
ושלל חיוכים

ל:
קפה לוצ'ה  ,   בוגרשוב 33    משעה 21:30,

אז חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר אם רוצים ליצור איתי קשר ב: 0523414857 


הודעות:
1.      קיבלתי למעלה משלושים תגובות בשבוע שעבר !!!! כייף אמיתי !! לפחות שלושים איש קוראים את הרעיונות המבולגנים שלי מדי שבוע! תגיבו !!! תגיבו !!! תגיבו !!! זה כייף לדעת מה אתם חושבים ואפילו אם זו דעתכם הפרטית ,הציבורית והכלל ארצית, גם אם זו ביקורת חוצבת, או שיר שבא לכם לשלוח חזרה. תגיבו !!! איזה כייף !!
2.      אפרופו שירים ותגובות, שווה וכדאי לקרוא את השירים של מור שמתחילה לשלוח שירי תגובה מדי פעם. לחצו כאן.
3.      ושוב מי שמעוניין להצטרף או להיפרד מרשימת התפוצה שישלח לי מייל עם הבקשה ל: רשימת תפוצה. וכדי לקרוא ולהתעדכן במיילים מתחילת השנה או להציץ בתמונות משבוע שעבר בלוצ'ה.
4.      לא האמנתי שאי פעם אתייחס במן חדווה כלשהי לחורף- כי איש קייץ אנוכי! אבל אנשים משתנים, ולאחרונה התחלתי לאהוב את כל הזמנים אז חורף נעים.

7 תגובות:

  1. דורון26.6.11

    עזי איני רוצה להצטייר בעינייך נודניק אבל אתה כותב בעברית ובודאי אוהב את השפה שלנו.
    אז למה (פאקינג!) הנושא כתוב בשפה האנגלית????
    אם "שחמט ומפגש של כיף" נשמע חרא – אז הרץ מכרז בקרב החברים לבחירת כותרת. יכול להיות נחמד.
    או אולי אפילו יש – "מלכים בלוסיה"! (רוטשילד לשעבר

    השבמחק
  2. חושנית26.6.11

    חושן....
    כמה דברים ששמתי לב אליהם במיילים שלך.
    א. הם תמיד נכונים, אף פעם לא תלושים ותמיד, אבל תמיד , הם מפילים לי איזה אסימון .. וואלה...
    ב. הם ה- (בה"ה הידיעה) אתנחתא של היום והדובדבן באמצע השבועJ
    ג. כל פעם אתה משנה את הפס מתחת לכותרת (ממש כמו הפתיחה של הסימפסונים)
    ד. כל אחד חי בעולם שלו (בגלל מיליון סיבות שונות ובעיקרן ה-סיבה – עבודה –לימודים) והמייל הזה עוזר להבין שכדאי שכולנו נצא מהבועה, נפתח את העינייים ובעיקר את הלב כי כולנו מרגישים אותו דבר.
    ה. תמיד הם מזכירים לי שיש לי ידיד , איש מקסים, טוב לב, אהוב עד מאוד- בקיצור איש יקר, שהרבה זמן (גם שבוע זה פרק זמן לא מבוטל) לא כתבתי לו שאין עליוJ

    ובנוגע למייל הזה: כמו שאומרים "שאלו יהיו הצרות הכי גדולות שלנו"...וגם המשפט הפולני "שלא נדע".. תופס גם..

    הכי חשוב שניהיה בריאים ואם אפשר גם מאושרים וקצת מעושרים וטיפונת מאוהבים ובעיקר .. חיים.

    אין עליך בעולם
    נשיקות
    חושנית

    השבמחק
  3. נירית26.6.11

    אמיגו יקר,
    אני מתחילה להתרגל ומוצאת שזה נעים לקבל חמשיר ביום חורף סגריר
    אכן כל הבעיות שיושבות לנו בראש וכולן בהחלט אמיתיות
    הן חלק ממושג שנקרא – "שיגרה" ועל כך תבוא הברכה
    כי ממרומי גילנו מתחילים להעריך את אותה שגרה , ששנים קודם נתפסה כמחלה
    לפני שלב "העיקר הבריאות" נהנה בינתיים מהמציאות
    ותודה לאנשים כמוך שעושים את העניינים הרבה יותר מעניינים.

    יום מצויין !
    נירית

    השבמחק
  4. Barak26.6.11

    אחרי השיר על הצרות הקטנות.....

    אחי , שיר כל כך נכון שחבל"ז וואו וואו
    תמיד שיש לי בעיות אני אומר "לפחות לא נולדתי בבקתות בוץ האלה בבומבי.."

    השבמחק
  5. kavni26.6.11

    עזיקה
    ..אני חוששת שעכשיו שימי שלישי הם נחלתי הבלעדית
    ..ולא תמיד אני ליד מחשב
    ..ואז כבר לילה
    ..ואז המומנטום עובר
    ,בקיצור
    ..אני חוששת שמישהו הולך לנצח אותי בתחרות התגובות
    ..אבל אני אעשה מאמץ
    ,אז נשיקות רבות
    "וכמו שסבתא אומרת: "שאלו יהיו הצרות הכי גדולות בחיים
    שלך
    !נשיקות

    השבמחק
  6. עדיקה7.7.11

    אוי אוי אוי ... כמה נכון

    השבמחק
  7. Dani Grossman-Shved7.7.11

    נו.. במקום להתלונן ולהביא דימויים של שרץ
    אולי פשוט תצביע פרץ ? ממ...כן אנרגיות, לא אנרגיות,.. תמשיך
    לכתוב, תשתה,
    קח איזה ג'וינט
    תחשוב על אומללים כמוני
    שנאבקים בפאוור פוינט
    מתכוננים למצגת שנתית
    של עשרות שקופיות
    (בלי בירה ובלי בחורות יפות)
    רק NC ו WIO ועוד כמה קיצורים
    מקצרי חיים ואושר
    *
    אופס.. גם אני צריך להחליף קצת צנרת
    ותמיד דוחה את זה למחר, לעוד שבוע
    אחרי הפרויקט הזה, אחרי הפרויקט הבא
    וזה אף פעם לא בא..
    *
    ובכלל - מה עוזרת לי אומללות של אחרים
    כשהפולניות נדבקת בי כל פעם שאני מגיע לעבודה
    או חוזר הביתה
    *
    תל אביב וראש העין לא היו דומות כל כך מ ע ו ל ם
    כמו שהן דומות בראשו הקודח
    של עבדך הנאמן
    *
    ארכיטקט תוכנה עאלק,
    מחזה נלעג
    כמו זיכרון של דג:
    מבלה שלוש מאות שעות בחודש על טכנולוגיה
    שאמורה לאפשר לו בסופו של דבר
    לעבוד עוד יותר
    מרחוק עוד יותר...
    *
    אז תרשה לי לקחת ממך כמה חרוזים שמחים
    על נמלים וטיולים
    ומיקום חדש (?)
    ברחוב בוגרשוב המתחדש
    ולסיים קצת דרומה מפולין
    במסר צבעוני מפרסבורג האפורה
    שהביאה לי אתמול חברה של חברה
    ולומר - אהוי מלא כוונה
    ואוויר מהריאה
    שעובר ליד הלב
    וממלא חלל
    אופן ספייס
    באהבה

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.