18.8.09

ההימור הנכון


חברות וחברים מהמרים
*♦♦♦*777*♦♦♦*777*♦♦♦*777*♦♦♦*

"עכשיו זה יבוא , זה מורכח"
עייניו בורקות בחיוך לא מובן
וזיק של התרגשות ממלא את לחייו
"אני מרגיש את זה" הוא ממשיך בלי להביט
ומוריד במכה אחת את הידית

זה לא בא ..

אל תתרגש , זה רק החימום, ההתחלה
כל מכונה צריכה שיחממו אותה קצת
וכשיש כימייה אנחנו כמו גוף אחד
אתה תראה, כשזה משתנה, אתה עף בחלל
אתה בהיי שאתה לא מבין בכלל

זה שוב לא בא ..

הוא מסמן מאה דולר נוספים בחריץ
מבלי להקדיש לכך מחשבה רגעית
מחייך בידיעה השמורה למגלי תגלית
וכשריסיו נעצמים באיטיות הוא לוחש לה כממתיק סוד
ואז מלטף את הידית בידיו ונושק לה ארוכות

"עכשיו היא שלי, היא תתן לי מעצמה
חלמתי על זה בלילה , איך זרם של מטבעות
שוטף אותי מלמעלה בזהב בלי הפסקה
ואני שוחה בו וצולל אליו ואני מאושר
אתה מבין, לא יכול להיות שזה לא סימן"

ועדיין זה לא בא...

יש דברים שמרגישית בלבלב
שמעתי את זה פעם בהרצאה..."
הוא משלשל אליה כסף באותה תנועה
לא מזיז את אישוניו או את חיוך הנבואה
מניף את הידית ..והנה..גם הפעם ..זה לא בא.

+

שד' רוטשילד  

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 21:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

על החיים:
1)      שום דבר קיצוני אינו בריא.
2)      זה לא אומר שאי אפשר להמר.... פשוט חבל על לעשות את זה על דברים חומריים... תהמרו על הטיול הנכון , על הדייט המושלם ...על המסעדה ליום הנישואין....
3)      ואם לא הלך ..אז תהמרו על השני J
4)      אגב , אם כבר בהימורים עסקינן , לגבי השעה שאנחנו באמת נפגשים בה ...זה הימור לא קל ..אומרים ב-21:30 כותבים ב- 21:00 ובאים לכל המוקדם ב 22:00 אז חברה תהמרו על איזה שעה שתרצו...הכי גרוע הרווחתם שעת שדרה קסומה ולא מתוכננת
5)      בפרשת השבוע "פרשת ראה" ניתנים לבני ישראל טרם הכניסה לארץ חוקים ודינים האמורים לכוון אותם לחיים טובים ונכונים בארץ המובטחת. אבל במקביל הם מקבלים גם את "הבחירה החופשית" , הם מקבלים את האפשרות לבחור בין הדרך הטובה והמתגמלת, לבין הדרך הרעה והמענישה.
a.       בינינו, נשמעת בחירה לא קשה במיוחד כשמציגים אותה ככה אבל אם נעזוב את בני ישראל והארץ המובטחת ונעבור לישראל 2009 נמצא שהזכות לבחור עדיין מרחפת מעלינו: רק שהאנשים מזמן שכחו את התגמול והענישה. והחיים מתנהלים פה בסוג של הימור..
b.      האם לעקוף את התור ? האם לעזור לזקנה עם הסלים ? האם לקלל את זה שחתך אותי בצומת ? האם לחכות ? להגיב? לתת? לתרום ? לעשות מעשה? לשתוק ? אחחח הבחירות היומיומיות האלה שבגינם תגמול ועונש אפשריים...
c.       ועוד בפרשה ...בנוסף לכל האפשרויות אומר להם השם....לא משנה מה תבחרו ..בדבר אחד אני מתערב..."ובחרת בחיים" , כלומר( בפירוש עצמי ) גם אם המצב בקנטים ונראה שאין מוצא אחר...(חובות-ייאוש-בדידות-חולי-אבטלה-אבדון נפשי)  -  תבחרו בחיים.
6)      ההחלטה בידכם.
7)      ויכול להיות שתגיבו למייל הזה ותעלו חיוך על פני ואושר בקרבכם ויכול להיות שתבחרו לא להגיב ותיפלו לתהום האנונימיות המחרידה שממנה קשה לצאת גם במאורעות מיוחדים...האפשרויות בפניכם.
8)      תבחרו נכון.
9)      אוהב אתכם.

9 תגובות:

  1. Barak14.8.11

    גבר , בחרת ב"לא לשתות גינס" ביום א' - מהו העונש המגיע לך ?? פיכחות חדה וכואבת ?
    (ולא להגיב ל- SMS)
    היה נחמד מאד . הברמנית התימנה מפנקת בצייסרים
    תקנה בליזר החודש יש דרינק בלנטין חינם בפאבים נבחרים ברחבי ת"א .

    רק טוב

    השבמחק
  2. מירל14.8.11

    Ezy :-)
    What's up?
    Your e-mails always makes me happy.
    Have the greatest day,
    Mirelit.

    השבמחק
  3. דורון14.8.11

    התחלת להתחזק יא אפרוח?

    השבמחק
  4. סיגל14.8.11

    איזה כייף לקבל שוב את התור כל יום שלישי!!!

    לקרוא על הבוקר משהו שמעלה חיוך על הפנים,

    אהבתי את "פרשת השבוע". החלק הזה זה חלק שאתה כתבת נכון? לא ידעתי שאתה קורא את פרשת השבוע.

    ממתינה לשלישי הבא...

    סיגל.

    השבמחק
  5. ברק כשאתה צודק אתה צודק ...
    לפעמים אני מרגיש שיש שני עזי ( או יותר )
    כשאחד לוקח את הבת שלו להצגה בגן שעשועים ..השני מפנטז על בירה בבר בשכונתי
    ימים חמים ועמוסים
    אשתדל להפתיע בקרוב..
    יום טוב אחי ומצטער על ההברזה

    השבמחק
  6. Barak14.8.11

    אל תשכח את מה שלמדת בתאילנד מהמסטר
    "גם וגם" - גם פתאי וגם המבורגר וגם בקס קרה וגם קינוח אננס חתוך טרי .
    אפשר לתת לקטנה להתרוצץ מסביב לשולחן סנוקר וגם להרטיב את הסרעפת בגינס תוססת וחלקה .

    עד לפעם הבאה .

    השבמחק
  7. עדיקה14.8.11

    היי עזינקה
    יש לי שאלה לשאול אותך, ואם זה חוצפני מדיי אל תהסס להגיד
    התלבטתי הרבה אם לפנות אליך או לא אבל אם לא אנסה איך אדע...
    אז ככה,
    אני עושה עכשיו מאמצים גדולים להגדיל את הקליניקה שלי ובמסגרת זה מנסה לחשוב על רעיונות לקידום האתר שלי
    רציתי לשאול אותך אם תוכל להוסיף קישור והמלצה לאתר שלי לניוזלאטר הנחמד שלך
    זה גם בסדר אם לא מתאים..
    להתראות בנתיים
    עדי

    השבמחק
  8. שירלי14.8.11

    show details 8/18/09
    השמועה הגיעה עד עלי
    מזל טוב! מזל טוב! מזל טוב!
    נשיקות
    שירלי

    השבמחק
  9. ברק בן דיין14.8.11

    מה קורה מר עזי היקר!! J

    תמיד (עדיין) כיף לקרוא את מה שאתה כותב... אתה מסוג האנשים המעטים שרואים את הדברים הבאמת חשובים בחיים וכותבים עליהם....

    נו?? איך השח? איך המשפחה הראשונה?

    הייתי בא בכיף לאיזה ביקורון בשדרה, אבל אני תקוע בתקופת מבחנים בב"ש.... האמת שממש כיף פה (הרבה יותר מלעבוד במייקרוסופט, אבל זה לא כזה רף גבוה הא... J) למרות שאני מתגעגע לחברה של whale... יש מצב האמת לאיזה גיחה לרוטשילד בחופש הקרב ובא... same place same time?

    שכחת לציין הימורים לטווח ארוך בחיים, שרק אחרי הרבה מאוד זמן אתה יודע אם ההימור שלקחת היה שווה את זה (כי בכל דבר יש רווח ויש הפסד) או לא..
    כולנו עומדים בפני כאלה הימורים כמה פעמים בחיים (כשככל הנראה לי יש נטייה מוגברת לכאלה הימורים....) וגם שם אתה לפעמים מתבסס על תחושות בטן ותקוות לפני שאתה מושך בידית ומתחיל תגובת שרשרת שמשפיעה מאוד על החיים...

    אז מה אתה אומר? ההימור של לכתוב את זה היה הימור נכון?

    תמשיך לכתוב ולעשות שמח לכולם!
    ברק בן דיין

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.