3.8.09

גאים


      חברות וחברים אוהבים
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

הוא נראה בגילי
אולי שנתיים פחות
שרירי , טבעי ובלי עכבות
מסיים בקבוק אשכוליות בגמיעה אחת
ומותיר אותו על השולחן כלאחר יד
בעדינות, אך עם זאת מלווה בגבריות חייתית
אם הייתי חרק הייתי נוחת על חולצתו האופנתית
ומשקיף עליו מהצווארון בגאווה
הבחור  ודאי מוקף אור ואהבה
לא יעלה על הדמיון למצוא נכס שכזה במצב חפש
הוא חתיך הורס שיכול במבט אחד לייבש
הוא פותח כפתור עליון בחולצה
ומניח לבריזה מקומית לחדור לשרוולו בהתרסה
איזה מראה !!
אוף .. הוא פשוט נחשק

הוא ודאי בעל תואר שני
ומתנדב במטה לנוער במצוקה
חולה על פיצה עם זייתים שחורים
והופעות רוק בשקיעה
ואם כבר ברוק עסקינן
הוא בטח מנשק נהדר
ועם ידיים כאלה הוא שובה כל גוף זר
תופס מאחור ומניף אל על  בתנופה חדה
מתעלם בהפגנתיות מכוחות הכבידה
מתנשף ומטיל אותך על הספה הרכה
ומחבק מהגב כשעורו המיוזע שולח את ריחו הנודע
להתל בדמיוני הפרוע והלא פוסק
שמחליף בכלימה את ביטחוני המפקפק

הוא לא ישים עלי עין בכלל
אני בחובבנים והוא בליגת על
אין לי מושג אפילו איך משחקים את המשחק
אני כל כך רוצה ...אבל בפנים ...מחנק
מה אם הוא לא יתייחס
או יותר נורא יגיב בזלזול
אני אמות במקום מרוב תסכול
ולא אנסה יותר בחיים
לעזאזל , הוא נראה לי כזה מתאים!!

הוא משלם וקם ללכת
הנה בורחת לה הזדמנות
את מי אני משלה..זה לא היה קרוב
ואז במקום לדלת הוא פונה לכיווני
סומק מציף את לחיי ומצחי
הוא הרגיש את המחשבות שלי
וגם כעת מבטי מפוסל כמו ישותי הלא נושמת
עיני נישבות בשובל הליכתו הבטוחה
והנה הוא מחייך
מצמצם את הפער שנותר בינינו
מסיר את משקפי השמש
ופונה אלי בקול בס חודרני

"הי אני חדש בעיר
הגעתי שלשום בעקבות חבר
אבל זה לא ממש הסתדר
במקור אני מגיע מהדרום
מזרחית לקיבוץ חירות
בא לך אולי לעשות לי סיבוב הכרות?
להראות לי איזה מדרחוב קפה או בר
ואיפה לא כדאי להיקלע בלילה מנוכר
ככה בקטנה עד שאסתדר
או .....עד שנכיר יותר  "

ניסיתי לא לגמגם
הוא התחיל איתי
והוא נראה מהמם
ובמקום לענות תשובה חיובית קטנה
שבסדר...אני רוצה...
מצאתי את עצמי פתאום פוצח מהלב
ומתפרץ ..אני אוהב ..אני אוהב...אני אוהב.
+

שד' רוטשילד  

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 21:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

הודעות צבעוניות:
1)      אפילו שאין עדיין איזה שהוא כיוון חקירה ברור או מניע ידוע לרצח שאירע בבית שכנינו לשדרה, אנו משתתפים בצער ובפגיעה בזכות להנות ולאהוב ולעשות דברים טובים מכוונות טובות.
2)      שנאה לא מובילה לשום דבר חיובי.
3)      אז כדי שנשנה את הההרגשה ונהפוך את הקערה על פיה הערב נציין את תחילת ט"ו באב , חג האהבה, הלילה בו השמיים נפתחים לאוהבים ולמתחילים....אז קדימה צאו לדרך..
4)      יש לי מידע אישי על בין 3-4 זוגות שיצאו מערבי המלכים בשדרה...כן כן ...הגיעו לבד יצאו בחברותא.
5)      לא מאמינים  ? נסו בעצמכם !
6)      תודה לכל המגיבים בכתב בע"פ בטלפון, קיבלתי פידבקים רבים ומחממי לב על האירוע של 6 שנים, ושוב תודה לכולם מעומק הלב.
7)      תמשיכו להגיע , תמשיכו להגיב ובעיקר תמשיכו...
8)      שכחתי בשבוע שעבר לתת ששאפו גדול למאיה הצלמת החדשה שלנו שהבזיקה כל הלילה ויצרה מרבד מצולם של הערב..תודות רבות..מחכים לביקורך.
9)      לא לשכוח ...חג אהבה...לבוא מוכנים J

6 תגובות:

  1. עידו יפה14.8.11

    עזי אתה כוכב מפורסם
    שמך בכל העיתונים
    אך את משפחת הכדורגל שכחת.........
    עזי חזור הביתה
    חזור לשחק
    אוהבים ומתגעגעים

    עידו יפה

    השבמחק
  2. האשה הראשונה14.8.11

    גבר שלי, האחד והיחיד – יפה מאד!
    רוצה לחגוג איתך יחד את טו באב ... רוצה אותנו יחד
    LOVE LVOE LOVE

    השבמחק
  3. Barak14.8.11

    השיר קצת גיי אבל יפה !
    קבל את האלוף הקטן
    מתי נפגשים לבירה ?

    השבמחק
  4. איזה מלך !!! הנדריקס כהן בתחילת דרכו :)

    השיר מאוד גיי !!! בכוונה
    אבל נראה לי שרק אתה שמת לב לזה...


    בכל אופן אני מת להיפגש לבירה אבל השבוע מעט לחוץ לי , אני מסיים את הקייטנה ביום שישי אז משבוע הבא אני זמין .

    השבמחק
  5. Barak14.8.11

    רק אני שמתי לב ? מה זה אומר עלי ? (בוער הכובע ?)
    ראיתי את הסרט ברונו – צחקתי שעה וחצי רצוף , אבל זה גם היה כי לפני זה התאמצתי לקבל חולצה בטמפל בר (5 גינסים יזכו אותך בחולצה J )
    קיטנה ? שוו ? ב- 18 בערב ? הפי אוור ב- MATE ?

    השבמחק
  6. Amit Shar14.8.11

    אוהב אותך, עם ובלי קשר לחג האהבה (:

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.