11.8.09

יש עובש ויש עובש


חברות וחברים
momomomomomom

יש בזוגיות נושאים מהותיים שהדעה עליהם נתונה
ואחרים מעוטי משקל שמתגלים בערך אחרי שנה
כאלה היכולים להיפתר בחמש דקות של הפנמה
או לכל היותר בתשלום של חמישה שקלים ועשרה

באלה אני לרוב מסתמך על חמשת חושי
בעוד שהיא מקיימת את חוקי בית שמאי
אם נשארו עוד יומיים לתאריך התפוגה
המוצר נזרק או מתוייג כמעורר דאגה

ואני טוען שלאף אחד מאיתנו לא יקרה כלום
אם נוריד משכבת הגבינה  את הקרום
כל עוד הריח נעים, והטעם סביר עד נורמלי
ניתן בכייף למרוח איזה טוסט קונטיננטלי

והרי זו גבינה עם עובש עוד במעמד הקנייה
(שאגב עלתה כמו שכירות של צרכנייה)
אז למה לזרוק אם אפשר לגלף את הפינה
ולהנות מטעם גן עדן מרוח על פרוסה שמנה.

"יש עובש ויש עובש" טוענת הראשונה
ודין רסק עגבניות כדין גבינה לבנה
ברגע שחיידקים חודרים אל המרחב המוגן
הקופסא מושמדת לאלתר! קצר ולעניין

אני לא מבינה את האני מאמין שלך
אפילו בית הלל היו יותר קפדנים ממך
כל דבר רקוב מועמד אצלך בהא הידיעה
לשחזור, מחזור,אכסון והכי גרוע  - להקפאה !!

טוב, יש אסכולות שלא ניתנות להסבר
לפעמים כדאי לשלם את המחיר או לוותר
אפילו אם ההורים מהשואה ואתה דור שלישי
או אם מצויים בך מקורות עירקיים שורשיים

כמו שטענתי כבר בפתיח
בין קופסת שימורים לאבטיח
כל האידיאולוגיות הגדולות של החיים
יכולות להיפתר בשינוי גישה ובכמה שקלים

+

שד' רוטשילד  

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 21:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

ישן אבל עובד:
1)      בכלל לא כייף להתווכח ! במיוחד עם מישהו שאוהבים ! במיוחד שאתה כל כך בטוח שאתה צודק ! וגם הצד השני !
2)      קדימה להתפשר !!
3)      ואם ממש עולה הסעיף ואי אפשר להישאר בבית – זה הזמן לצאת החוצה אל הבריזות הנעימות של השדרה, לפגוש כמה אנשים טובים , לפתוח בקבוק בירה ולשכוח לשעתיים מכל הקייץ החם הזה ומכל החזיתות המעייפות.
4)      בשבוע שעבר חגגנו ליוסי ( ראש חטיבת הטכנולוגיה של הדירקטורין ) יומולדת 30 ! מי שלא הפסיק לתת כבוד מוזמן לעשות שידור חוזר...כולל אלכוהול ועוגות J מזל טוב גבר.
5)      תגיבו תגיבו תגיבו !!!! זה משחרר וזה כייף ובעיקר זה מעמיד אתכם באור שונה מול הלא מגיבים !
6)      ביום ראשון האחרון השתתפתי בתחרות שחמט לחובבנים בבר גורדו הנמצא ממש על הים , ואני חייב לומר שבאווירה כזו לא ניתקלתי כבר המון זמן...המיזם נותן פייט ידידותי משובח למפגשי השדרה. מומלץ מאוד לחובבי השחמט שאינם מתחרים בליגה ובתחרויות פורמליות שונות להגיע, להשתתף ולהנות מהפינוקים ומהאווירה הכייפית – מי שרוצה עוד פרטים שיפנה במייל הזה: shuki@tgs-systems.com לשוקי הגבר, שמארגן את כל העניין.
7)      נסו למשוך ...עוד מעט נגמר החופש הגדול...

9 תגובות:

  1. שוקי14.8.11

    חחח....
    גדול אחיJ
    כולל הקטע בסוף – תודה...

    השבמחק
  2. Barak14.8.11

    מאד מוכר הקטע של הגבינות , אצלי זה עוד יותר גרוע כי אני צריך כל פעם להזכיר שיש חיות בחצר
    שיאהבו גם את המקולקל ...

    בכל מקרה , צריך גם חמשיר על שיטת איוורור הבגדים במקום כל הכביסות הבזבזניות האלו .

    היום אני לא יכול לשתות (זוכר שדיברנו אולי על שלישי)
    רביעי גם לא .. ננסה בהמשך

    השבמחק
  3. האשה הראשונה14.8.11

    אין, קראתי ונקרעתי שוב מצחוק !
    אתם פשוט עם של בהמות !

    השבמחק
  4. Maksim, and I must say - I agree with the first lady (-:

    השבמחק
  5. גילי14.8.11

    מספר עיננינם:
    1. אכן החופש הגדול מפתיע אותי... לרעה. אני מבואסת מהממצא כי חונכתי שחופש גדול זה כייף.
    אז איך זה ששוב לא סיפרו לי, ושוב אני מאוכזבת כי חשבתי ש...
    לפעמים לא קל להיות אהבהל.
    2. פילוסופיה בגרוש: קח גל, כזה מהים נאמר.
    כשאני עליו אני מרגישה שאני יכולה לעשות הכל והנה הנה זה קורה, אבל....
    הדברים קורים דוקקא אחריו או בוואקום שלפני הבא, כך יותר נראה לי
    כן הכל תזמון.
    בשקט יש התרחשיות לאו דוקא במהומה,
    גם זו הפתעה.
    בקיצור החיים מלאים הפתעות וכן
    יותר נעים במזגן!!!
    שיהיה בראיות וכפיים!
    גילי

    השבמחק
  6. יוסי14.8.11

    אוקי תוגובותי ולא לפי הסדר...
    סחטיין על האיזכור שלי!!! למרות שנראה לי שיש לך איזה שיאה פרודיאנית: "מי שלא הפסיק..."
    ואני לא ראש חטיבה אלא ראש אגף! ומ"מ מקום יו"ר.
    בונה איזה פיספוס שלא באתי ביום ראשון היה לי די משעמם ונראה לי שהתחרות שחמט בגורדו היתה יכולה להיוןת כיפית... תגיד הכוסית הבלונדינית היתה שם?!

    השבמחק
  7. עידו14.8.11

    עזיקה, צר לי, אך אני בצד של האישה, לגמרי...
    מחר אנו יוצאים לחופשה, מקווה שהטיסה תהיה סבירה
    להתראות אח"כ
    עידו

    השבמחק
  8. אדי14.8.11

    , צודק אחי
    איני אוהב להתווכח גם כן, אני מוצא שפשרה עושה את העבודה כמעט תמיד, וקרו מקרים שהצד האחר מבין את העמדה שלי ואת הפשרנות ומעריך אותה, כל עוד הקשר אינו חד צדדי, הוויתורים נהיים קלים מאוד, כאשר כל צד לא מחזיק בטאבו על נושאים מסויימים או מחזיק בעקרונות ברזל כלשהם
    החיים קלים אם מוצאים את הפרטנר/ית הנכון/ה

    בהצלחה לכולם/ן והעיקר ליהנות מהחיים

    השבמחק
  9. חושנית14.8.11

    חושנון,
    זה כ"כ קולע... בעיני זו בכלל סוגיה בין גברים לנשים... גברים מעגלים פינות, סוחבים עוד טיפה, מתעלמים מהטעם (אז מה אם עכברוש מת עבר הרגע על הסנדביץ, עושים "פו" והכל כמו חדש) בעוד נשים חותכות, הכל ... שחור או לבן, מצויין או זוועה , בתוקף או בר מינן.... פשוט מאוד.
    ככה זה בחיים, במציאות, באהבה אז על אחת כמה וכמה באוכל...

    מן הסתם אני מצודדת בבית שמאי (הגברת הראשונה)J
    טונות של געגועים נשיקות ואהבה
    ד"א : אתם באים בשבת ליומולדת של לאורה?
    אוהבת
    חושנית

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.