27.1.09

סוכנת ביטוח מתוקה


חברות וחברים חכמים
?#$?#$ ?#$?#$ ?#$?#$

המשכתי להנהן.

היא קלטה את מבוכתי
וכרגילה למבטים סתומים
שלפה דף חדש ומשכה בעט עמודות ומספרים ביניהן
הקווים שורטטו במהירות הגבוהה בה דיברה
תוך שניות קוזזו אחוזים מהסכום ועברו עמודה
מתחתיהם עברו קווים ומילים לפי החוק משנת תש"ס

המשכתי להנהן.

זו לא בעיה , תעקוב אחרי הסיפור ותבין הכל
סך כל הפיצויים שהפרשת לקרן הצמודה נמצאים בעמודה המרכזית
מימין מופרש האחוז הפטור ממס, ומשמאל אתה משלם מס שולי
רק שאצלך ההקצבה הייתה יותר להוני ופחות לקיצבה
מה ששם את הסכום בפני האפשרות הקורצת של פריסת מס
לפי חישוב אפשרי של משכורת עתידית הנמוכה מגובה המס לאותה שנה
אתה מבין ?

המשכתי להנהן.

זה פשוט ! חוק המיסוי הטרי מלפני שנתיים
גורס שלא יהיה רווח נקי מההפרשה הלא ביטוחית
לחלק שמתקבל בפנסיה בתשלום מיידי מבלי לשלם מס נומינלי
אתה קולט ? מה שהמעסיק השקיע בנתח הקיצבה
מונע ממך לקבל את כל הבלאם גלופ שלונפ...
טריפו ..אש ..פוז...בית...חול....ימ...

הפסקתי להנהן.

חיצים עם מספרים שליליים ואחוזים עם ראשי תיבות
הזכירו לי יותר  חקירת פונקציה מעריכית של מספרים מרוכבים
רק שעם האחרונה אני יותר מסתדר וגם אם לא
זה נשאר על הדף ולא מופחת לי מהפיצויים
וזה קורה בכל פעם שהסוכנת קובעת לי פגישה
אני מבטיח לעצמי שמעכשיו , אני מקשיב ומבין הכל
אבל מהר מאוד מגיע הקטע שאני מתחיל להנהן

עד שאני מפסיק.

זה קורה בדיוק כשהיא עוברת את כמות הזכרון שהקצבתי
לשמירת מידע חשוב ולא מעניין בעליל.
ואין פה שום מקום לבושה או לבהלה רחמנא ליצלן
גם תואר במחשבים לא מהווה פתרון או גלגל הצלה
כי כמו ברפואה,  יש להם שפה שונה והם רוצים לשמר את זה כך
זה הכח שלהם , העליונות , הדרך הסלולה לעמלה.

חזרתי להנהן.

נשבעתי בתוכי ללמוד את החומר עד המפגש הבא
הודיתי לה על הכל ובירכתי אותה לשנה חביבה
ומבלי להניד עפעף חתמתי לה על כל המסמכים
במקומות  שהיא סימנה לי בעפרון איקס קטן
חמודה, רצתה שלא יהיה לי קשה, פשוט נשמה..
+

  נפגשים  בלוצ'ה ("כפיות")
  בוגרשוב 33  משעה 22:00
  אז חיים טובים
  וניפגש

עזי  -: 0544266802

אחרי הסוף:
1)      כל הסוכני הביטוח אותו דבר – תמיד הם יגידו:"זה פשוט מאוד", "מכאן זה כבר קל להבין", "זה ברור לא ?" ...ואן הם כל כך מסודרים , למה הם לא באים מוכנים עם פלט מחשב עם כל החישובים? למה הם צריכים תמיד לשלוף דף לבן ולצייר עליו איזה מליון דברים עד שהדף מתבלגן לגמריי אז הם שולפים דף אחר כדי לסכם.
2)      יוסי אופק המלך שמקומו בדירקטוריון מקבל תנופה, עשה מעשה ופתח קבוצה ל"מלכים ברוטשילד" בפייסבוק, אל תשאלו אותי , אני לא מבין בזה כלום. אבל הוא שכנע גם אותי לפתוח שם מנוי. אז משבוע הבא יהיו יותר פרטים על מה ואיך ( ברגע שאני אבין מה זה אומר )
3)      פשוט כייף צרוף מה שקורה במפגשים לאחרונה, קשה לבחור עם מי לשחק, ההיצע הוא מטורף , ואם אני אצטט את יוסי מהסעיף שעבר אז מהשבוע תוחזר המצלמה לחיקינו ותמונות יתעדו את האווירה הכייפית הזו.
4)      ואם השמש לא מספיקה לכם לשחרור אנזים האהבה אז מה כן ?? אמנם קצת באסה שאין גשם וכל החארה הזה אבל אישזו שמש ? איזו אווירה , איזו שמחה, צאו במחולות ושירו שיר חזק ( לאר רק במקלחת)
5)      מזל טובים מגיעים לחושנית (ממציאת התגובות הסדרתיות)ובעלה על לידת התאומים וכמובן ( חם חם מהתנור ) לרווית וירון על הלידה הראשונה...נשיקות ואהבות.

3 תגובות:

  1. Kavni11.8.11

    מזמן לא צחקתי בקול רם..

    השבמחק
  2. Amit Shar11.8.11

    הי עזי יקר,

    כרגיל אין גבול לאוטימיות ולחיוניות שאתה מפיץ. המשך כך (כמו שאמרו לנו (או לא) המורות ביסודי).

    ואגב, אם תצטרך הבהרות בכל נושאי הביטוח, אשמח לעזור. אני מתעניין בו כבר זמן מה...

    עמית

    השבמחק
  3. לאורה11.8.11

    לא יפה לדבר ככה על סוכני הביטיח....

    חוץ מזה, אם היית פונה לסוכן/ת מוכרת- אני מאמינה שבסוף היית מבין ולא היית חותם על פרש!

    ד"ש ונשיקות
    - Show quoted text -

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.