20.1.09

סדר חד כיווני


חברות וחברים מסודרים
‘‛"’ ‘‛"’ ‘‛"’ ‘‛"’ ‘‛"

אני אוסף את המעיל שולף את המפתחות
חובש כובע ומוכן לצאת החוצה
במבט מהיר לאחור, שנייה לפניה הדלת
אני קולט את הספרייה המבולגנת

בובה תלוייה עם הראש על הורג זבובים
שתי מאפרות עמוסות כסף קטן וברגים
גומי לשיער, שעון מקולקל, שלושה דומינו וקוביה
את כדור הטניס מסתירים חפיסת קלפים ועוגיה

אני חייב לפנות באחד הימים איזו שעה שרירותית
ולהחזיר את סדרת הספרים לחזית
רק שהבעייה עולה בעיקר כשאני יוצא לשלום
ולא כל כך מפריעה בשגרת היום

אותה בעייה יש עם ערימות המסמכים לייד המחשב
הם פשוט גדלות בקצב שמפחיד להתקרב
חיות שם קבלות בצוותא עם משכנתא ודוחות
תחת קורת גג עם פקסים, הדפסות וברכות

והאמת שלולא היה מתרחש מדי שבוע או יותר
חיפוש קדחתני לאיזה מסמך שורר
לא הייתי מתעסק עם התחום האפור
ובטוח לא משחרר הצהרות שאסדר אותם כשאחזור

אבל בדיוק כשאני ממהר  להספיק
ונכנס לאוטו עם תשע שקיות ותיק
אני נזכר בהטחה חוזרת מהשבוע האחרון
שחלל האוטו חייב לחדול להיות אשפתון

בקבוקים ריקים שמרעישים עם מובייל ישן
דוחקים חוברת תשבצים מגולגלת להינעץ בפותחן
מפת ישראל נצמדת לכרטיסי הצגה משבוע שעבר
עם חליל, מוצץ, שמיכה , זוג גרביים וצופר

אני דוחק נשימה ארוכה למושב האחורי ונזכר
איך התחייבתי לכך גם בשבוע שעבר
והפעם אני אפילו כותב פתק ושם אותו על המושב
לייד פתק כתוב אחר שאני קולט עכשיו

ואז ברגע של התגלות  אני קולט שהתסכול הוא חד כיווני
הדברים מפריעים לי אך רק בהלוך ולא בכיוון השני
המסמכים הספרייה והאוטו נראים לי לגמרי רגילים כשאני חוזר
כך המשכתי בנסיעה רגוע ומבסוט שהוכחתי למה אני לא זוכר.
+

  נפגשים  בלוצ'ה ("כפיות")
  בוגרשוב 33  משעה 22:00
  אז חיים טובים
  וניפגש

עזי  -: 0544266802

בתנור:
1)      רבים שואלים אותי  לגבי המפגשים, אז התשובה היא כן !
2)      והשאלות לתשובה הן:
a.       זה עדיין ממשיך?
b.      זה פתוח לכולם ?
c.       זה בחינם?
d.      יש מכל הרמות?
e.       אפשר ללמוד, כלומר אפשר להגיע גם אם לא יודעים כלום?
f.       מגיעים הרבה אנשים ?
g.      גם בנות?
3)      גם בשבוע החולף הגיעו המון אנשים, כל כך הרבה שמלאנו את החלל הפנימי והחיצוני. אפילו כל כך הרבה שאני אבקש משהו בסעיף הבא.
4)      אז לכל אלו שקראו את הסעיף הקודם, אני מבקש שמי שיכול להביא שעונים ועוד סטים של שחמט, זה יכול לעזור כי מגעיים ממש הרבה אנשים ואין לנו מספיק.
5)      השבוע אאחר קצת למי שזה מעניין אותו..
6)      מייל זה ניתן להעברה. לשמירה, לעיון חוזר ולגריסה - ומי שרוצה להצטרף לרשימת תפוצה שילחץ כאן.
7)      תודה לכולכם על מי שאתם.
8)      השבוע פרשת שמות למי שמעוניין.
9)      שישיה שבוע שקט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.