13.1.09

בגדים שורדים


        חברות וחברים יקרים
∆≈∆≈∆≈∆≈∆≈∆≈∆≈∆≈∆≈∆


לפני שבוע התחיל להיות פה קור אמיתי
אחרי שלושה חודשי חורף מזוייפים
נסיעה על קטנוע לוותה באיום מקפיא
של נשירת איברים חיוניים

החלטתי שלא עוד
ורצתי בדילוגים לחדר הארונות
שזה בעצם חדר השינה\העבודה\המחסן
וחצי מהמרפסת עם ארון קיר ישן

הגיע הזמן לשדרג את המראה עם איזה סוודר מתאים
חשבתי ומייד טיפסתי בששון לאחרון השלבים
נתקל בדרכי במדי ב' מוכנים לכל פעולה יזומה
אך במקום בצו השעה הותקלתי בצו האופנה

וכך בעודי נוטל ערימה מצחינה של בדים
שבחורף שעבר קראתי להם בגדים
ומחזיר אותה מגלות ארונית ארוכה
אני עוצר, מריח ומשתהה לדקה

ועוד לפני שאני מעביר את הרפרטואר הקיצי הקצר
אל עבר המדף הקיצוני המנוכר
אני שואל את עצמי
מה לעזאזל לבשתי בחורף שעבר ?

מי שמכיר את אמרותי בתחום האופנה
יודע ודאי שאין אני נמנה או נכנע
לחוקיה המתעתעים הרדודים והנלעגים 
ובתוכי אף בז למותגים

אבל אין הצדקה למה שראו עיני באמצעים לא מזויינים
ערימת חוטים שאיכשהו נקלעו אחד לשני בכל מיני אופנים
מנסים להרכיב שרוול לשכמייה ולקרוא לעצמם אפודה
שגם בשוק צוענים במיקרונזיה  היו מושכים הרמת גבה

נותרתי לעמוד משתומם לתומי על הריטואל המוזר
מנסה להיזכר אם גם בשנה שעברה הוא שב וחזר
וכדרכי בקודש שלפתי מהערימה את החולצה הראשונה
וקבעתי באחת, אני גבר, אני יכול למשוך איתה לפחות עוד עונה.

+

  נפגשים  בלוצ'ה ("כפיות")
  בוגרשוב 33  משעה 22:00
  אז חיים טובים
  וניפגש

עזי  -: 0544266802

בתנור:
1)      או שזו קנוניה נגדי או שלאישה הראשונה יש יד בדבר, אבל משנה לשנה כמות הבגדים השורדים את החורף בארון הולכת ומתמעטת. – נושא למחקר !
2)      תודות  ענקיות לכל המברכים ששלחו מילים מהלב  בהערכה ואהבה, חיממתם את הלב.
3)      המערכה נמשכת ולצידה וזה מחמם לראות אנשים עושים דברים טובים אחד לשני – כי אפשר ! כי זה יש טוב בעולם ! תקראו לי נאיבי או בכל שם אחר אבל עם ישראל מתעורר כשצריך ומוכיח ש"כל ישראל ערבים זה לזה" כה לחי.
4)      בשבוע שעבר הגיעו המון חברים , אפילו יותר מהרגיל, יש אומרים שרק ארנון ואסף היו חסרים להשלים את התמונה הכוללת של הדירקטוריון על כל רבדיו.... אולי הלילה זה יקרה. איזה כייף.
5)      מייל זה ניתן להעברה. ומי שרוצה להצטרף לרשימת תפוצה שילחץ כאן.
6)      תנו באהבה
7)      תנו בתקווה
8)      תנו באמונה
9)      ותחזיקו ידיים, בעיקר בחושך.

14 תגובות:

  1. (-:
    Great stuff!

    השבמחק
  2. האשה הראשונה11.8.11

    קרעת אותי מצחוק !!!
    וברור שיש לי יד בדבר, אבל רק באישור של הגברבר
    J

    השבמחק
  3. Barak11.8.11

    מייל יפה , ראוי לפרסום בבלייזר .
    אני הייתי מרחיב אותו על הכביסה הגברית שמסתכמת באיוורור הבגדים .

    מצטער שלא הגענו למסיבה ביום שישי , פינקתי את אושרי בדרינקים +נאצוס + כנפי עוף לצלילי רוני פיטרסון
    וטד רובינסון במועדון הברלה בלהבות חביבה, היה מגניב – רוק , גיטרות באיכות בינלאומית .

    מקווה שנהניתם במסיבה.

    ד"ש חם לאשה וליורשת .

    השבמחק
  4. שרון11.8.11

    הפעם ממש ניקרעתי מצחוק.... ת'אמת גם אני לא יודעת מה לבשתי עונה שעברה, תכולה עלובה למדיי נתגלתה לעיניי העונה....מוזר.... דווקא זכרתי שהיו לי יותר....

    השבמחק
  5. יניב11.8.11

    Ezy,

    Why do those woman decide that they can throw our cloth .... If I touch Orit's shoe I get a quick hit while she can take a football shirt (which I love the most) and throw it away just like that.

    I am pissed !

    השבמחק
  6. אסף אפטר11.8.11

    כרגיל תענוג לקרוא אותך
    לא מבין למה אני לא עושה זאת יותר
    אשתדל להגיע

    השבמחק
  7. Amit Shar11.8.11

    איזה יופי של שיר! לא מפסיק להתחדש ולהצחיק. אתה גדול, כבר אמרתי?

    עמית

    השבמחק
  8. This is so true – you should see my house! Maksim.

    השבמחק
  9. עידן11.8.11

    עזי היקר,
    עתה משתמה המלחמה בעזה אין מועד ראוי יותר מהחזרת מדור החידות למייל השבועי של עזי.

    אני מכריז בזאת על קמפיין מיוחד: יוחזר לאלתר מדור החידות.

    ויפה שעה אחת קודם

    השבמחק
  10. סבריאל11.8.11

    its always good to read this :)

    השבמחק
  11. עידו11.8.11

    האמת (ובאופן לא מפתיע, ואולי אף קצת אובססיבי...), אני חושב שלצבירת החפצים יש השפעות לא הכי טובות, מעבר לבלגן. גם במקרה זה יש קשר הדוק בין החוץ לפנים... לי באופן אישי, ברגע שבחרתי לא לשמור/לצבור/לערום דברים באופן גורף, נהיה קל יותר
    יחי סדר פסח!

    השבמחק
  12. עידית11.8.11

    עזי,
    שתהיה בריא,
    הצחקת אותי עד דמעות.
    בדיוק ביומיים האחרונים טרחנו לסדר את חדר הילדים וחדר השינה (שבע שעות של שני מבוגרים ושני ילדים מפריעים) שהיו בדיוק במצב שאתה מתאר.
    רועי מתכנן להתנפל על הספריה וכדי להביא את האוטו למצב שרואים רצפה - יידרשו שבועיים.

    אתה מרשה לי לפרסם את השיר הזה בפורום הורים שאני כותבת בו, עם קרדיט של שמך?
    פשוט גדול. ממש ממש.
    עידית

    השבמחק
  13. מיקי11.8.11

    לעזי גיסי האהוב.
    תורת הפנג שווי גורסת שהסביבה הקרובה לך לא רק אשתך – דהיינו הערימה בסיפרייה והאשפתון במנועון..
    יכולים להשפיע כשליש שים לב לא פחות על דרכיך בחיים.
    השניים האחרים תלויים אחד בשמיים והאחרון בך –האדם. אם תבחר כאדם לפנות ולסדר ואין לי ספק שאתה משתוקק לסדר, תגדיל את השפעתך על חייך לכשני שליש.
    ובמקרה של צרות שלא נדע חס וחלילה גוד פור ביט, זה מחזק אותך ומאפשר לך לעמוד בכל אתגר חסין וחסון.
    אז יאללה לעבודה ולמלאכה. תגדיל את חסינותך ויאיר לך מזלך –חמסה חמסה.
    נשיקות
    מיקי

    השבמחק
  14. שירלי11.8.11

    הי עזי,
    אתה כותב מאלף... בטח כבר אמרו לך את זה מלאנתאלפים פעמים אבל תמיד כיף עוד...
    בכל אופן, אני מצטערת שעוד לא יצא לנו להפגש, הימים שלי מוטרפים ובלילות נועם מוציא שיניים אז לישון זה המלצה בלבד
    בכל אופן לא שכחתי ואני מתכווננת לזה
    נשתמע בהמשך
    שירלי

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.