8.7.08

צווים של שפיות


  חברות וחברים יקרים
~;;~;;~;;~;;~;;~;;~;;~;;~

רוב התקופות הקשות בחיי
באיזה שהוא אופן קשורות לצבא

ואני לא מתכוון לשבתות כפולות
ושמירות לילה בנשקיה
גם לא למסע אלונקות בחול
ואימוני לש"ב בעזוז במינוס מעלות

אני מדבר על ימים על גבי ימים
שאף אחד לא חושב לכתוב לך מכתב
שאין לך למי לפרוק את הסיפורים
למי להתגעגע או לכתוב שירים

שלוש שנים בלי חברה
בלי האופציה להכיר אחת שתסכים לחכות
על סקס כבר מזמן לא מדברים בלילות
רק על מחשבות ועל עוד מחשבות

כי לא נשאר דבר חוץ מהרצון לשרוד
עד שהטבלאות והספירות מתכלות
ישן בעזה או בלבנון על קומותיים בחד"ב
הבית שלי הוא המדים החברים והמוצב

וחמש שנים אחרי השחרור
עדיין בלי חברה אבל עם עתיד יותר ברור
שולפים אותך שמונה צווים בחן
לבנות ביחד חומת מגן

שוב כאוס נפשי מערער
שוב ההפסד גדול על הרווח המתיימר
לא הספקתי כל כך הרבה דברים
ומצדדי כל הזמן רק יורים ויורים

המועקה שוברת את חומת המגן שלי על הדרך
וכאילו זה לא מספיק אז גם את הפיקה בברך
ומפוצצת חבר באוטובוס שנפרדתי ממנו לפני שעה
והוא הופך להיות מספר ודרגה עם העלאה

ועוד ארבע שנים חולפות להן בזמן
וצו השמונה השני תופס אותי לא מוכן
עם הרבה יותר דברים להפסיד
וביניהם אישה ראשונה לעתיד

והסיפור כמו מתחיל בכל פעם מחדש
אותן שאלות, תהיות, בעיות וחשש
כאשר הפטריוטיות דועכת מצו לצו
ושום מצב בטחוני כבר לא מובן מאליו

הקושי הוא לשרוד בין הטיפות
על מדי ב'  או על חליפות
מחפש את הדרך בין המורכבויות
איך להישאר שפוי - ולחיות.

+
שד' רוטשילד
בין מזא"ה לבלפור  .....  החל מ 21:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

אוף המון הודעות:

1)      לא להתבאס מהנושא השבוע, חייבים להתמודד גם עם החושך בקירבנו, ולא לדבר רק על הדברים השמחים והמצחיקים ( אפילו שאני מודה שזה יותר כייף)
2)      בשבוע שעבר לא היה מייל – זה קרה בפעם הראשונה מזה חמש שנים, זה אומר שתמיד יכולות להיות הפתעות בחיים. ולכל תופעה יש פעם ראשונה. אבל חוץ מזה זה לא אומר כלום.
3)      עידו ברק ואבנר הם היחידים שזה הפריע להם וטרחו לשאול למה, אז אני מודה לשלושת הקוראים ההדוקים שלי.
4)      באורח פלא, שמחמם את הלב ממשיכה חמדת השכייה שלנו להתקיים מטוב ליבם של אנשים בלבד, הדואגים להקים, לסדר ולהיות חלק חי מהאורגניזם שלנו הנקרא בשם זמני כבר 5 עונות "מלכים ברוטשילד".
5)      פרומו ראשון : חגיגות ה-חמש מתחיללות להתארגן, כמדי שנה בסוף יולי אנו חוגגים יומולדת למיזם, וזה אומר שיהיה מאוד מקושט ושמח, עם הרבה כיבוד ואלכוהול ומיטב אנשינו מכל השנים והמרחבים יגיעו לבקקר ולברך...אבל עוד נדון בתוכנית – שריינו לעצמכם בעוד שבועיים.
6)      למה לא יוצא לי להגיע ? שאלה לגיטימית ,והתשובה לכך שמורה כרגע במערכת אבל נרמוז שהסיבות אישיות ואין הן מעניינם של הרוב. אבל הערב אני מקווה מאוד להיות.
7)      מזל טוב לגילת שחוגגת יומולדת השבוע ועוד הצלחות מתוקות אחרות.
8)      לקראת ט"ו באב הבא עלינו לטובה בעוד חודש וקצת – יוצא מועדון המלכים במבצע "משדכים ברוטשילד" ( זה לא באמת יקרה בשדרה אבל השם קליט) וקורא לכל הרווקים והרווקות שמעוניינים להכיר זוגיות חדשה, לשלוח אלי באופן פרטי ואישי פרטים בסיסיים על עצמכם. מי יודע , אולי נעשה איזה מאטצ'.
9)      אני לא מסתלבט, אני מכיר לא מעט רווקות וכמה בחורים פנויים, והמבצע יוצע לדרך רק לחמישים ימים !!! אז שילחו אלי , שם , גיל , גובה, וכמה מילים.
10)  גם כשקשה צריך להביט קדימה, להתמקד באור ובאמונה אמיתית להמשיך לחתור.
11)  אם יש לכם זמן פנוי ,מלאו אותו באהבה. זה אולי נשמע מגוחך עכשיו אבל זה יישמע אחרת כשלא יהיה לכם זמן.

6 תגובות:

  1. עידו31.7.11

    יופי, מייל עם הרבה אנרגיה (כמו שכתבת, מצחיק, עצוב, טוב, קשה וכו', זה לא ממש משנה, בסופו של דבר שמות התואר אלו מילים שאנחנו מצמידים לדברים, החיים מורכבים, יש בהם מכול וכול, ולכן הם גם מעניינים)

    השבמחק
  2. Ezy,
    This is beautiful - it's moving (nogea lalev).
    I love it - so sad and so true.
    I will send you the ones I write (it is published in my division's newsletter once every 2 weeks).
    Dash cham and send photos
    A

    השבמחק
  3. גילי31.7.11

    12) אם יש לכם זמן פנוי ,מלאו אותו באהבה. זה אולי נשמע מגוחך עכשיו אבל זה יישמע אחרת כשלא יהיה לכם זמן.

    עידכון למשפט נוסח גילי: כל רגע פנוי, מלאו אותו באהבה, תמיד יש שבריר של שניה שתשמח יותר להיות חצי כוס המלאה אוהבת גילי

    השבמחק
  4. גילת31.7.11

    עזי – תודה על שורת ההודעות!!!
    כמו תמיד, אתה מרגש ונוגע...
    סחטיין על פרויקט המשדכים.
    נשיקות

    השבמחק
  5. ארנון31.7.11

    ידידי היקר,
    כרגיל נכון, מרגש, מדויק
    וכתוב היטב.
    סאחה!

    בשבוע שעבר אמנם לא שלחת מייל,
    אבל ידידך הותיק מהצפון הפציע לחצי שעה של בליצים וצ'אפחות,
    נצחון שגרתי על אלי (עם 10 שניות על השעון לעומת 2 דקות)
    והפסד לענר.

    לחגיגות החמש אני בטוח מגיע

    בינתיים אשמח אם תוכל לשלוח לי את הטלפון של חברנו ע'
    הנשוי פלוס שנים
    (אופס, יצא לי חרוז...)

    בי גבר

    השבמחק
  6. אתה אחד האנשים המיוחדים שאני מכירה...
    יישר כוח! איזה מילים יפות! איזה הבנות! איזו אהבה

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.