27.11.07

פייסבוק


  חברות וחברים מקושרים
∞∞∞∞∞∞∞∞X∞∞∞∞∞∞∞∞

נשברתי
אני לא אהיה האחרון שיהיה בפנים
אחרי הכל, חברים זה אחד הדברים החשובים
ומה היינו בלי אותם אנשים אהובים
כי כולנו בסופו של דבר צריכים
איזו מילה טובה, אהבה
מעט מגע וחיוכים.

אז דפקתי תמונה מהסרטים
נכנסתי לרשת ופתחתי פרופיל
כתבתי עשרות תיאורים מופלגים
ודאגתי לציין רשימת תחביבים
לי כידוע יש ים תחומי עניין
זו לא תהיה בעייה למצוא חברים חדשים
ישבתי וחיכיתי קצת זמן

אך מייד הבנתי שבשביל חברים צריך לעבוד
וחיש ביטלתי להערב את כל הפגישות
וישבתי בלהט על המקשים
מסביר ויוצר תאור אופי מרשים
אולי זה לא יבוא בדקה
אבל מה לא עושים עבור חברי אמת לשעות מצוקה

למחרת הברזתי ממשחק הכדורגל השבועי
ונשארתי מרוכז מול האתר
אתה לא קיים אם אתה לא מחובר
ומה הטעם להיפגש ככה סתם עם אנשים
כשיש הזדמנות קורצת
להשקיע ולעשות כל כך הרבה חברים חדשים

צלצלתי בשישי בערב להודיע למשפחה
שאין ביכולתי להגיע לארוחה
סוף שבוע זה זמן קריטי
הטומן בחובו מלאי הרפתקאות וריגושים
שאפשר להשיג רק עם חברים חדשים
תאמינו לי - אני לא מאלה שמתמכרים
אבל איך אפשר לצאת מהבית כשיש כל כך הרבה חברים
אני מרגיש שאני גולש על הגל
כל היום בפיג'מה ושלושה שבועות מובטל
אבל יש לי כבר לפחות ארבע מאות ושלושים
אולי יותר...אתם יודעים...חברים חדשים.
                       +
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0523414857

SMS:
1)      מצטער – אין מפגש מאורגן היום !! לפחות לא בלוצ'ה.
2)      זה לא אומר שאי אפשר להיפגש !!! בלוצ'ה משפצים ואין לנו מקום אחר כי אין לנו מקום אחר – אבל זה לא אומר שאי אפשר להיות יצירתיים- יזמים-מובילים- מנהיגים- ולארגן משהו זריז להיום בלילה...אז הנה אני זורק את הכפפה למי שרוצה להרים אותה.
אפשר למשל להיפגש בלוצ'ה המשתפץ בשעה 21:30 וללכת יחד לבית קפה לייד..
3)      בשבוע הבא מפגש כרגיל בלוצ'ה.
4)      למי ששכח ! כל המטרה של מפגשי המלכים הייתה להוציא את האנשים מהאתרים והתוכנות ולשלוח אותם למפגשי פנים אל פנים ( לא facebook מול facebook  ) אלא ממש דיבור אמיתי עם מבטא בניגוד לפונט, עם חיוך אמיתי בניגוד לJ , עם קול ומבט ומגע ולחיצת יד ובגדים ורגישות ומזג אוויר....אל תאבדו את זה.
5)      זו הייתה בעבר תהיה בעתיד ועדיין כיום הדרך הטובה ביותר להשיג חברים חדשים – אל תתנו לטכנולוגיה לבלבל אתכם.
6)      הייתה הענות יפה מהמדריכים והמורים להעביר את השיעורים – כנראה שמשבוע הבא נתחיל.
7)      שאלות מהשבוע שעבר - מזג אוויר חורפי
a.      מלחמה בה נכנס המתלמד בלב השומר (3) שלג
b.      עכשיו חלקית (5) מעונן
c.       חוזר כמו קוף למחט ונשאר אחרי הנקיונות והמיסים (3)רוח
d.      סיר פולט כדור (4)יורה
8)      שאלות השבוע – אתרי פורטל ידועים(תשובות בעברית):
a.      אין שם עיצור אחד, רק קריאת שמחה (4)
b.      זעזע משמש (4)
c.       אות ונוס למשל היא התשובה האולטימטיבית לכל אמירה (5)
9)      מהמגיבים המגניבים של השבוע החולף : יפית, יניב, עקיבא ,עידו'לה, חושנית, שירלי, גילי, דורון, מור, נועם ומאור .
היזהרו מנגיפים, וירוסים ושאר סוסים טרויאנים – מזג האוויר מתעתע בכולנו

3 תגובות:

  1. עידו19.7.11

    כלומר הקשר בין חברים לחברים וירטואלים מקרי בהחלט
    ואם אתה מחובר, כנראה שאתה לא קיים...
    כייף שאנחנו מסכימים...

    השבמחק
  2. Dani Grossman-Shved19.7.11

    פרצופספר שכמותך 
    באת לקלל
    ויצאת מברך

    יעני
    במקום להחזיר לך מנה
    אפיים
    אני מיד שולח לך הזמנה
    מדני פרצוספר מגבעתיים

    *
    שלא תתבלבל עם דני אחר
    ומיד תאשר

    השבמחק
  3. יפית19.7.11

    זה בדיוק למה אני לא נרשמת לאף אתר כזה!!! שונאת אותם!!! בשביל לראות תמונות שמישהו שלך עליך אתה צריך להירשם ולספק אינפורמציה על עצמך! אין מצב! אפילו הטלפון שלי בבית חסוי, ואני תמיד נרשמת באתרי הורדות עם פרטים בדויים....אז אני החלטתי כמו תמיד להישאר חסויה, ולחשוף את עצמי רק בפני מי שאבחר.... 

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.