20.11.07

הגרעפס


         חברות וחברים
- - - - = = = ≡ ≡ = = = - - - -

מספרים שזה היה מרהיב
חוויה טרנסאטלנטית
טרנסג'נדרית טרנס...קולוניאלית
משהו שרואים פעם בעשור
וגם , רק אם נופל בחלקך

אומרים שהוא הטיל את הכוס הריקה
בדפיקה הגונה על הבר
הייתה פאוזה חרישית
ואז זה קרה

ובאותו רגע מדוייק
נראה כאילו המוסיקה נפסקה
כאילו כל האנשים במקום עצרו מלדבר
מלצחוק, אולי אפילו מלנשום
יש טוענים שגם הגשם הפסיק באותה שנייה

ובשנייה הזו, אף שלא היה מוכן לכך
הוא תקע את הגרעפס ה-כ-י  ג-ד-ו-ל ב-ה-י-ס-ט-ו-ר-י-ה

זה היה גרעפס עם נשמה
עם אופי
עם עבר הווה ועתיד
גרעפס עם שובל של הבל מתמשך
אחד כזה שנכנס לכותרות של ערוץ שתיים
חותך מבזקים של גל"צ

אני זוכר שעוד חודשים אחרי
דיברו על האקט הרוחני והחזותי של אותו גרעפס
אנשים סיפרו שהכירו מקרוב
את זה שישב ליידו או מאחוריו

כאלה שראו בעיניהם
את שפתו התחתונה תלוייה עדיין באוויר
רועדת והמומה מגלי ההדף והקול 
ועיניו הדומעות שלקו בעיוורון זמני

המיתוס מספר שילדים שנולדו בתל אביב
בדיוק באותה דקה
ניחנו באותה יכולת המדהימה
אך שנים יחלפו עד שתוכח הטענה.

ועכשיו אני מתהלך בסלון
מעט אחרי חצות
טופח לך על הגב
ופורש את הסיפור בעיניים טרוטות

ולא שאני מצפה לאיזה משהו גרנדיוזי
כגון סיפור המעשה האחרון
אלא משהו בקטנה לפרוטוקול
ונוכל כולנו ללכת לישון.


               +
זהו  - עברנו  !!!!  הגיעו מים עד רוטשילד !!
לוצ'ה ( בוגרשוב 33 )
בשעה 20:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0523414857

פתקים על הקיר:
1)      החורף המדומה שלנו התחיל – אז יש כמה שינויים ובכלל כמה רפורמות במנגנון האדיר הזה חולש היבשות של "מלכים ברוטשילד" – שימו לב :
2)      בתור התחלה חוזרים ללוצ'ה – ברחוב בוגרשוב 33 ( הבעלים חדשים אבל המנגינה נשארת) – שיחק אותה אבנר שיצר לנו תשתית חזרה נעימה וניחתה קלה לתוך חורף 2008.
3)      מהשבוע – הערבים מתחילים בשעה 20:30 , מכמה סיבות: הראשונה שבהן היא שהמקום סוגר בחצות, וכולנו יודעים ששלוש שעות וחצי זה כלום- אז להשתדל להגיע מוקדם.
4)      פרומו שני: מהשבוע הבא מתחילים !!! – אני אאסוף את רשימת האנשים שמוכנים לתת שיעור – ואת הנושאים ונסדר כך שכל שבוע יהיה שיעור שח מעניין ומועיל ובחינם.
5)      חוב קטן משבוע שעבר : בעניין הטיפים – הדעות היו חלוקות (משום שכולנו היינו מלצרים ולרובנו אין לב להיות הצדקנים שיתחילו את המהפכה ) אבל לסיכום הגיעו מספר תגובות לכאן ולכאן והיו שהשקיעו וכתבו מגילות אבל בינתיים זה נראה כמו 50-50 לכל צד. אז עד שאני לא אבחר לכנסת או למועצה העירונית או לועד הבית או סתם להיות הראשון שמזמין במסעדה...אני אצטט את קונסטנטין" "תעשו מה שאתם רוצים".
6)      שבוע שעבר נשבר שיא הפותרים והמתעניינים בפתרון :סוגי כספים:
a.      יגידו לכם איך להחזיר אות יוונית בניצחון.(4) יורו
b.      מבין 59 אנשים ההחלטה הדמוקרטית קובעת (4)רובל
c.       טוב לקצר בכסף אחר (5)לירטה * היחידי שהעיר את תשומת ליבי שאין כזה מטבע היה עידן יניב – כבוד ! גם על הפיתרון וגם על התיקון- וסליחה על הפאדיחה.
d.      החזאי שלי (4)רופי
7)      שאלות השבוע לכבוד ההגנרל בנושא מזג אוויר חורפי
a.      מלחמה בה נכנס המתלמד בלב השומר (3)
b.      עכשיו חלקית (5)
c.       חוזר כמו קוף למחט ונשאר אחרי הנקיונות והמיסים (3)
d.      סיר פולט כדור (4)
8)      יאללה תגיבו !  היידה , לא להתעצל, קדימה – לשלוח תשובה, תגובה, פלפול, שיעול, צלצול, עם כמה אותיות וסימני פיסוק...לא קשה ...יאללה ללחוץ על הריפליי....תאמינו לי זה משחרר.
9)      מהמגיבים של השבוע החולף :עידן, אמיר, שירלי, מור, יעל, גולן, עידול'ה, דני ( שחזר לאיתנו), ברק, נועם ויגאל
10)  קבלו חמימות לתחילת החורף – מקווה שהספקתם למצוא מישהו\מישהי להעביר את הצ'ונט של השבת בצורה מסורתית מתחת לפוך. ואם לא אז אתם יכולים לנשום רגיל.


6 תגובות:

  1. יפית19.7.11

    אני מוצאת את עצמי קוראת אותך כל שבוע עכשיו, מאותה סיבה שאני קוראת את ספקטור ואבאלה – ההזדהות 
    והאמת – אני ממש נהנית!

    השבמחק
  2. עידו19.7.11

    חכה חכה, עכשיו אתם מתעסקים עם גראפסים
    עוד מעט יגיע הפלוץ... ובגיל חצי שנה מתחילים עם אוכל מוצק, ומה שזה יכול לעשות לחירבון הקטן של הקטנה...
    נשיקות לכל המישפחה...

    השבמחק
  3. חושנית19.7.11

    אבא חושנון, מה קורה עם הספר שירי ילדים מבוגרים??????
    אתה כל כך צריך לעשות את זה למען עתיד ילדינו... אולי בכלל תלך על ספר ילדים עם מוסר השכל... אתה אליפות שום ובצלות.
    בטוח בתורה יש משהו ליד "אל תשחיט זרעך לשווא.." (או משהו כזה) גם, "אל תכתוב למגרה לבד"..... או "שתף בכישרויך גם אנשים רבים אחרים".. או אולי משהו כמו "עזי, אתה מוכשר, תכתוב כבר ספר או משהו שכולם יוכלו להנות מפנינותיך.."
    יאללה איש , תעשה (ספר) ילדים....
    מתה עליך חושנית

    השבמחק
  4. עידן19.7.11

    אבאל'ה מה קורה?
    אחלה גרעפס שבעולם. דרך אגב בנות לא תוקעות גרעפס, הן משהקות...
    ולהלן התשובות לשבוע זה: שלג, מעונן, רוח, יורה.
    וכמנהגי תיקון קטן: צ'ולנט ולא צ'ונט.
    שבוע טוב, תבוא מחר לשחק, יהיה סבבא בגשם.
    עידן

    השבמחק
  5. ג ד ו ל!!
    וואוו אחי עד כמה שכתבת יפיפה קודם
    כשיש לך ילדים אתה כותב אפילו עוד יותר מהמם!! יאללה, תביא עוד אחד\אחת
    ואגב, מעולם לא היה לי גראעפס שיכנס לספרים או לכותרות
    מעניין אם גם בגיל שבועיים הייתי ככה
    אם כן יש מצב שגם אמא שלי לא ממש ישנה תקופה :-)
    לא חשבתי על זה...אני אשאל אותה!

    השבמחק
  6. עקיבא19.7.11

    בוקר נפלא גם לך.

    סלחתי.

    אכן כבוד רב לילדים, הם טעם החיים.

    אנחנו נביא אותך לתורכי בדצמבר.

    אגב, הסדנאות הן זמן איכות שלנו, האוכל והמתכונים הם פרט שולי.

    שיהיה אחלה סופשבוע.

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.