4.12.07

זריחה


                    חברות וחברים
҉      ҉      ҉      ҉      ҉      ҉      ҉  

הזריחה היא רנסנס
גם כשהיא נכפית עלי מחוסר שינה
היא שובה אותי בכל פעם מחדש
כופה עלי פליאה מפוסלת
מן התחדשות מרגיעה
התחלה

היא מצליחה להפנט את החושים הערים
ומלהטת בטבע במקסם ציורי
כמו מבשרת מהי היצירה
מסמנת מטרה
מבהירה

אם על שפת הכנרת
בהסט וילון  מתוך האוהל הלח
בין לחישות מפתות של פינוק
וקורים נפרמים בפיהוק

או במגדל מתכת במזרח השומרון
כלוא בחרמונית פרוותית או דובון
מחביא געגועים בנעליים גבוהות
ונשק חם בידיים קפואות

קרני שמש בתולות מושיעות כחץ מחודד
מבקעות עננות סתווית כאחד
מקלפות את השחר מדמדומיו
ומאירה את המציאות
נותנת חיים לעכשיו

ואני מצמיד לשמשה מצח נחושה
הרדיו ברקע קורא תפילת שמע
בחיקי רדומה הנסיכה
בניחוח משכר של חלב יניקה
ובינינו מתעוררת הזריחה
כמו ברית אמיתית
כהבטחה.

               +
לוצ'ה ( בוגרשוב 33 )
בשעה 20:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0523414857
אורות אחרונים:
1)      זריחה מול שקיעה – לדעתי זריחה לוקחת...דעתכם היא דעתכם ואם בא לכם תחלקו.
2)      ככה בשקט בשקט , מבלי לשים לב, התרחש אחד התקדימים שלא יאומנו עד כה – שבוע שעבר בפעם הראשונה מזה 4.5 שנים לא התרחש מפגש !!! אתם קולטים ? ככה בקטנה מבלי לעשות מזה עניין..כל הכבוד לארנון שהבחין במחדל.
3)      הערב יש באבו-אבוה מפגש.
4)      שאלות מהשבוע שעבר – אתרי פורטל ידועים(תשובות בעברית):
a.      אין שם עיצור אחד, רק קריאת שמחה (4) יאהו
b.      זעזע משמש (4)נענע
c.       אות ונוס למשל היא התשובה האולטימטיבית לכל אמירה (5)וואלה
5)      השבוע שאלות בנושא חנוכה:
a.      יה איזה טעימה (7)
b.      יש לו את המפתחות לבית הכנסת (3)
c.       יבלה עם המטוגנת( 5)
6)      מהמגיבים של השבוע החולף : ענת, עידו, אופיר, רון, יריב, נועם ט, עקיבא ,עידו'לה, דני, חילו,עידן, יפית,דן, נועם ומאור .
7)      חג שמח לכולם – נר ראשון היום – חובה לשיר "מי ימלל" בשני קולות, אין יותר כייף מזה.
8)      תודות ליוסי בנאי שנסך בי מוזה מתוקה של בוקר עם קולו הערב והמילים שפורצות מלב אל לב.
9)       וכמובן תודה לנסיכה שבלעדיה לא הייתי רואה את הזריחה.
                                                                               

5 תגובות:

  1. מירל19.7.11

    Ezile!!
    One of the most moving and stirring e-mails :)
    Just returned from US on sunday with this crazy jet lag..
    and also saw the sunrise yesterday.. indeed it made the sleepless night not so bad after all.. :)
    dash and neshikotttttt, mirelit.

    השבמחק
  2. Barak19.7.11

    פאק הזריחה , תן לי בשקיעות ... הזריחות הכי טובות זה על אקסטות במסיבות ,
    נכון נחמד להחזיק את הילוד , אבל אי אפשר להמשיך ברצץ של כאלו התעוררויות
    תנו לי , תנו לי קצת לישון לנמנם ולהמשיך לחלום .
    מי הגאון שהמציא את המשפט "ישן כמו תינוק" ? בוודאי התכוון לאותן שעתיים
    שמתרחשות באישון (הלילה) *

    על הדלת שלי בצבא היה כתוב "הקם להשכימך השכם להורגו"
    , עזיקו , אני שמח שאתה רואה את היופי בכל מצב , זה באמת
    מעורר בי השראה חיובית .
    חג שמח אבאלה מסור שכמוך ! וד"ש חם לנירית !

    השבמחק
  3. גילי19.7.11

    מע� יין..
    ממש בימים אלו � תקלתי במחשבה :
    פעם היתה עבורי הזריחה ללא ספק
    השעה ה� פלאה מרגשת מלאת הקסם.
    בימים אלו שא� י פוגשת אותה
    כמעט בכל יום. קצת לא � עים היא
    מרגשת קצת פחות.
    וכש� תקלתי. במחשבה, קצת � בהלתי.
    מה כבר אין את הקסם
    א� י עדיין מתחבטת
    מקווה שתוכל לקרוא קצת לא תמיד
    מצליחים לקורא את המילים שלי.
    חג שמח
    לאבא לאמא ול� סיכה

    השבמחק
  4. עידו19.7.11

    אהבתי (יופי של פונט שמשי מתחת לכותרת)
    אכן זה מיוחד וקל יותר לזכור אירועי שחר וזריחה, בהם השקט עדיין חובק ומאשר את תשומת הלב לקורה בתוכנו...

    השבמחק
  5. אמיר19.7.11

    טוב, רק כי הבטחתי שאני אגיב...:
    א) אישית, אני מעדיף שקיעות, חד וחלק. בכלל, הרי כתוב " ויהי ערב, ויהי בוקר".כך שהיום מתחיל עם השקיעה.

    ב) הפתרונות הם :סופגניה,שמש,לביבה (ההסבר נראה לי ברור מאליו,כך שלא אטרח להוסיף אותו...).

    ג) כמו שאמרתי, אם אני חזק מספיק, אשמח להצטרף כמורה (אישית נראה לי שתלמידים ומתענינים רבים יותר יהיו בשדרה, כך שאני לא מת על החזרה ללוצ'ה.אני מעדיף את הסבקוץ',את ספגטים, או סתם את ארומה, ואני יודע שאף אחד מאלה לא היה מסרב, היות שאנחנו נפגשים שם - לפחות אני ונועם, כמעט מדי שבוע, בימי שישי).
    ד) מצד שני,אני אוכל גם לנדב כמה תלמידים, אם צריך...
    אמיר

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.