6.6.06

הריב

חברות וחברים מתפייסים
~Ǒǒ~Ǒǒ~Ǒǒ~Ǒǒ~Ǒǒ~

ואז בא הריב...

היא יוצאת מהמקלחת
חותכת את המזדרון
עומדת מולי - רותחת
ושולפת משפטים מהגרון
"אין מים חמים"
אני מנסה את המבט התוהה-התמים
"למה כיבית את הדוד?"
ומחפש מחסה בפרצוף ליצי-חמוד
אבל זה כבר לא משנה איך אני אגיב
כי אז בא הריב.

ושלא תהיינה ספקות
זה אף פעם לא על דברים מהותיים
לא מעניין אותה אם בחרתי בקדימה
או שאני שומר מצוות
אם תמיד אהיה הילד של אמא
או מפסידן חסר תקוות
אבל אם - שוד ושבר
הכנסתי קצת בצל לסלט
אזי אני אנוכי ואפילו אנטיפת
או חלילה
הגשתי סוכרזית במקום סוכר חום
או גרוע מכך, חניתי עקום !
בלי להשאיר מקום לאנושות מסביב
אז הפיוז משתולל מחוץ לרכיב
והופס..
פורץ לו הריב.

הוא פורץ מתוך השקט
בהפתעה
בלי סימנים מקדימים
שקיימים בתודעה.

לפניו יש אוירה נעימה
ומוסיקת כפרית של חלילים
מילים עוברות בנועם בחלל האוויר
ואין שום תמרור אדום שיזהיר
שום שלט חוצות עם מסר פשוט
שאתה הולך לעשות פה טעות
שאתה הולך מבלי לשים לב
להכאיב
ושאתה בעצם הסיבה המרכזית
שבעטיה בא הריב.

שכן היופי המלווה את החוויה המרגשת
טמון בתזמונים שבה היא מתרחשת
שעה לפני החתונה של החבר הכיטוב
בערב חג מתחת לבית של ההורים ברחוב
יום לפני יומולדת שתוכננה להיות חוויה
ואיך לא..בזמן חיפוש חנייה
שבדיוק שיניתי ברדיו את התדר
"ואיך אתה אף פעם לא בסדר!!"
"ואתה לא מבין..."
"לא משתדל לקרוא את הסימנים..."
"...ולהרגיש אותי מפנים"

ואני
מופתע שנקלעתי לקרב סכינים
שולח אליה מבט חסר אונים
עטוף בעתירה לרחמים
שהרי ..
לא התכוונתי לפתוח במלחמת דמים
בסך הכל העברתי שיר שהעציב
אבל איחרתי את הרגע המתאים
כי אז בא הריב.

+

היום - שלישי בערב י' בסיוון התשס"ו
מתחילים בשעה 21:45 - 21:00 (כי אף פעם אי אפשר לדעת)
בשדרות רוטשילד על האדמה בין מזא"ה לבלפור

אז חיים טובים וניפגש
עזי.

אפשר להשיג אותי ב: 0523414857

הודעות שוות :
1. שבוע שעבר הייתי במילואים, אז לא נשלח מייל ( כאילו מישהו הרגיש בכלל ), אבל המפגש התנהל כרגיל, מה שאומר שהמלכים מונעים כבר מכח האנרציה וטוב שכך.
2. כל הכבוד לכל החברה מהדירקטוריון שלוקחים חלק במלאכת ההקמה והפירוק(אנשי האלפ'ים) –ארנון, אבי, אבנר, אמיר.פ, אמיר.ס ואלי. וכן יש מקום לעוד אנשים שמתחילים באלף: אלון, אסף, אורן, איתן ובאמת שאין לנו בעייה עם עוד אותיות, תודה.
3. חברה שימו לב !! צבעו את המדרכות באדום לבן – והפקחים עושים בנו שמות , אבנר וליאור כבר נכוו, אז יש לי בקשה שתעזור לכולנו: ראשית שימו לב – אם מגיעים פקחים, תעקבו אותם ותודיעו לכולם, ושנית במישור היותר רציני, אני כבר שלחתי מייל לרשויות החנייה, למשרד ראש העיר ולפניות האזרח, בבקשה לקבל היתר לחנייה בין השעות 21:00 ו 02:00 בימי שלישי, בשל הפעילות התרבותית שמתרחשת במקום. אני מאמין שאם כולנו נשלח בקשה כזו אולי בבוא היום גם יתיחסו אלינו, אז למי שמעוניין לעזור זו הכתובת : http://www.tel-aviv.gov.il/Hebrew/Cityhall/Contact/Panatz.aspולראש העיר : http://www.tel-aviv.gov.il/Hebrew/Cityhall/Contact/Mayor.asp
4. אתר התמונות חוזר להתעדכן: שימו לב לתמונות מלפני שבועיים, וכן ! אנחנו נעדכן אותו בכל שבוע עם כל האנשים החדשים והותיקים שמגיעים – יאללה תציצו.
5. האתרים הקבועים:2006 , התגובות השירים ורשימת התפוצה .
6. איזה חום יא אלוהים – מותר ואף רצוי להביא בירות קרות, משקאות קלים, גלידות, מילקשייקים, ברד, מרגריטות וכו.
7. ההגעה בבגדי ים (לרבות ביקיני) מותרת בהחלט.
8. היום התאריך הלועזי הוא 06.06.06 , משעשע משהו, "יום השטן" יאמרו הגויים.. אבל אם נחבר את כל המספרים נקבל חי, סימן הגורמט והדרך המקובלת לתרום שקלים.9. בואו עם הרבה אהבה

7 תגובות:

  1. שני26.6.11

    יא אלוהים (מתארת אותך אומר את זה ואני כבר צוחקת...)
    אהבתי מאוד, עצוב כמה שזה נכון, אבל עדיין צחקתי במין רשעות שכזו...
    מה נותר לומר, אתם בהחלט מסכנים אתם אף פעם לא מתכוונים, אבל מה לעשות תתחילו לשים לב לסימנים,
    או אולי אתם לא מספיק קשובים, או פשוט סתם סתומים, שמשחקים אותה תמימים.
    בכל אופן, מייל משעשע, אמיתי ובטוח כל הגברים יסכימו וכל הנשים יבינו.
    ובכל מקרה, הבנות פה כולן פה אחד אומרות: אתם תמיד אשמים !!!!!!

    השבמחק
  2. It's been a while since my last reply, I confess. (we'll see you when you are 9 months pregnant…)
    The only thing I have to say about this is the following:
    Women are always right. Just accept it.
    Kisses from London.
    A

    השבמחק
  3. חנן26.6.11

    אוי, כל כך נכון
    צריך עינים חדות כדי לחדור ןלהביו את סיבת הריב האמיתית.
    לרוב הריבים מתנהלים ברמה השטחית ולמעשה הבעייה היא במישור אחר לגמרי.

    השבמחק
  4. ניר26.6.11

    שלום עזי,
    קיבלתי את ההזמנה שלך להיום מיוסי אופק, חובב שח מושבע שממצליח לגרור אותי לפעמים לערב של הפסדים.
    השיר שמצורף להזמנה הוא שמוביל אותי לכתיבת מכתב זה.
    קבל ח"ח אדיר ממני, הרבה מאוד זמן שלא צחקתי כל כך. הצלחת בכמה מילים ומשפטים שנונים לגרום לי להזדהות עם העול הכבד שנופל עלינו הגברים – לנסות להבין נשים...
    זה חסר כל סיכוי וכבר שממזמן התייאשתי מחיפושי אחר הגיון מסויים בדבריהן, כל הנותר לי לעשות הוא להנהן להסכמה ולהוציא משפטים של "מה שתגידי" "את צודקת אני טועה" והכי טוב "לא חשבתי על זה ככה בכלל..."
    מאוד אהבתי את הכתיבה ואת דרך המחשבה, החריזה הקלילה והתיאורים המוכרים גרמו לי להזדהות איתך. אין לי ספק שיש לך כשרון שבצורה אבסורדית נובע מסוג של תסכול (כלפי נשים כמובן...)
    תודה רבה,

    ניר כהן

    השבמחק
  5. Lior Gal26.6.11

    היי
    האמת היא שכן שאלתי את עצמי מדוע הוזנחתי שבוע שעבר ואני שמח לגלות שכולם הוזנחו.
    שלחתי כמובן פניה לראש העיר ולעיריה שיעזבו אותנו בשקט. נקווה שזה יעזור כי אין לי שום רצון לשלם את ה500 שקל האלה.
    יש נערה חדשה בחיי ואני חושב שתראה אותה היום בערב בתקווה שלא נריב...
    נתראה שם
    ליאור

    השבמחק
  6. נירית26.6.11

    אהובי,
    היום שוב קראתי את השיר קצת יותר בנחת
    ואני יותר רווה ממנו נחת
    חשוב לזכור שהכל כיסוי תחת
    לדבר האמיתי שמטואטא מתחת
    אבל רק עוד פעם זאתי צורחת
    תשלח אותה מיד לעשות מקלחת
    ואח"כ תראה איך היא זורחת
    ולך נשיקה גדולה שולחת

    השבמחק
  7. שרון9.7.11

    חטפתי עצבים על המייל הזה
    קצת יותר מדי מוכר לי.......

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.