28.2.06

אהבה


חברות וחברים אהובים
O------------O-------------O
          O-----------O
                    O

לא דיברנו עוד על אהבה....

הדבר הדביק הזה
המצחיק הזה
המציק
המשהו שאנחנו רודפים אחריו
חדורי נחישות לאורך שנים
מלאים בשיטות ודרכים
דוהרים כצמאי דם
לכיוון לא ברור
לעבר מטרה לא נראית
עמומה.

אנחנו רואים אותה בסרטים
שומעים עליה מחברים
מקנאים ומתמכרים
וגם אנחנו רוצים..

להיות חלק מהקטע
לשמוע את הכינורות ברקע
להיצבט מפרפרים בבטן התחתונה
ולרחף על איזו עננה
להסתובב עם חיוך מטופש ומרוח
במזג אוויר אביבי גם כשנושבת הרוח
לראות רק צבעים של סגול ואדום חם
לעזאזל ... אנחנו רוצים גם.

אבל מה אנחנו רוצים ?
מה זאת אהבה?

כבר אמרו עליה
שהיא פורצת כמו להבה
שהיא כל מה שאנחנו צריכים
שאי אפשר לקנות אותה
ושצריך אחת כזו חדשה

שהיא הכי טובה כשהיא
ראשונה
עיוורת
סוחפת
עצמאית
חופשית
אמיתית
ותאמינו לי הרשימה עוד ארוכה
אך יש כאלו שטוענים גם לעומתה
שהיא הורסת, כואבת, לא טובה , מוזרה
שלפעמים היא נמשכת לנצח ולפעמים היא קצרה

יש לה תארים ומאפיינים והגדרות
ויותר ממאות אלפי  צורות
לא ניתן להעביר אותה במילים
במשחק  בציור ואף לא בצלילים
נוכל לזהות אותה אם היא שם
אבל לא נהיה בטוחים לעולם

כי היא סוג של כח עליון אלמותי
מן אל שרובנו מאמינים בקיומו האמיתי
אף אחד לא יכול להסביר אותה
או להבין את מהותה

ועדיין..
מקוננת בכולנו מן תקווה
להיפגש איתה
בלי שום שיטה
באיזה אחר-צהריים סתמי
תוך כדי טיול יומיומי
לחייך אליה בענווה
להרגיש את הקרבה
להתחבר אליה
ככה בפשטות
בלי הגיון
ואז לדעת
בטבעיות
שזה נכון.

                     +

 בואו עם כל האהבה שבתל אביב
דווקא הערב - יום שלישי 28.02.06 ל' בשבט.
(הערב מתחיל אדר)
קפה לוצ'ה    בוגרשוב 33    מ-   21:00
תבואו להנות ולשחק
אז חיים טובים וניפגש
עזי.

הייתי בכייף עונה  ב: 0523414857  אבל שכחתי את הטלפון בבית (כי אני חילו)

יאללה להודעות :

  1. משנכנס אדר מרבים בשמחה – והערב נכנס אדר !!! יאללה שמחות – הילולות – בירות ומשקאות – מסיבות ואליפויות – ואל תשכחו להזמין אה !
  2. אפרופו שמחות – מזל טוב לאסף יקיר המלכים ברוטשילד לרגל כניסתו לחופה עם בחירת ליבו.
  3. עדיין דרושה צלמת – מה עניינים אתכן בנות? מדובר על עבודה נחשקת, לצלם עשרות דוגמנים( אמנם לבושים אך עדיין)מניעים את גלגלי מוחם, וליצור אספקט חדש שיתועד באתר התמונות .
  4. הקבועים : שירים של אחרים , התגובות , 2005 , 2006  , רשימת התפוצה .
  5. האביב כבר מביא את אותותיו – ולא רק לאוהבים.. אז צאו החוצה ותהנו מהשמש ואפשר לראות כבר באופק בקרוב את הערבים בשדרה מתקרבים J .
  6. תחייכו – תבלו – תצחקו בקול – תאמינו -  ותאהבו ! אין דבר יותר כייף מזה.

3 תגובות:

  1. עידו7.7.11

    One of your best…
    I guess you found love…?

    השבמחק
  2. אסי7.7.11

    גבר אתה נהיה רגשני בזמן האחרון...!
    אבל אהבתי שוב :-)
    אסי

    השבמחק
  3. חושנית7.7.11

    חושן יקר שלי... אתה מאוהב???? (כי ככה זה נשמע)

    מצטערת שלאחרונה התגובות שלי דלות. אני עדין מאוהבת קשה במיילים ממך.. אני פשוט עסוקה ומוטרדת בכ"כ הרבה דברים שאני לא מוצאת כח לתגובות.
    אבל אתה עדיין יודע שאני אוהבת אותך מאוד:-)..
    אוהבת
    חושנית (המותשת)

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.