21.2.06

חנייה

   חברות וחברים יקרים

© -- ® -- © -- ® -- © -- ® -- ©

כשאין ברירה אני פשוט אורב לה
מחכה לה בכיכר
בעיקר בשעת לילה מאוחרת
כשאני צריך אותה כל כך
צופה בה בשקט
מחכה בסבלנות
ואיך שהיא לבד
כשהיא לא שמה לב
אני עט עליה.
תופס ולא מרפה.

ככה זה בתל אביב
אדם לאדם זאב
זהו קרב תרנגולים
שאין לו הצדקה
אבל- לא תפסת אותה אתה
היא תתפס בעוד דקה.

האמת שלרוב אני מגיע עם ההרגשה
שהיא תהייה שלי מייד או לפחות נגישה
שרק אבוא והיא תחכה לי בשקיקה
תקרוץ מהפינה הרחוקה
תסמן לי שהיא חיכתה
ושאת השאר היא דחתה
שאני מתאים בדיוק בשבילה
שהיא לא קטנה ולא גדולה
אחחח.... איזו הנאה
איזו תקווה פרועה.

אך לרוב החוויה מורכבת קצת יותר
צריך לעייף אותן
להסתובב סביבן
ואפילו לכרכר
לחפש את האחת הכי ראויה
ולצוד אותה בשנייה.

לסמן שהיא שלך באיתות חריף
ולשמור איתה על קשר עין רציף
להיכנס אליה בתנועה אחורית
לנסות להיצמד וליישר את הזווית
ורק אז...
לפלוט אנחת רווחה ארוכה
לצאת מהמכונית ולהפעיל אזעקה.

                     +


הערב 21.02.06 כ"ד בשבט- כבכל יום שלישי
קפה לוצ'ה    בוגרשוב 33    מ-   21:00
תבואו להנות ולשחק
אז חיים טובים וניפגש
עזי.

אין לי כח לענות היום לאף אחד- אבל אם אתם ממש חייבים אז אני  ב: 0523414857 

מעט הודעות - תהיות - שטויות ויציאות שבא לי לכתוב:

1)      המייל הזה מוקדש לכל התל אביבים שמתמודדים עם החיפוש על בסיס יומי ועדיין מעדיפים את העיר הגדולה על הפרברים.
2)      או קיי הוא מוקדש גם למבקרים הנואשים, לבליינים, לחביבי הפקחים, לאוספי הדוחות, לנגררים, ולכל אלו שעבורם המילה "חנייה" מזכירה את המילה "חנינה".
3)      יש את אלה שיוותרו על היציאה רק מהמחשבה שהפרוייקט כולל חנייה. ויש את הזן שיוצא לדרך באווירת קרב, חדור רוח לחימה טעונה בארסנל של קללות עסיסיות. לעומתם יש את האסכולה האפתית הזרקנית שמבחינתה: נגיע – נחנה כבר איפה שהוא - מדרכה – אדום לבן – עם תו – בלי תו – מה זה משנה. ובסמוך לה יש את הקבוצה (אתה אני נמנה) שמאמינה בשיטה התמימה והאופטימית: "הרי בטוח תהיה חנייה, היא תחכה לי בדיוק כשאבוא, ברחוב צדדי או מתחת לבניין .." החיוך לא יורד מהפנים – כן כן ותזכרו ! אין בעיית חנייה שלא נפתרת ב- 20 שקלים.
4)      ואפרופו חנייה-לכל המלכים שמגיעים בשלישי – יש חניון שהוא חינאמי משעה 22:00 ברחוב "שלום עליכם" בין "בן יהודה" "לבוגרשוב".
5)      דרושה צלמת – או צלם או מישהו שיודע ללחוץ על הכפתור במצלמה שלי מתחילת הערב כדי לעדכן את אתר התמונות , כי צריך זוויות חדשות. ואפרופו זוויות: שירים של אחרים , התגובות , 2005 , 2006  , רשימת התפוצה .
6)       מותר לעשות טעויות! חשוב ללמוד מהן ולנסות לא ליפול בהן שוב +
מותר לשנות החלטות ! בשביל זה החלטות נועדו. +
מותר ואף פעם לא מאוחר לחשוף את הרגשות האמיתיים. אפילו שאמרתם אחרת בעבר, אפילו שהרגשתם אחרת, מותר לכם להשתנות, מותר מותר מותר !! לעזאזל החוקים הלא כתובים, האמת חזקה מהכל.
7)       יאללה תבלו- ואם מצאתם אהבה אמיתית אל תשחררו אותה. תחזיקו אותה חזק – ותאהבו.

3 תגובות:

  1. Amit shar26.6.11

    Good parking space (and decent girls) are hard to find!

    Don't give up on either.

    השבמחק
  2. Dani Grossman-Shved7.7.11

    מצוין (!)

    אגדה אורבנית אמיתית
    (ובמשמעותה המילולית)
    אם היית מרשה לי - הייתי קורא
    לה כיפה אדומה,

    כיפה אדומה והזאב

    רק שהחניה לא בתולה
    ולא יפה
    והעיר איננה יער
    גם אתה לא ממש אדם-זאב
    המתגלה לפני עלות השחר

    והעירייה היא בעצם המפלצת בסיפור,
    בחסות שידוני המשטרה

    כך שאתה -
    לא כל כך אורב
    יותר קורבן-זאב
    אוהב (בית)
    בעור של כבש

    מלח קשוח השט
    בין רחובות קרובים ורחוקים
    מוכרים וחדשים

    מחפש מרווחים ספק-חוקיים-אמת-יותר-מדי-קטנים

    נמנע מתאונה
    ומזיהום מיותר
    מת להשתין

    ושקוע ב מ ח ש ב ו ת מ ש ו ל ב ו ת
    ר מ ז ו ר י ם ל י ל י י ם ו א ו פ נ ו ע נ י ם
    מ ת א ב ד י ם ה ו ל כ י ר ג ל
    כ מ ו ך ע ד ל א מ ז מ ן ו נ ע ר ו ת
    א ב ו ד ו ת ? א ו ש ל א - ב ד ר ך ל ס ר ט
    י פ ו ת י פ ו ת א ו ל י נ פ ג ש ו ת ע ם
    ח ב ר ( ב ן ז ו נ ה ) ו ה נ ה י ר ו ק צ ר י ך
    ל ז ו ז א י ז ה מ נ י א ק צ פ צ ף מ ס כ נ י ם
    ה ש כ נ י ם א ו ל י
    נ נ ס ה ר ח ו ב א ח ר ? ה א ם
    ז ו ה מ צ י א ו ת א ו

    חולם על אופניים
    או עבודה מן הבית
    ארוחות כפריות בגינה

    ירקות ופירות
    צלי ותפוחי אדמה
    ואם אפשר גם ילדה
    בשמלה אדומה

    (בלי סבתאמאזדה)

    השבמחק
  3. נירית7.7.11

    יקירי,

    לגבי השיטה שלך – סעיף 3 - המובן מאליו יכול להפתיע אותך אבל העיקר שהחיוך תמיד נשמר (-:
    בעיני כמובן , המובן מאליו זו זכות בחירה , לבחור את האמת שלך והדרך שלך ושום דבר אחר לא מובן מאליו
    אז מותר הכל הכל - but timing is everything .
    חוץ מזה, מי שלא טועה לא שוגה.

    ומסעיף ההודעות לשאר השורות : שיר הבלדה לחנייה אולי כדאי לשלוח למח' פיקוח של העירייה שיתנו את ערעורו והרהוריו של הפקח.

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.