7.2.06

ים


חברות וחברים אהובים
§~§~§~§~§~§~§~§~§~§

ים
אם הוא לא היה קיים

לא היה לאן ללכת כשעצוב בלב
והיכן להתפרק כשמעצבן וכואב
שקיעות היו מאבדות את האפקט המשמים
את הרגע הרומנטי, השובה , התמים

ובכלל...
אם נפליג* לדקה תמימה בדמיון
בלי ים, מה היו ברבוניה וחסילון?
לאן היו זורמים כל הנחלים בסופם
ואיפה היינו הולכים בקיץ החם

צונאמי היה ודאי שם של מפלצת אגדית
ואפילו אמריקה לא הייתה מתגלה בצורה אקראית
גלים היו נשארים בתחומי הפיסיקה הידועה
וודאי היו הרבה פחות מקרי טביעה

בלי ים...

לאלוהים היה לוקח רק שישה ימים לברוא את העולם
ולא הייתה סיבה ללבוש חוטיני ככה סתם
שחייה הייתה סוג של הגנה עצמית
שלא לדבר על היסטוריה תת קרקעית

לא היה לאן לברוח מהעיר
ולביצ' בויס לא היה על מה לשיר
ספינות וגלשנים היו כלים עתידניים
ואיפה היו יונה פינוקיו ודני בלי סיפורי לוויתנים

בעולם בלי ים

הייתה הרבה יותר אדמה למלחמות מיותרות
ומפרצים היו רק בין השערות
מילים לא היו נמחקות מהחול
ודייגים היו לצערי חסרי כל

למפעלים לא היה מה לזהם
ולצוללות היכן להעלם
ובגדול הרבה דברים מדהימים בעולם
היום אינם לולא היה לנו ים.

              +
  
הערב כבכל יום שלישי 7.02.06 ט' בשבט.
קפה לוצ'ה    בוגרשוב 33    מ-  21:00
אז חיים טובים וניפגש
עזי.

לפעמים אין לי כח לזה אבל אני זמין  ב: 0523414857 

הודעות:
1.      איזה מזל שיש לנו ים !!  כחול – אינסופי – מרגיע – משפיע – משרה מוזה – רומנטי – סוער – גועש ותמיד תמיד -  המפלט מספר אחת.
2.      בשבוע שעבר קיבלתי המון תיקונים לשטות שכתבתי ( להזכירכם הס"ק ), כן , כן, הבנתי, קוראים לזה אס"ק ( אווירת סוף קורס). הגדילה לעשות נירית שנתנה פנים חדשות לשטויות שלי – תקראו בתגובות .
3.      יש הרבה חברה חדשים – מעולה ! תמשיכו להגיע – וכמו שאתם רואים יש לפעמים שיעורים מאולתרים שדרכם אפשר להשתפר, אז לא להתבייש, לשאול – לבקש – ולשחק יותר ויותר.
4.      סחטיקה לכל הבנות שמגיעות ונהנות גם מהמשחקים וגם מהאווירה החמימה והמהנה.
5.      הקבועים : שירים של אחרים  2005, 2006, וגם רשימת התפוצה
6.      בואו באהבה.

7 תגובות:

  1. חושנית26.6.11

    חושן יקר,
    זהו..... שברת את כל השיאים , גם של עצמך. הוכתרת עכשיו כאמן השנה!!! בעצם אפילו אמן המאה.
    לא קיים על הכדור הזה (וגם אם נחצה את כל הימים שבכדור הארץ) אמן שמדגדג את רמתך, שמאתגר את עצמו בכל פעם מחדש, שנוגע בדברים שממזמן נראים לנו שהם פשוט שם, שגורם לנו להעריך מחדש כל דקה, כל רגע, כל ישות, כל מהות, על בריאה, כל נשימה , שמעיר אותנו מהשגרה ועושה לי את יום שלישי ליום של חג...
    יקירי, אל תפסיק אף פעם , חבל מאוד שחוג כ"כ מצומצם של אנשים זוכה לפניניותיך ולא כל עם ישראל (קצת טוב לא מזיק לאף אחד)
    אוהבת המון,
    חושנית

    השבמחק
  2. מאור26.6.11

    אמנם זה נכון, והים הוא מדהים,
    והתמזל מזלנו לחיות לידו,
    וקשה להאמין שיש שחיים,
    במרחק של ימי נסיעה ממנו,
    ואם היית כותב עליו משהו רע,
    הייתי מנקנק לך את הצורה,
    אבל כמו הגמד הקטן,
    על הכתף מימין,
    חייבים להוסיף איזה משהו קטן,
    ככה לאיזון - שיהיה יותר אמין:
    אז אולי גרעיני עפולה היו את הרגל פושטים ,
    אבל, בלי בושה, חייבים להודות,
    שעולמנו היה הרבה יותר מקסים,
    בלי צוללות גרעיניות,
    ולא היו שאר סטי"לים, דבורים, דבורות וס"גים,
    ועוד ראשי תיבות שאף אחד לא מבין,
    לא היו סירות בלי חכות ועם מא"גים
    (אין לי כח למצוא חרוז),
    וכמובן שלא הייתי סתם צנחן עלוב,,
    המרגיש כה נחות - כן אני,
    כי מה אני שווה - אני נראה כמו חרוב,
    ליד ההוא מהקומנדו הימי...
    והיו הרבה יותר רוסים וערבים,
    ותסלחו לי אם אני לא פוליטקלי קורקט,
    שמשום מה לא מבינים את הדגלים,
    וטובעים בים יותר ממה שטבעו תאילנדים בצונאמי בפוקט.
    וגם אני חושב שהטבע יפהפה ומדהים
    אך לא היו מדוזות, וקיפודים וכמובן כרישים,
    שהם אמנם בעלי חיים מקסימים,
    אבל לך תספר את זה להוא שהותקף ויש לו 462 תפרים.
    קיצור,
    לכל דבר יש טוב ויש רע,
    וגזר, אני בדיוק כמוך מרגיש,
    אבל רצית תגובות אז הנה אחת
    סתם ככה, שיהיה יותר אמין...

    השבמחק
  3. נירית26.6.11

    הולה צ'יקו,

    כזה יום שמש מדהים בחוץ, וככה באמצע אטרף של עבודה אתה מעלה את שיר הים ????
    קצת רחמים בנאדם , מילא שבת. כי כל מה שאני רוצה עכשיו זה לעזוב הכל -
    לעשות פאוז (pause) על העולם ולשים את סדר היום בהמתנה...
    להדליק סיגריה עם כוס בירה , לבהות בגולשים להתפעל מהביצועים
    ולהאמין שגם אני גבוה על הגל ....

    נשיקה רטובה.

    השבמחק
  4. גילי26.6.11

    מזל שיש ים.
    פעם הלכתי לים, כמו הרבה פעמים בעבר
    אלא שהיה דבר שונה
    הרגשתי לבד

    תמיד הוא כלכך הכיל
    הפך להיות חבר
    ולפתע הפך להיות מראה נקיה
    שהראתה לי את בדידותי

    ד"ש ונשיקות

    השבמחק
  5. עידית26.6.11

    עזי שלום
    סוף סוף מצאתי בלוח הזמנים העמוס שלי זמן להתייחס גם אליך
    היי, אני עידית,
    ולמיטב הבנתי הוספת את כתובת הדואר
    שלי לרשימת התפוצה שלך וכך אעשה גם אני

    נאמר לי שאני רשאית לכתוב לך תגובות אבל אני רוצה
    לפני כן את אישורך לכתוב גם ביקורת כי אני מין בחורה כזאת
    ששום דבר לא מספיק טוב לדעתה

    עד שתאשר לי לקטול את יצרותיך - כמה מילים טובות
    אתה כותב ממש ממש יפה. אהבתי את השיר על הים
    והקטע שכתבת על חיפוש הדירה הזכיר לי כתיבה של טור בעיתון
    בהזדמנות אני אשלח לך סיפור קצר שכתבתי וכמה שירים.
    למה לא עכשיו? כי יש לי מחשב בבאר-שבע ובמהלך השבוע אני בתל אביב

    בתקווה שהתירוץ מספק
    לפחות בינתיים
    עידית

    השבמחק
  6. Dani Grossman-Shved7.7.11

    "אאח.. ים ! אי אפשר איתו, ואי אפשר בלעדיו..." / ג'ינג'ית אלמונית
    *
    לעזאזל הים
    החברה העבודה
    לעזעאזל הכל

    מה היינו עושים בלי החול ?
    *
    לא היה נתקע בין הרגליים
    או נמס בין האצבעות
    עולם ללא עציצים
    בלי סיליקון ובלי השתלות

    החופים היו מלאים בסלעים
    חתולים היו מסתפקים בניירות עיתון
    אף אחד לא היה מחבר חול עם צנצנת מתהפכת
    וקורא לזה שעון

    אנשים לא היו חול-ים
    וטנקים היו ללא בוץ
    אנשים היו הולכים בטבעיות על מזרקים וזפת
    ומייחלים לדרוך על קוץ

    בלי חול, מטבעות היו נאלצים להסתתר
    בביוב ובמים
    משתזפים היו שוכבים על מזרונים צפים
    נודיסטים היו בונים פרקטים לכדור-עף

    חנה סנש היתה משכתבת את הליכה לקיסריה
    כולנו היינו גרים במבני זכוכית ומתכת,
    אנשים היו מטיילים יחפים על משטחים סינטטיים
    ולעלה מונח על פלסטיק היינו קוראים שלכת

    ילדים היו בונים ארמונות מפימו
    ואוהבים היו מתכרבלים בלי להתלכלך
    גלאי מתכות היו עולים שקל
    ואי אפשר היה לשבת בנחת ולהשתכשך

    בקבוקי בירה היו באים עם מנגון קירור עצמי
    וסטים שלמים של ריהוט חופים היו נכחדים
    בעלי ארבע על ארבע היו מחפשים חוק חדש להפר
    ומגבות היו באות עם רגליים ומתלים

    אנשים היו מתחילם לקרוא ספרים בבית
    וסיני הייתה מתרוקנת מתיירים
    ממ..
    ממ..ממ.. בעצם -

    היה יכול להיות די נחמד שם בסיני,
    לבד,
    בחושה,
    גם עם-בלי חול
    :-)
    ועם חולה
    (או אחות)
    בלילה בחושך, רוח קרירה, אני קופא
    ...
    לשחק איזה משחק
    (אני הרופא)

    השבמחק
  7. Lior Gal7.7.11

    אמנם אני מגיב באיחור אבל
    קודם כל לא הגעתי כי הייתי בבית חולים לרגל לידתו של אחיין חדש לבית גל.
    כיוון שמעולם לא הייתי דוד, יש הצעות?

    חוצמזה יפריע לך אם אני אלחין את השיר הזה? הוא ממש טוב

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.