20.9.05

עם הבנות


חברות חברים וחברות
f-r-i-e-n-d-s-s-d-n-e-i-r-f


אתמול בלילה ישבתי עם הבנות
אחת נשואה ושלוש רווקות
אלו החברות אולי הכי ותיקות
בכל אופן הכי קרובות בחבורה
וכך באמצע השבוע
בלי כוונה
התהווה לו מן מפגש פסגה לכאורה

קצת לפני שרובנו נתפזר לארבע כנפות עולם
לטיולים בארצות מעבר לים
קיבצנו כיסאות סביב שולחן מקומי
המנשק את הים של החוף הדרומי
לאורו של ירח כמעט מלא ובוהק
והרגשה של סוף קיץ שמאיים להתרחק

בריזות נעימות רחשו מסביבנו מרקח
כמו מנגינה נוסטלגית של שיר נשכח
בין ארבע בנות יפיפיות בכל מובן
ישבתי אני, חברכם הנאמן
האמת  שלא נפגשנו כך כבר המון זמנים
ולפני שהגיעו משקאות התחילו עידכונים

זאת שחזרה מסיני לפני מספר ימים
אמרה שהיה קסום ומדהים
ושהרגישה כאילו מחזירים אותה בכוח
ולמה אי אפשר ככה תמיד..פשוט לקום ולברוח ?!
חייכנו בהבנה – נזכרים בתחושה
של יום עבודה ראשון אחרי החופשה..

ממולה התריסה השנייה שכל תובנותיה לגבי המין שני
הולכות ומאבדות את הקשר עם הצד ההגיוני
והיא נתנה דוגמאות מכל הכיוונים
על יציאות הזויות וטלפונים לא זמינים
ועל התחלות שנראו מבטיחות
והסתיימו בתירוצים וסיבות מופרכות

אין מה לעשות התערבה השלישית
תרמה את חלקה בנימתה האישית
הגברים בתל אביב מסונוורים מכמויות לא סבירות
של עשרות כוסיות חטובות וצעירות
וקשה להם לזהות קשר מעניין
כשברקע קיימת האופציה לזיין.

"יכול להיות" נכנסתי לשיחה
והכנתי את הקרקע לאיזו תוכחה
אבל הבנות בתל אביב... רציתי להכליל
באיזו הרצאת נגד מקומית
עם שלוש דוגמאות מהשבוע החולף
שיכולות לגרום לאדם שפוי להטרף
ובטרם התחלתי את השורה הראשונה
חתכה אותי זאת האחרונה
והוסיפה כמו ממשיכה את המילים שבאוויר
כן כן ..
גם לבנות פה לא חסרות שריטות למכביר
הפעם צחקנו יחד בהבנה
מסתבר ...
שכולנו רואים את אותה התמונה.

וכך לפני שנהיה ממש מאוחר
ולחלק מהבנות גם טיפה'לה קר
נזכרנו שבעצם באנו להיפרד לשלום
מזאת שנוסעת בעוד שבוע ויום
אז הזמנו חשבון ממלצרית צעירה
[במאמר מוסגר: שנראית ממש לא רע]
ולמגינתה של הצפונית לשעבר
שהעירה שבתל אביב הכל יקר
חתמנו ערב  באוירה סתווית חביבה
בחיבוק קבוצתי עוטף.. ומלא באהבה.


גם הערב אתם מוזמנים לבלות
בשד' רוטשילד בין בלפור למזא"ה בשעה 21:15 .

אז חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857 

הודעות:
1)אין כמו חברים !! לא לוותר עליהם בשום שלב בחיים, אפילו שמתרחקים, אפילו שנראה שקשה, אין לקשרים האלה תחליף, תשמרו עליהם , תטפחו אותם ואל תוותרו עליהם בחיים - אין כמו חברים !
2)"רגע , אבל אני לא מגיעה לשחמט בכלל" למה שהוא יכניס אותי לרשימת תפוצה, "חוץ מזה הוא לא מכיר אותי" אז בטח אין לי מה לשלוח מייל כדי להצטרף לרשימת תפוצה, אפילו שהוא אומר שכל אחד יכול, אני מעדיפה עדיין לקבל את זה מיד שלישית במקום לשלוח מייל לרשימת תפוצה.
3)ערב אחרון של אבנר לפני הנסיעה לחו"ל ... תעשה חיים גבר!! -  בקרוב אצלי :)
4) הקייץ הולך ומתמסמס מבין אצבעותינו, והשדרה כמו בכל שנה תהיה קצת קרה עלינו, אז מי שיש לו רעיון חביב על מקום שיארח אותנו בתוך תל אביב, לאותם לילות חורף מעטים, שישלח אלי את הפרטים.

7 תגובות:

  1. יקירי

    המון זמן לא התראנו
    וגם לא השתמענו

    מתכנן להגיע כל פעם
    אבל לא יוצא אף פעם

    ממשיך לשחק מול ירבים וירטואליים
    ולהיות בתפקידים דואליים

    נהנה משיריך
    וטועם מהגיגך

    מצרף שיר ישן

    תום

    השבמחק
  2. שירה26.6.11

    עזי,
    באמת כיף לך!!!!!!!
    תעשה חיים משוגעים
    ותשמור על עצמך!!!!

    שתהיה שנה טובה ומתוקה :-)
    שירה

    השבמחק
  3. Dana zaydel26.6.11

    היי עזי.....

    .רק רציתי לאחל
    נסיעה טובה
    דרך צלחה,רוויה הרפתקאות
    בקיצור, תעשה חיים ותשמור על עצמך.

    בברכת שנה טובה ומתוקה
    דנה

    השבמחק
  4. Amit shar26.6.11

    עזי המלך שלא חדל להפתיע. משב רוח מרענן, האור שבקצה, מה נעשה בלי השיר השבועי? אולי תכתוב גם מהודו? (:


    נסיעה טובה!

    השבמחק
  5. Kavni28.6.11

    !!!הי עזיקה חמוד

    !איזה כיף
    ...אני בטור

    חשבתי שיכול להיות נחמד להסתובב עם מישהו
    ,שמתעד ומשורר את חייך
    ..וכאילו מדובב, מפרשן ומציג לך אותם כל הזמן
    ..חגיגי כזה

    נשיקות
    קבני

    השבמחק
  6. Dani Grossman-Shved28.6.11

    אאח, בנות בנות...
    כמו שיהונתן גפן כתב פעם -
    כמה שהן נהנות
    מהתאבדויות קטנות.

    אוה..
    רזות או מלאות
    בתלונות וטענות:
    עם בנים, על בנים, עם החיים
    על החיים ועל החברה
    ועל החוקים
    על אווירה
    ועל

    סקסססססססססססססססס
    אההההה - על
    ז י ו נ י ם...,

    אבל בכלל - להן הרבה יותר קל !
    הן שמחות יותר מאיתנו,
    נהנות יותר מאיתנו,
    יוצאות יותר מאיתנו,
    וסטטיסטית גומרות
    הרבה
    הרבה
    הרבה
    יותר מאיתנו,..
    *
    טוב, אולי אני מגזים,
    מתוך מצב רוח שטותי,
    ואולי -
    זה רק הבנות שהיו איתי ???@!@#&^ :-)
    *
    אבל תקן אותי -
    זה לא נראה לך מפגר
    שכל רווקה מעל גיל ממממ-סליחה-אנ'לא-אומר
    מפתחת סימפטומים של שנאת גברים
    עצובה ומלגלגת ?

    הפאתוס המתנשא של רווקה ישראלית בת שלושים
    לא היה מבייש את אויריפידס או סופוקלס (עיין כרך
    ז' של האנציקולפדיה העברית האמיתית
    זו שנכתבת מעצמה
    באיזור בן גוריון בואכה
    גורדון,
    רובע הרווקות הלבנות)
    *
    ועכשיו אחרי שנרגעתי - מילה רצינית
    (יותר)
    כי בעצם, דאם-איט (!)
    הן צודקות.

    ולא מוערכות.
    ואנחנו, הגבריםספקחיותהאצישראליותהמצויות
    לא ראויים להם
    והן נשארות לבד
    ואוכלות חרא
    באמת לא הוגן
    אפילו זאב טנא הוציא השבוע שיר מיוחד בשבילן:
    "האולימפיאדה היא בעצם גבריאדה...
    ומתחרים שם בהדיפת כדור ברזל,
    ובקרב מגע.. ו

    למה אין שם תחרות סריגה ??.."
    אז ברשותך
    אני נתלה האילן הגבוה של הזמר המזייף
    ומצהיר בזאת על שבוע מבצע-דני
    לרגל החגים
    ג'נטלמן בהזמנה
    לערב מקסים
    בחינם
    והנאה מובטחת

    (עכשיו לך תשכנע את חברה שלי
    שמותר לי לנצל את הטיול שלה לחו"ל,
    כדי לתת לחתול
    שכמותי
    לשמור בהיעדרה
    על השמנת
    ועל והצלחת....
    בלי לשלוח ידיים לליטוף
    עדין בתחת
    של עוד לקוחה
    מרוצה...
    *
    מצטער בנות, אני תפוס
    (עד להודעה חדשה)

    השבמחק
  7. שירלי28.6.11

    אני מרגישה מפורסמת ממש
    וכמו בכל יום שלישי
    נראה לי שהיום אני אקפוץ לשדרה

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.