13.9.05

אין לי טלויזיה


  חברים וחברות
8-8-8-8-8-8-8-8-8

אין לי טלויזיה
לפחות לא עכשיו
האחרונה מוקמה לפני חודשים מספר
בפינה מרוחקת בסלון
ופעילותה הופסקה לאלתר.

ועכשיו אין לי קופסא
כלומר הייתה לי עד לא מזמן
כזו גדולה , שואבת , במרכז הסלון
ואפילו מחוברת בקומבינה פירטית
לחברת לווינית שעונה תמיד בחיוב
אמנם אצלי החיוב לא התבטא בתשלום אבל
אכן כן...
סרטים סוג ד' ותוכניות ממוחזרות
שטפו את סלוני בשעת ערב מוקדמת
טלנובלות עמוסות בדמויות רדודות
ואיזה טוק שואו עם מנחה מטומטמת
כולם עצרו אצלי בבית לביקור של שעה
בלי להודיע ובתזמון מתוכנת
לא דרשו ממני שום השקעה
רק לחיצה מקרית על מקשי השלט
והם היו מגיעים כמו שעון של חדשות
מנסים לחדש,לקשקש לטשטש
פולטים מצבור של הבלים ושטויות
שגרמו לי לרוב להתיאש
ובחלון הראשון של הפרסומות
לשלוח רגליים קדימה וראש לאחור
להתיר לתת-מודע לצאת לחלומות
ולשלט לאט לאט לנשור..

יסלחו לי כל הכוכבים הנולדים
הדוגמניות החדשות
והרווקים הנכחדים
כל אלו ששרדו בהשרדות
ושזכו בתמודדות
כל הרצים לדירה החדשה
וכל אלו שחיים בהכחשה
נראה שאפקט הפחד התחיל להשתלט
כי קשה לומר היום מי שולט על מי
האדם או המקלט.

התכנות האנושי להיכנס לטלויזיה ולהיות חלק מלוח השידורים
הינו משול בחלקו להתמכרות לסמים
כי...
זה רק בידור, אתנחתא קלה מהיום
וגם אנחנו לא ממש רואים טלויזיה
חוץ מהתוכנית הזו בימי רביעי בערב
ועוד איזה שתיים בסופ"ש
איזה חבר שלנו הציע לנו לנסות
אז מדי פעם אתה יודע...
ואנחנו לא ממש עוקבים
רק אם יוצא
אבל לא מפסידים אף פרק!!!
ואגב, אנחנו יכולים להפסיק מתי שנרצה.

תבינו..
זהו מטריקס של החלטות שלא קשורות אלינו כבר
אלא לקופירייטר שיושב עד 4 בבוקר
וחושב על הסיסמא הבאה ועל תוכנית הריאליטי* שתכבוש עוד שעות חיים יקרות
שעות של ים ושל שקיעה ושל טיול בפארק
של ריצה על החוף ושל בירה בבר
של של שיחה מקרית ופגישה חברית
ואפילו של מפגש שכנים
(למי שעדיין מתייחס לאופציה הזו כאפשרית)
ויש כמובן עוד המון דברים
(אני נזהר שלא לומר – ספרים)
שיכולים להיות תחליף מוצלח
לערב שלם של הדבקות למסך.

אבל כמו בכל התמכרות כזו או אחרת
צריך לתחום את הנושא במסגרת
הטלויזיה היא לא אויב הציבור
ואין שום פגיעה מצפייה ובידור
גם אני לא מפספס שידור ישיר
של משחק כדורגל נדיר
או סיקור של ליגת על
שלא לדבר על .. מונדיאל !
הרעיון הוא להקצות לה משבצת של זמן
ולנסות לא לחרוג מהמינון המתוכנן
לתת לתחביבים נוספים אפשרות להשתלב
ובמקביל להקדיש יותר תשומת לב
לבני הזוג למשפחה ובכלל למין האנושי
ותמיד אפשר להנות גם משקט נפשי.



בואו עם כל השקט הנפשי
לבלות
הערב בשד' רוטשילד בין בלפור למזא"ה בשעה 21:15 .
אצלנו במקום מסכים
יש כריות ושטיחים
ובמקום שלט
יש סט שמחט

אז חיים טובים וניפגש
עזי

שוב אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857  ... בזכות עודד יש לי טלפון מושאל


הודעות לקהל:
1)*ריאליטי = מציאות (בשפה העברית) האבסורד הוא שזו לא המציאות שלנו, ובעצם בלי להרגיש אנחנו מפסידים את המציאות הכי חשובה.. שהיא עכשיו.. כאן.. עם מי שליידנו... אל על אי בודד, לא בניצנים, ולא בוילה בכפר שמריהו..
1) אין כמו רדיו !!!  תמיד פתוח , נמצא ברקע וכמעט תמיד מעניין - הכי אהובות עלי : תוכנית הבוקר (102FM) קצת שטותית קצת מתוחכמת ומאוד מצחיקה, "מה בוער" ( גל"צ) עם רזי ברקאי, "עסק שחור" (גלגל"צ) מיתולוגית משהו אבל עדיין עושה את העבודה השחורה, ויש עוד...הקצה,Made In Israel  עם דנה בלום וכמובן התוכנית הכלכלית.
1) מומלץ ביותר לקרוא את השיר של שירי לימור שנכתב כתגובה למייל הצמיגים משבוע שעבר, לחצו כאן.
2)וכמובן התמונות משבוע שעבר. והמיילים מתחילת העונה  ורשימת תפוצה שלא משתנה.
3)כל הכבוד ליונתן על יוזמת הגירה המוברכת... הלילה  דואט ! הקהל מוזמן.

3 תגובות:

  1. שירלי26.6.11

    מאמי
    הרדיו הכי טוב
    שמשאיר את כולם רחוק מאחוריו
    זה רדיו הסטודנטים 106
    אין חדשות, אין פרסומות
    ויש מוזיקה משובחת שאתה רוצה להוריד לעצמך
    וכזאת שלא שמעת קודם
    וזה הכי חשוב
    אין שום רדיו אחר
    עליי
    נשיקות
    שירלי

    השבמחק
  2. שני28.6.11

    כ"כ נכון, וכ"כ קשה להפסיק לראותתתתתתתתתתתתתתתתתתת, אני עכשיו בדיוק מתלבטת והחלטנו להפסיק את הכבלים (נקווה שנחזיק מעמד בלי....), המייל שלך מחזק אותי...קצת שקט נפשי ובילוי משפחתי בהחלט עשוי להועיל :-)

    יום טוב שיהיה לך

    השבמחק
  3. יפעת28.6.11

    אהבתי היום מאד את התגובה של זו שבהיריון , יפה לה .
    בעודי קוראת את התגובה שלה אני חושבת לעצמי איך אני כל בוקר מסתכל על הבטן שלי ושואלת את עצמי :
    מה יהיה שתהיי בהיריון ???
    ואני בטוחה וחצי מהעולם ואישתו חושבים שאני בהיריון , עם הכרס היפה שגידלתי בבטן , לבד לבד , בלי סיבה .
    למה להגיד בלי סיבה אם תמיד אפשר להאשים את תמיר , הכל בגלל שהוא לא בבית , בגלל זה אני מפצה את עצמי ..
    תירוצים תירוצים , אם יש משהו שאני טובה בו זה זה .
    לא אמרו פעם שמודעות לבעיה זה חצי מהפתרון .

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.