18.11.08

הולכת לבד


 חברות וחברים אהובים

האמת
אי אפשר להסתיר את זה עוד
כולם כבר שמו לב והתחילו לחשוד
אני הולכת לבד, אין מה לרמות
בתכלס, כמה אפשר רק לעמוד

אז שיבושם להם לכל ההמומים מהתגלית
כל ערב אני צועדת להם את המנה היומית
ודופקת חיוך אדיוטי שיחשבו שאני בגילויים והפתעות
העיקר שהם שמחים, צועקים בראבו , נותנים כבוד

בינינו
זה לא כזה ביג דיל ללכת על שתיים
אני לא מבינה מה הם מאיצים בי למהר
מה יבוא אחרי זה ? עמידת ידיים ?
בשבילי, גובה חצי מטר היה די והותר

ואני יודעת טוב מאוד מה מתוכנן במטבחון
טירונות חדרים-מרפסת עם תיזוזים בסלון
תביאי נעליים, שלט טלויזיה, עיתונים
יפסיקו להזיז את התחת העצלנים

ולחשוב שעד לפני שבוע החזקתי אותם קצר
לכל מקום , על הידיים , בעגלה , במנשא משופר
ועכשיו פיתחו שיטה חדשה אלה , ועוד מאושרים
"תתחילי ללכת ! זה מחזק את השרירים"

אחח ...אני זוכרת את התקופה של הזחילות
מתחת לשולחנות, על הדשא, בחולות
זו הייתה תקופה ברמה, קלאסה, ליגת על
ושאני חושבת על זה, מי רוצה ללכת בכלל!

+

נפגשים  בלוצ'ה ("כפיות")

בוגרשוב 33  משעה 21:00
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

בהליכה:

1)      מי היה מאמין שפתיחת החורף תהיה כזו עמוסה, אולי כי לא כל כך חורף עדיין, ואולי כי כבר אחרי הפתיחה. אבל מי שם לב להבלים הללו, העיקר ששמח ויש הרבה חברים שבאים ומשחקים כל ערב שלישי בהנאה צרופה.
2)      כן כן, ממשיכים בלוצ'ה בסופו של דבר, אם יהיו שינויים, נודיע, בינתיים אנחנו שם.
3)      שחמט ? איפה ומתי:
a.       ראשון - ?
b.      שני – בית העיתונאים
c.       שלישי – מלכים ברוטשילד או בלוצ'ה
d.      רביעי – בית עמנואל בר"ג
e.      חמישי -?
f.        שישי –קפה תמר
g.       שבת – עם המשפחה
4)      המגיבים הגדולים – גם אם אני לא מצליח לענות לכולם או מספיק להתייחס לכל תגובה- אני קורא הכל ואוהב אתכם ביותר - תמשיכו להגיב והיות מיוחדים כמות שאתם: המובילה בתגובות בהדיקות שבועית וביופי מרענן היא ענת המהממת הידועה בשמה האני, כבוד גדול. ועידול'ה הקרוב שתורם את מנת חלקו השבועית, אל תפסיק. והמגיבים מהשבוע החולף :מור , שירלי, נועם, דרור, דנית , סמי, אדי, והקבועה האהובה האישה הראשונה.
5)      הכלים אצלי, מקווה להגיע בזמן. מי שיכול להביא שעונים וסטים נוספים יותר ממוזמן.
6)      ומי שיכול לעניין את המין היפה בלטעום קצת מהמשחק מחוייב לעשות זאת מייד
7)      פזרו קצת אהבה , לא ברור אם זה חורף או קיץ , אם חם או קר, אם מוקדם או מאוחר, אם זה חופש או עבודה, פזרו קצת אהבה, אחרי זה נראה כבר.
8)      אנרגיה נכונה.

4 תגובות:

  1. עידו10.8.11

    אכן, שייקחו את הזמן כל המתוקות הקטנות, כל החיים לפניהן (בעזרת השם, חמסה חמסה...)
    עזיקה, איזה כייף שאתה מודה לנו – המגיבים...
    אני מבין שתגיע ללוצ'ה הערב? מתי בערך? אני אשתדל לקפוץ ונוכל לשבת קצת
    יום טוב
    עידו

    השבמחק
  2. או, איזה שינוי (חיובי, ברור). לא רק שהגעתי עד הסוף אפילו העברתי.

    מה שלא מונע ממני למצוא שגיאות בשיר. תמצא לבד בעצם.

    היום אני לא אגיע דרך אגב, מצטער.

    השבמחק
  3. לאורה10.8.11

    הי מותק,
    האם הנסיכה החלה ללכת?
    קודם כל, מזל טוב מאוחר וסליחה על השכחה, אך היה לה יום הולדת לא מזמן, נכון?
    יאלה, אז מתי מפגש?
    מה עם איזה אח/אחות קטנה?
    תהיו בקשר..
    נשיקות,
    לאורה

    השבמחק
  4. יגאל10.8.11

    חמוד מאוד מאוד.
    צרף תמונה שלה הולכת (ראה דוגמא מצורפת)
    תהנה מהחופש !!!

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.