27.5.08

פרחים וסבתא


חברות וחברים חיים
<ß<ß<ß<ß<ß<ß

יש אנשים החושבים
כי פרחים הם עצובים
תנו להם מים , אור, אוויר
בסוף הם במילא נובלים ומתים
ממש כמו אנשים

אני רואה בהם חיים
ריח משכר, צבעוניות חזקה, משיכת חשקים
הם מכניסים אושר מכונן ומציפים בחום פנימי
זה נכון , הם זמניים , אבל כל כך יפים
ממש כמו אנשים

וכך עמדתי מול סבתא
וסיפרתי לה על האישה הראשונה
על הנסיכה המקסימה
על הגעגוע והצער
ועל שלא הספקתי להגיע בפעם ההיא האחרונה

רציתי לספר לה עוד
אבל התמלאתי בשתיקה
אולי מפני שהרגשתי שהיא כבר מבינה
שכל התסריט הזה מוכר לה
והיא צפתה בו בעבר

ובדיוק אז זה נראה לי מוזר
להביא פרחים חיים דווקא לכאן
פעם כשהבאתי לה פרחים
סבתא בחרה לכל זר
את האגרטל המתאים


אבל פרחים אפילו מתוך אהבה
לא נראים לי מתאימים למצבה
אז הבאתי לה מילים
ואולי יותר מכל
הבאתי לעצמי נחמה.


+
שד' רוטשילד  
בין מזא"ה לבלפור
החל מ 21:00
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

הודעות :
1)      תודה לחברה שמרימים את האירוע השבועי
2)      תודה לפרחים שפורחים
3)      תודה לחיים שחיים
4)      תודה לכם שאתם קוראים
5)      תודה גם לכל המגיבים
6)      ובכלל שיהיה יום מגניב.

7 תגובות:

  1. אבישי31.7.11

    כל כך יפה ומרגש.
    תודה!

    אבישי.

    השבמחק
  2. מירל31.7.11

    עזי'לה
    שולחת לך חיבוקים גדולים
    ביום שישי יש לסבתא שלי החמודה שאני ככ אוהבת אזכרה
    ..נראה לי שמה שכתבת היה מרגש אותי בכל מקרה, אבל במיוחד השבוע
    אתה מדהים וכותב מדהים ואיזה כיף לי שאתה חבר שלי
    מתגעגעת, תמסור דש ונשיקותתת

    דרך אגב, עברנו לדירה החדשה!! קצת ארגזים אבל שמח

    השבמחק
  3. עידו31.7.11

    אני מאד מתגעגע לסבא וסבתא שלי
    הם ממלאים חלק נכבד מזיכרונות הילדות שלי
    עברתי אתמול אחה"צ אצלך ולא היית, מסרתי דש לאישה
    יום טוב
    עידו

    השבמחק
  4. Heart warming.
    Simply maksim.

    השבמחק
  5. יגאל31.7.11

    אהלן אזי,
    יופי של שיר השבוע (קצת עצוב אבל מאוד יפה)
    צודק, אני בהחלט מאלה שלא עונים הרבה אבל אני משתדל.
    שיהיה שבוע טוב וסופ"ש מצוין !!!
    יגאל.

    השבמחק
  6. שירלי31.7.11

    היי מאמי
    מתגעגעת קשות
    בלי להיות נודניקית אני שוב מבקשת תמונות
    במיוחד עכשיו עם השיניים החדשות
    אני בחיפוש עבודה קדחתי לאחר פיטורים לא כך לך נעימים
    נשיקות וחיבוקים
    שירלי

    השבמחק
  7. איתן בוקס31.7.11

    עזי מה שלומך הכל בסדר ואיך אתה מרגיש,
    כרגיל קבלתי את המייל, כרגיל וסליחה לא הבנתי הרבה,
    ואל תיתרשם שכן בור לא קטן אנוכי זאת שקטן וכותב מודה אכן ומתוודה.

    מפינת הביס שבמייל:
    "כל הנושך הרי זה משובח – ירוק נושך , כלב נושך , כריש נושך, נושך כריות ועוד שאר ירקות..."

    סליחה ותרשה לי להישתדל ולברר:
    האם למעשה אתה מסתיר נטיות שכזה ואחר?,
    שכן חברי הקבוצה, זה ואכן מסביר את נטיתו של עזי להעלב וביתר,

    אמש שודרה בערוץ כזה ואחר, הימצאות של קבוצת תמיכה,
    תוכל לברר עוד בעיריה, יתכן מאד שבדרך זאת ולא יקר בתשלום.

    ** חברות/וחברים, כמו חברי השחמט, ובכלל* :
    ================================
    אם תוכלו או שמעתם/ן על אפשרויות תמיכה ונוספות, נא לעדכן, ובשמחה לעזור.

    !!רגע!, יתכן בכלל אולי ושגגה, שקודם ונישאל את עזי: עזי יקירנו: האם ואכן זאת גם ונסתר בעיה??

    עזי היקר, כך ואחרת לא להתבייש, **כבוד האדם לכבד*, ויחד עם זאת

    **בהצלחה רבה, שפע נחת אושר ערך וטוב*.
    (חברך לשחמט, איתן).

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.