29.5.07

מגדלים ופלזמות

חברות וחברים גדולים מהחיים

ѨѬѪҊҖ ѨѬѪҊҖ ѨѬѪҊҖ ѨѬѪҊҖ

תארי בעיני רוחך אלפי עבדים
מרימים עמוד שיש בכובד 12 טון
מייצבים אותה בעזרת מוטות עץ וקירות אבן תומכים
לפני איזה אלפיים שנה
רק הפעולה הזו ארכה לפחות שבוע להערכתי
זה נראה לי מטורף
למה שמישהו ירצה לבנות כנסיה ענקית כזו
מלמלתי בקול רם... ( טעות ראשונה )

"כי אצלכם הגברים הכל חייב להיות גדול !
מוכרחים להוכיח לכולם שאתם מסוגלים לבנות
את הצריח הכי גבוה
הארמון הכי מפואר
את הפסיפס המסובך והמשוגע ביותר שלא נבנה מעולם
ועוד למקם אותו על התקרה בגובה 70 מטר
למה ? כי אפשר !
כי זה הכי עצום ומרשים ושווה
כי בעיניכם זה רק עניין של גודל ועוצמה. "

אבל....(טעות שנייה)

"לא, לא, לא אתה לא תתחיל לי עכשיו
עם סיפורים על היסטוריה ושושלות מלכים
שנלחמו על לב ההמון במאבקים פוליטיים
עם קונוטציות דתיות סוחפות!
וזו ללא ספק גם לא חוויה ארכיטקטית
ואגב...בענייני ארכיטקטורה
זה שאתם מנסים לבדוק באמצע הארוחה
כמה כוסות אפשר להעמיד במהופך
על שלושה מזלגות משולבים
זו אינפנטיליות !
ולא בחינת הגבולות הגיאומטריות במרחב.
כן ,כן גם לקשור גרב משומשת
לבלון הליום כדי להשאיר אותו באוויר
זו לא פסגת הפיסיקה המכנית.
אז שלא תנפנף לי עם סודות הבנייה מהתקופה הביזנטית.
כדי להוכיח ארכיטקטורה נעלה
יכולתם לבנות ספריית ענק
או מרכז כנסים או בית מרחץ
עם קשתות ועמודים וטרפזים משתלבים.
אבל לא ! הלכתם על כנסייה
עוצמה בשילוב עם אמונה פנאטית וכח
מרטיט לכם איזה שריר עוטף לב
אתם רוצים הוקרה מאסיבית ועכשיו
כמהים שההמונים יכרכרו סביבכם
שירימו אתכם על נס
היישר לתהילה..."

נו, טוב זה היה פעם...(טעות שלישית)

"איזה פעם ואיזה גודזילה
היום במקום ארמונות יש לכם פלזמות
וג'יפים עם מערכות ניווט תומכות קול
ואותו משחק עתיק של...
למי יש יותר גדול !
ומי מרוויח יותר
ונחשב יותר
ולמי יש די וי די שתומך בכל הפורמטים
הערוצים , התדרים, השדרים והשד יודע מה.."

רגע, רגע ואתן? (טעות מסכמת)

"נו טוב, גם אנחנו לא השתנינו הרבה
אהבנו גדול, נמשכנו לגדול
וכמו ארמונות וצריחים שנוגעים בשמיים
נראה שגם ג'יפים
ומסכים שטוחים
מעלים לנו סומק בלחיים
האמת, לא נראה לי שנתנגד גם ל..
דירת גן עם תריסר חדרים
חשבון הוצאות תפוח
עם שבעה אפסים
עוזרת שתבקר פעמיים בשבוע
ושף שיבשל באופן קבוע
אולי גם איש תחזוקה
וגנן ומטפלת בילדים
רגע...
מה מלמלת שם על עבדים?"

+

הערב בשעה 21:30
שד' רוטשילד (בין בלפור למזא"ה)

אז
חיים טובים וניפגש
עזי ( 0523414857 )


מסקנות:
1. הגודל כן קובע !! אז אם אתם כבר עושים משהו – תעשו אותו בגדול J
2. לא משנה עם איזה גודל אתם באים – אנחנו נקבל אתכם בלי ביקורות סמויות או גלויות.
3. ט"ו בסיוון יוצא ביום שישי – זה אומר סוף שבוע של טיולים עם ירח מלא ומזג אוויר קייצי.
4. מי שרוצה לשתות בירה שיביא בירה – מי שחשקה נפשו ביין שיביא בקבוק ( הכוסות עלי )
5. מי שהלוחות והמחצלות אצלו שיגיע בשעה סבירה ( 21:30 יכולה להיות שעה סבירה ) ושיביא איתו מישהו שיעזור לו ( אני אגיע מאוחר מעט היום)
6. מהמגיבים של השבוע שלפני שעבר : איתי שתימצת בקצרה , מור שחוותה הארה, אדי שתיקן ורון שעצבן, ברק והאשה הראשונה שחלקו את אותה ההרגשה , חושנית שראתה את הדברים אל מול עיניה ממש, עידית ששיתפה בנגיעה אישית ושירלי האהובה שמתחילה לקבל מקום כבוד של מגיבה ראשית.
7. תבלו כל עוד אתם יכולים
8. עונה חמישית בעיצומה- בואו באהבה.

9 תגובות:

  1. יוסי15.7.11

    היי עזי,
    מה קורה?

    טור נפלא כרגיל.
    מאיפה היכולת הזאת?
    הכתיבה שלך מראה על חיבור שלך לבפנים
    ועל יכולת הבעה מרשימה.
    האמת, זה עושה לי להתגעגע לפנים המחייכות שלך.
    אולי אני סופסוף אקפוץ לשדרה ולו רק להגיד שלום.
    ד"ש לזוגתך היקרה.
    ונשיקה חמה להדי,
    ביי בינתיים.

    השבמחק
  2. תשמע, כמעט כל מייל שלך תופס אותי כאילו לא מוכנה
    ואז אני נכנסת למחשבות והארות ותהיות על מהויות

    לפעמים נראה לי שאני כבר יודעת פחות או יותר הכול על עצמי
    ועל הדעות שלי ומה אני חושבת באמת
    וכמו בשיר הנוכחי – אני פתאום קולטת
    משהו על עצמי גם
    היי גם אני נופלת לפעמים למלכודת הזו של הגדול זה שווה
    ואז אני אומרת לעצמי "רגע, אני שופטת את זה כמשהו רע"
    ואז אני אומרת לעצמי
    "רגע, אני שופטת את עצמי למה ככה תרגעי זה בסדר
    לחשוב כל מיני דברים ואם בא לך לשנות את זה – תשני.
    אל תהיי קשה עם עצמך"
    לא רוצה לשפוט כל דבר – סבבה, למדת משהו על עצמך כדי שמחר תוכלי להתחיל לעבוד על זה
    ואולי אפילו תמשיכי לאהוב ולקבל את עצמך ככה. מה קרה, מלחמה?

    ובקיצור, מחשבה מביאה מחשבה ואני איכשהו מרגישה "מפותחת" קצת יותר ממקודם
    והנה עכשיו, אחרי זה, אני מכירה את עצמי יותר טוב
    הכי טוב

    עד הפעם הבאה שמישהו, חבר-מורה-מדריך, יראה לי עוד משהו..ייתן לי עוד נקודה לחשוב עליה
    וללמוד דרכה... על עצמי...

    השבמחק
  3. מלובני15.7.11

    He is back, the real E.Z.Y is in town

    השבמחק
  4. חושנית15.7.11

    חושנון,
    בטח שאתה מכיר!!!!! כולנו מכירים את הזוכים המאושרים, הרי זכינו בלוטו של החיים , בפיס זכינו בבריאות וגם בחיש גד ידנו קלה וגירדנו איזה כמה רגעי נחת, הצלחה ואהבה.
    כל בוקר אנחנו זוכים בציוץ ציפורים, שמיים כחולים, חיוך ומילה יפה. ובימים ממש מפרגנים, גם רואים לבנה מלאה או אין ספור כוכבים.

    וכן, לפעמים יש אקסטרות נוספות (ובכלל לא נחשבות  ) כמו טיסה לאירופה הלוך וחזור עם בן זוג בחינם (בחסות SABENA, כן היתה פעם כזו חברת תעופה), איזה שידרוגון למחלקה ראשונה בבריטיש אירוויז (מי אמר אני ולא קיבל) ואיזה ארוחה זוגית במסעדה נחמדה (קופי בר) ...

    בקיצור, חושנון, החיים יפים, מפרגנים, והם ממש כמו מתנה שכל יום מקבלים, וכידוע לך למתנות לא אומרים "לא", וגם לא מחליפים, רק מקבלים באהבה, אומרים תודה, והכי חשוב .. מעריכים!
    מתה עליך
    חושנית.

    השבמחק
  5. אז בוא ואתן לך עדכון קצר:

    אחי הקטן אלוף הארץ לשעבר
    באיגרוף תאילנדי ולחימה משולבת
    יש לו הופעה ספורטיבית של חמש דקות
    בערוץ הספורט

    ואני...מזמן מזמן כשעוד הייתי ממש קטנה
    הופעתי בעונה הראשונה
    של "בלי סודות"
    כן, הילדה הקטנה הזאת
    בכיתה ב'
    שלוחשת לחברה באוזן ומשחקת משחק קלפים וזיכרונות

    וחבר טוב מהמכללה
    שיצא בלא פגע מהאירוע הנורא
    בספטמבר 2001
    כשעבד במגדל הצפוני של התאומים
    ויצא כולו חבול ושחור בפנים
    אפילו ראיתי תמונה, מדהים

    וחברה של ההורים
    זכתה במשהו כמו 20 מיליון בלוטו האמריקאי
    לא ברור הפשר
    אבל הם כבר לא שמרו על קשר

    ותאר לך שאבא שלי היה חבר של סטיבן שפילברג
    לפני 40 שנה
    ויודע לספר על כמה שהוא אדם מקסים וטוב
    חבל שהוריי חזרו לארץ מהגולה
    אולי יכלו להיות לי קשרים
    כשחקנית מתחילה

    ואבא של חבר שזכה באליפות אכילת חומוס בתוכנית של דודו טופז
    טוב אולי זה לא נחשב

    ופעם, בערוב סיני הרחוקה נהניתי מערב של צחוקים עם אלי פיניש
    הוא אחלה בנאדם בחיי אפילו היינו בקשר תקופה

    והבוס לשעבר שלקח מקום ראשון ב"חוליה החלשה"

    וחבר שזכה בכרטיס חינם לאיזה משחק כדורגל חשוב באנגליה
    אבל דווקא אצלו
    יצא משחק תיקו אפס, מסכן
    כמו שאיחלו לו חבריו צרי העין "שתראה הרבה גולים, אמן"

    לאחרונה
    גיליתי שסבא שלי היה שחקן כדורגל באולימפיאקוס
    לפני שהנאצים הגיעו ליוון
    ויש תמונה...

    לגבי הכיכר...
    כמה אנשים ידעו לספר לי
    שבחגיגות אליפות גביע העולם של ברזיל, בעבר,
    ראו אותי רוקדת בכיכר
    בחדשות ערוץ שתיים
    כולי מאושרת עד שמיים
    (הייתי לבושה...)

    אך...

    על הסטודנטיות בכיכר לא שמעתי, לא ראיתי
    וגם אצלי מעולם לא היתה שביתה
    מקסימום פעם הייתי אמורה לעבור ניתוח
    אבל הרופאים שבתו והוא נדחה

    כן כן הכול עובד ליידי
    יש מעט פרצופים עמומים מאחורי הסיפורים
    אבל באופן אישי
    המקסימום ש"זכיתי" בו
    זה טיפול פנים
    בקניון השכונתי

    השבמחק
  6. עידו15.7.11

    זה יכול להיות עוד הרבה יותר גרוע...
    אתמוך למשל, ישבתי עם קרני (והבנות כמובן) בגלידה
    אני משוכנע שאני יודע איך נראית ריקי גל
    אך שקרן שאלה אם אני מזהה, ידעתי לומר מה הטעמים שאוכלים כל האנשים סביבי, אך ריקי לא ראיתי...
    וזו רק דוגמא קטנה מייצגת...
    אך בינינו מה זה משנה
    הכי חשוב זה להכיר רק את חברינו הטובים (והבנות כמובן!)

    ד"א, מי זה עידו'לה שהגיב בקטנה שבוע שעבר?
    (יש פשוט מגפת עידויים)

    השבמחק
  7. לאורה15.7.11

    הי מותק, מה המצב?
    לא מתכוונת לפתוח בשירה, אני באמצע לימודים למבחן, רק לעדכן, שאימא שלי זכתה בטווינגו חדשה בהגרלה, ואת הכרטיס להגרלה, הביאו לה חברים יחד עם מתנה ליומהולדת על קניה של איזה בגד...
    ואותה אני מכירה מקרוב, ואפילו אתה קצת מכיר...
    אז נשיקות, ד"ש לאישה הראשונה, ומחכה שניפגש בספ"ש...
    לאורה

    השבמחק
  8. Yael F15.7.11

    הי עזי,

    השיר כל כך במקום....
    אז רק רציתי לעדכן אותך שהבן זוג (כן...ההוא מהודו) הצטלם אתמול למליונר,
    אומנם לא עלה לשחק אבל היה בין העשיריה......איזו גאווה

    השבמחק
  9. יפעת15.7.11

    טוב אז אחרי הרבה זמן שלא הגבתי וגם לא כ"כ הספקתי לקרוא , התיישבתי ופינקתי את עצמי באבטיח טוב וקראתי ...
    אני מתפלאה עליך , לכתוב הרבה על אותם אנשים שלא מכירים...
    תן לי שנייה לחשוב ...
    מי זוכה בכרטיסים בחינם .... מי דיברה בטלויזיה וזכתה אצל אודטה..... מי מקבלת זיכויים על דברים שלא המציאו להם פג תוקף ......
    אחותנו היקרה , הרי לך מכרה ..
    יאאאלה אני מנסה להגיד שאהבתי את הקטע
    נשתמע יפעת

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.