8.5.07

ארנק אבוד


חברות וחברים אהובים
!! -- ??? -- !! -- ???-- !!

כשאובד לך הארנק
הולכת איתו פיסת אישיות
חלקת היסטוריה שנאגרה עם השנים
פתק קטן, תמונה ישנהמספר טלפון נדיר
באותו רגע אתה לא חושב על מזומנים
אתה שוקע בעצבות רגעית
בחלומות קצרים בהקיץ
על אותם מקרים
שמילאו את הארנק שלך בזכרונות מתוקים.

כשאובד לך הארנק
אתה עושה את חשבון האובדן בצער
נתקף בפרץ של תובנה
ונשבע שבפעם הבאה
תשאיר את הזיכויים מפוקס במגירה
את תווי הזהב תתן לאישתך
ולא תחזיק את רשיון הנהיגה
יחד עם תעודת הזהות
באותו תא פנימי
עם הפתיחה המהירה.

אחרי שלב ההפנמה אתה מתוסכל
מנסה לשחזר את הקנייה האחרונה
את התנועה לכיס האחורי או איזו תמונה אבודה
שקלועה בזכרון ובה אתה אוחז אותו בלי ידיעה
שזו באמת הפעם האחרונה
וכשהיא לא מגיעה אתה מתמלא חימה
ומשתלח בעצבים באידיאולוגיות של חורמה

די  !! נמאס מהויזה הארורה
גם ככה אני חייב להפסיק לגהץ
לישר את המינוס ולרדת מהעץ
אולי זה בכלל סימן מלמעלה
לשנות - לעשות מהפך
אולי נפלה בידי ההזדמנות פז
להחליף סוף סוף את הבנק העושק
את חברת האשראי
את הכתובת של הדירה
ועל הדרך להעיף גם את קופת החולים
אולי אפילו את יחידת מילואים
מה רע
הרי אין לי ארנק !!
אני מרגיש חדש
משוחרר
הכל פתוח לפני
הכבישים , האפשרויות , החיים הלא כבולים
איזה רנסנס !

אני נכנס ברוח אמיצה
לחדר הרחצה
שוטף פנים
שולף זוג מכנסיים משומשות משק הכביסה
ומוכן לדרך החדשה

ואז בהפתעה
הוא מבצבץ מהכיס האחורי
ישן, מעובה ומרופט
אני פותח אותו
ויש בו הכל
כל התעודות
הכרטיסים
והעבר
הכל שם.

איזה מזל .

       +

הערב בשעה 21:30
שד' רוטשילד  (בין בלפור למזא"ה)
איזה כייייייייייף  בשדרה !!!
מי שלא היה – לא יכול אפילו להתחיל להבין
אז
חיים טובים וניפגש
עזי  ( 0523414857 )

תוספות:
1)      חגיגת הפתיחה הייתה כייפית יותר מתמיד עם מסיבת חומוס, ניגובים ואלכוהול , היה כייף גדול והכל בזכותכם – אנשים יקרים – מי שהיה ונהנה ימשיך לבוא ומי שלא הספיק לערב הפתיחה מוזמן להתחיל מהערב.
2)      אם הגעת לסעיף 2 ומצאת את עצמך אומר לעצמך " אולי באמת אני אקפוץ לשם פעם אחת..." או " וואללה נראה לי שהלילה אני מגיע/ה" או  "שרק יהיה לי עם מי ללכת ואני שם" ....... אז הגיע הזמן לעשות מעשה, תפסו יוזמה , צלצלו למי שנמצא באיזור אם אתם מתביישים לבד( למרות שאין סיבה), וקפצו לאוויר המשמים שיש בשדרות רוטשילד, תעברו לייד, תראו שאין תנאי כניסה או קבלה, שהאווירה היא כייפית, ואולי תרצו לשבת ולהתכבד בבירה או חטיף או משחק !!  יאללה לא להיות עצלנים.
3)      אחרי שארנק אובד אחד הדברי םשהכי מעצבנים זה שבכל התעודות ורשיונות והכרטיסים מופיעה לך אותה תמונה, זאת שעשית עשר דקות לפני בקומה למטה, בה אתה נראה שמו אחד שאילצו אותו להצטלם אחרי שאבד לו הארנק.
4)      מהמגיבים של שבוע שעבר: איתן בוקס ברשימות שעדיין לא פוענחו ע" טובי המומחים, קרן צרפתי מהגולה שהגנה על המקופחים, דורון ששאל שאלת תם וחושנית שתגובותיה נעימות מכולם וגם ארנון מהדירקטוריון ועמית שר מהעבר וזו שחביבה יותר משהיא אחרונה – האחת והיחידה – האישה הראשונה.
5)      תמשיכו להגיב ולכתוב ולבוא ולהמליץ ולבקר  כי אין דבר כייף מזה בעולם– מי שלא כותב- לא קיים.
בואו אל אביב של אהבה

3 תגובות:

  1. חושנית15.7.11

    חושן,
    מה קורה? פתאום בא לי רעיון אדיר... מה דעתך כל פעם שאתה שולח מייל בנושא מסויים תעשה אזור מידע נוסף ותשים שם מידע רלוונטי...
    אני מבהירה, בשירון שכתבת על החומוס היית מוסיף מתכון אישי של חומוס, במייל הזה תשים עצות למאבד ארנק..(איזה נסחפת אני חבל על הזמן)..
    סתם רעיון שהייתי חייבת לשתף 
    מקווה שהאישה הראשונה חזרה הביתה בשלום אחרי שהעבירה את זמנה בנעימים בין חולות לבנים ושמיים כחולים.

    צריך לשחזר יותר את ערב שבת.. היה אחלה (ועכשיו בטח מי שקורא את זה חושב.. אישתו בחו"ל, איזה אחת, חושנית שמה, אמרה שהיה טוב ביום שבת וצריך לחזור על זה שוב... עזי הזה, חי טוב..:-))
    נשיקות וד"ש ואהבה לאישה הראשונה (אתה יכול לקחת קצת מס לעצמך ולהשאיר גם אצלך קצת נשיקות ואהבה... אבל בעדינות, לא את הכל, הרב שיעבור לאישה) .

    חושנית.

    השבמחק
  2. עידו15.7.11

    הארנק באמת חובק הרבה מהעבר
    כשאני שולף את תעודה זהו (פעם בהרבה זמן)
    אני תמיד משועשע מחדש לראות אותי בן 16 עם מבט עייף עייף, ונזכר
    איך אבא העיר אותי בבוקר מוקדם כדי שאספיק להצטלם לפני שהוא מקפיץ אותי למשרד הפנים בהרצלייה בדרך לעבודה...

    השבמחק
  3. שירלי15.7.11

    טוב, אתה מאבד ארנקים סידרתי
    ולרב זה בכלל נגנב
    נראה לי שהיום אני אקפוץ
    :-)
    נשיקות
    שירלי

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.