20.2.04

ברזיל אוה ברזיל


שלום לכל החברים והחברות
###################
ברזיל אוה ברזיל
ההיית או חזרתי שלשום ?
יום שלישי ראשון אחרי תקופה קצרה של העלמות
החזרה לארץ היא אכזרית ומתוקה רק שבזכות פורים
היא איכשהו עודנה בסוג של רכות

אז לפני שיתפוגגו להם עני הזכרון והשכרון
תרשו להטיס את כל מי שנשאר בארץ זבת
אל נקודות במסלול הנוטף חוויה
תנשמו עמוק ....כי לא עוצרים לשנייה


מהקרנבל האלוהי והבלתי יתואר בסלבדור
דרך חופי ים קסומים וחול לבן צחור
עם שמיים צבעוניים ושפה שמתנגנת
 וגשם וחום והשמש המקוננת

הופעות חיות וריקודי סמבה סוערים
בין בנות מקומיות עם בגדים מזעריים
ואקסטזה ממושכת  שממכרת את הגוף
שנסחף עד הבוקר בריקוד וריחוף

ושייקים של פירות וקוטיילים משמיים
מאננס  גווארנה  קוקוס  וליים
מדינה שהכדורגל בה הוא עיקר החדשות
שהכל טס במהירות ואין דקה לחכות

ובכלל ההנאה הצרופה הזו של להיות בטיול
בלנשום את האווירה הזו של חו"ל
להיות חלק מתונת נוף פסטורלי
ולעשות בכל רגע רק מה שבא לי

ובתום שלושה שבועות שהטריפו לי את החושים
חזרתי לארצנו עמוס בריגושים
עם חיוך שלא יורד מהפנים
והרגשת סיפוק נעימה מבפנים.


היום מתשע בערב
רש"י 17 ( על פינת קינג ג'ורג')

אז
חיים טובים וניפגש
עזי


אפשר ליצור איתי קשר ב: 053414857

.נ.ב
1: אני מאחל לכולם חופשה מהנה לפחות כמו זו שהייתה לי  (ממליץ בחום על ברזיל), ובואתה הזדמנות , תודות רבות ללאורה, צורי , מאיה , מוטי, מור,  גולן,  דייגו ואיך אפשר בלי ליאת שאפילו הברזילאים לא ידעו איך לאכול.
2:ערבי השח חוזרים למתכונת רגילה בימי שלישי בערב ברש"י ...
3:כדי להצטרף לרשימה אפשר לכתוב לי בקשה להצטרפות למייל הבא : ezylevy@012.net.il    רצוי להוסים גם שם וטלפון , אבל לא חובה.
4: ופעם אחרונה היפ היפ הריי  לארנון ואבי, שהחליפו אותי כשלא הייתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.