27.2.04

מילואים -1


חברים אמיצים שלי
;~;~;~;~;~;~;~;~;~;~

בזמן שאני הסטלבטתי  ושכבתי על הגב
באיזה שהוא חוף זהוב בחו"ל
בערמת הדואר בדירה חיכה לי צו
אפילו שניים ואחד בהול

קצת קשה לקחת אנרגיות של אושר ואהבה
ולהכניס אותם לתוך מדים
להחליף את אווירת החופש בצבא
ולמלא פקודות של מפקדים

אבל עם כל הקושי אני מאלה שמשתדלים לתרום
אחרי הכל אנחנו חיים במדינה שהמצב בה מעורער
שהמציאות בה משתנה בתדירות מפחידה מיום ליום
ואין לדעת איך יתחיל היום ואיך ייגמר מחר

אז לקחתי את אותו התיק של ברזיל מלפני שבוע וקצת
באירוניה מהתלת שרק ישראלים מכירים
דחפתי לשם בגדים חמים ספר וסט שחמט
ובשביל הספורט, עוד איזה אלף דברים

ועוד כמה דקות אני נוסע לבסיס האימונים
ובעזרת השם אני אחזור עוד שבועיים
ואם יהיו ניסים ואו עודף מתאמנים
אולי אפילו עוד יומיים

אז שיהיה לי ולשאר החיילים שירות נעים.

מקווה שתבואו להנות
יום שלישי בתשע בערב
רש"י 17 ( על פינת קינג ג'ורג')

אז
חיים טובים וניפגש
עזי
אפשר ליצור איתי קשר ב: 053414857
.נ.ב
1:כולם וכולן מוזמנים לשחק , לבוא ,לשתות בירה, להנות, להגיב, לצחוק ועוד
2:ערבי השח חוזרים למתכונת רגילה בימי שלישי בערב ברש"י ...
3:כדי להצטרף לרשימה אפשר לכתוב לי בקשה להצטרפות למייל הבא : ezylevy@012.net.il <mailto:ezylevy@012.net.il>    ‏ רצוי להוסים גם שם וטלפון , אבל לא חובה.
4: ופעם אחרונה היפ היפ הריי  לארנון ואבי, שהחליפו אותי כשלא הייתי.
5: מתהווה לו אלבום תמונות של ערבי השח ( באדיבותו של ג'קי).
אז מי שיש לו תמונות שישלח אותן אלי ואני אוסיף אותן ...אה והנה הלינק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.