3.8.10

והדרת פני זקן לנצח


חברות וחברים סובלניים
Jcru,ujcrho xuckbho

                 
אני דווקא אדם סבלני
אורך רוח הוא שמי השני
המנטליות שלי גורסת שיש זמן
אין מה למהר
אם אאחר – אאחר
אם יגמר - יגמר

אין לי ולו הקלה שבבעיות
לחכות לתורי או לשמוע משפט עד הסוף
זו שלווה פנימית מבוקרת
דחף מדוכא הניתן לשליטה
שכה נדיר בעולמנו החומרני
אך אצלי זה בדם
זהו יתרוני

"הסובלנות" הסביר חבר קשישא לקופאית
היא נחלתם הבלעדית של הזקנים
בעודו מעביר סלט שלם של ירקות ביחידים
הקופאית מחייכת  ומאחורי גם אני
היא כנראה שמעה את זה אלף פעמים
ומקווה שהמשמרת שלה תספיק
למרכולתו בת עשרת המוצרים

"הדור של היום חי ברכבת אקספרס"
בלי ערכים, בלי כבוד, הכל באס-אמ-אס
הקופאית כבובת שעווה עם חיוך שבלוני
יכולה שיתרחש כרגע גם אזון גרעיני
היחידי שמתחיל להזיע מאחור זה אני

עברו עשר דקות יותר מהקצבתי
וקשישא החל סופר מטבעות על המסוע
עשרות אגורות רחמנא ליצלן
התחילו לי מיחושים חדים באגן
"את יודעת מי היה טוב לשלטון יותר מעכשיו?"
הוא שואל את הבובה ומציא גם תווי זהב

חלון ההזדמנויות נראה כמתפספס מאחורי
הגן סוגר שעריו בעוד רבע שעה
אחריו יש לי שבע דקות להרצאה
והשיעור על סבלנות מקומית
נמצא רק בתחילת המאה.

מלא כבוד והדר
פניתי לחברי המבוגר
בתחינה שאם אפשר לזרז מעט את הקנייה
מאחוריי התור מגיע עד לחנייה
והבוקר כבר בסופו במתקדם
לא אכפת לי אפילו לשלם
על שלו – על שלי – על של כל התור
רק בבקשה תן לעבור

"את רואה" אמר לשעווה בחלוק הורוד
"היום כבר אין כבוד.

+

רוטשילד !!!!  
בין מזא"ה לבלפור   שעה 21:00

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

בחוץ :
1.            איזה כייף, איזה כבוד , איזה פרגון, איזו חגיגה , היה ערב מכובד, מלא אנרגיה חיובית ואמונה שהדרך לפנינו רצופת כל טוב - אנשים טובים זה כל מה שצריך , ולנו יש מכם בשפע.
2.            אצלי התרחב הלב מלראות את כולכם שבוע שעבר, באים למרות החום , העיסוקים, המטלות ומחויבוויות המשפחה, ושואפים ערב של תרבות ומסורת ישר לריאות.
את התודות והפידבקים אני מקדיש לחברי הדירקטוריון האהובים : יוסי , אבנר,ואורן. אתם גדולים.
3.            אפרופו דירקטוריון – יוסיפון חוגג הערב יומולדת – להזכירכם הוא ראש אגף טכנולוגיה ותקשורת – לכן יש לצפות לערב עם פירוטכניקה ופעלולים...או לפחות לעוגה – אתם מוזמנים לתת כבוד.
4.            עוד בדירקטוריון – כפי ששמתם לב , בסיועו של יוסי וקשריו הענפים, ביקר אותנו ביומולדת אחד ראש העיר, ראשית כבוד גדול , שנית כנראה שיהיה לזה פולו-אפ בדמות פגישה בעירייה עם אפשרות לסיוע ועוד.
5.            בשבוע שעבר הצטרפו אלינו יותר לרשימת התפוצה כ-33 מכותבים ושחקנים חדשים בקרוב – קבלו אותם באהבה.
6.            מי שעדיין לא הצטרף לקבוצה בפייסבוקמוזמן לעשות זאת בלינק הזה מלכים ברוטשילד, ואולי אף לזהות את עצמו בתמונות מהאירוע.
7.            יש מלא ציוד חדש – אז נא לשמור עליו
8.            זה הזמן לרכוב על גלי ההצלחה.
9.            בואו באהבה ותשארו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.