4.3.08

משדיים לבקבוק וחזרה


חברות וחברים במעברים
ᶯᶮᶯᶮᶯᶮᶯᶮᶯᶮᶯᶮᶯᶮᶯᶮᶯᶮᶯᶮᶯᶮᶯᶮᶯᶮᶯᶮᶯᶮ

את חושבת שלעבור לבקבוק זה קשה ?
חכי שיהיו לך שיעורים בתושב"ע
או מבחן בגיאוגרפיה תנכית
רק אז תביני תיסכול מהו

בסך הכל משנים לך קצת את הטקסטורה
ואת טכניקת היניקה הטיבעית, מה הביג דיל?
אחרי הכל,הרעיון מאחורי השינוי נשאר זהה
לוקחים ומכניסים לפה, אפילו הטעם דומה

ואני אומר לך... מזה אין לך מה להתבכיין
חכי לתקופה של בחינות המגן
שלא לדבר על פצעי בגרות
אחרי שבוע בצבא את תתגעגעי לבקבוק

את גם תלמדי שיש דברים הרבה יותר מעצבנים
כמו דייטים מבריזנים וגברים קמצנים
ושלוקח תשע וחצי שעות לחכות לשרברב
ועוד כזה שקבעת איתו מראש , לא מעכשיו לעכשיו

את מפנימה, אני לא סתם פורש פה מניפולציה זולה
אני בעצמי מעדיף ציצי עם פיטמה עגולה
אבל כשאני מבין שבשום אופן , אין מצב
אני מתאפק ולא ישר פותח בשביתת רעב

את יודעת , בעבר הקרוב אבא שלך בעצמו נכבה
כן כן , בערבי חיפוש אחרי ציצים ואהבה
וכך בלילות קרים כשהמצב נראה דחוק
הייתי בלית ברירה זונח את הציצי ועובר לבקבוק.


+
לוצ'ה ( בוגרשוב 33 )
החל מ 20:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0523414857

מעברים:
1)      הנסיכה במאבקי כח. ואנוכי, שידוע בציבור כאדם עקשן ועקבי עם כח רצון חזק, התרסתי שאין ביכולתה לשבור אותי , אני יותר חזק, ואני אנצח !! ברור לי שאני לא הראשון שמתריס כך כנגד עולל בן 4 חודשים או במקרה הזה נסיכה קשוחה חסרת מעצורים, אבל אני לא מרים ידיים – 1:0 לה בינתיים.
2)      האביב מתקדם בצעדים בינוניים ויש אומרים שראו חלקים ממנו חוצים את האופק...סבלנות ...סבלנות...עוד מעט אנחנו בשדרה..
3)      ועוד יותר קרוב מהאביב הוא חג פורים !!! שאין חג משמח ממנו בעולם, חג שמצווה עלינו להשתטות , לשתות לשכרה, ולשמוח !!  כן כן לשמוח...לשבור את השגרה הרצינית שאנחנו חיים בה ל -24 שעות ופשוט להיות שטותיים ולחייך
4)      לרגל פורים, אנחנו נרים פה תחרות שח די דומה למה שתוכנן בירושליים:
a)      משחקי בליץ של 5 דקות בין כל מי שרוצה לשהתתף ( תהיה רשימה )
b)      בשיטת גביע - המפסיד בחוץ
c)      והמנצח חייב לשתות בירה ולסיים אותה לפני המשחק הבא.
d)      בתקוה שלגמר יגיעו שני אנשים שתויים.
5)      עוד נדבר על זה בהרחבה....אבל בינתיים אני קורא לכל חברי הדירקטוריון המקוריים לעבוד על קאמבק מתוקשר לאותו אירוע בפורים. וזה כולל אותי.
6)      תודה לעמית על פינת העברית –תיקונים , סימונים, ודקדוקים אחרונים.
7)      בינתיים שיהיה לכולם שבוע יפה ומוצלח



2 תגובות:

  1. עידן19.7.11

    ענק! אהבתי מאד! בתור אחד שכבר עבר 2 סרבניות קטנות אני מזדהה לחלוטין עם השיר...

    השבמחק
  2. Amit Shar19.7.11

    הי עזי יקר,
    איזה רעיון יפה – בהצלחה במאבק, אנחנו איתך.
    תודה על הפרגון בהערה מס' 6. שתדע, שהפעם כבר כמעט נתתי לך ציון 10. אולם, בבית האחרון סיפקת לי תוכן לפינת העברית, תודה (:
    "אבא שלך בעצמו ניסה ו..." נכווה, מלשון כוויה, ולא כפי שנכתב.
    כרגע קצת עסוק בהעברת ההורים מאשקלון לת"א. מקווה להתפנות בקרוב ולבוא לבקר. עד אז, בשמחות.
    עמית

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.