8.1.08

יומולדת - 3


חברים וחברות שמחים
[__________________]

השנה אני מחייך לעצמי בטבעיות
ומאחל ליומולדת
רק מעט בריאות

לא לדאוג
עדיין לא נשרה לי אצבע או ריאה
ונפשי תודה לאל עוד בריאה

גם שאיפות יש לי עד בלי די
רק לא עולות במוחי מטרות
שלא אוכל להשיג במה ידי

מה גם שבתקופה האחרונה
הגשמתי יותר משייחלתי לעצמי
לכל השנה

שהרי..

לא דמיינתי שאחזיק בחייקי
כזו נסיכה עדינה
שאהיה מוקף באהבה אמיתית
מהאישה הכי ראשונה
שאמשיך לגור בעיר שאין לה הפסקה
ושברוחי עדיין תבער לה התשוקה.

התשוקה ללמוד
לגלות
להבין ולהתנסות

התאווה להתחדש
ליצור
לצחוק ולהתרגש

התשוקה לשחק
לנגן
לכתוב, לצייר

ובינינו – מי בכלל  צריך יותר

אז רק נוסיף "טפו" כפול שלוש
עם חמסה על הראש
ולהקת דגים כחולים
שעפים במעגלים

ונסכם שנכון להיום
אני לא מסמן הגשמת חלום
או שאיפה רחוקה מהמציאות
רק מעט נחת ו ..בריאות.

            +
לוצ'ה ( בוגרשוב 33 )
בשעה 20:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0523414857
אחרי ככלות הכל:
1)      כן כן עוד יומיים מחליף ת'מספר של השנים, וכמו שאמרו חכמים – צריך לחגוג כמה ימים לפני כמה ימים אחרי ...איך אני אוהב חכמים
2)      לא חשבתי שאכתוב זאת בשורות האלה אבל...אין מה לעשות.... פורטיס המלך !!  הערב 30 שנה לפלונטר.
3)      הליגה התחילה בשעה טובה – בהצלחה לכל הקבוצות שצמחו מתוכנו ומייצגות את כבוד השדרה.
4)      מתחיל להיות קר באמת ( באמת-של-תל-אביב לא של סיביר ) אז זה הזמן להתחמם עם איזה סיידר חם בלוצ'ה, איזה מחשק שח מרתק, כוסית ויסקי מחממת או סתם כוסית מחממת... מה שיבוא קודם.
5)      תבלו.


7 תגובות:

  1. דורון19.7.11

    איבדת טיפה את הצניעות והרגישות שהייתה לך גבר...
    סבבה שטוב לך והכול אבל אל תשכח,יכול להיות שללא מעט מקוראיך יש מצב מחורבן, ארעי או קבוע וזה לא ממש עוזר להם לקרוא שיר כזה

    השבמחק
  2. ארנון19.7.11

    מזל טוב, אחי!

    כרגיל, אתה מיטיב לכתוב,
    והמילים כל כך מתאימות,
    כאילו יצאו מגרוני...

    רק דבר אחד שלא מתיישב -

    "שאמשיך לגור בעיר שאין לה הפסקה"
    ו..
    "התאווה להתחדש"

    ברור שאפשר להתחדש גם בעיר המופלאה ההיא,
    אבל, אחי,
    מגניב בכפר!!

    מזל טוב,
    ארנון

    השבמחק
  3. כרם19.7.11

    עזי היקר,
    היום בבוקר היה לי קצת קר,
    אכלתי שתי ביצים ושתיתי קפה
    מול הרים ונחל, שעשו את הבוקר ליפייפה,
    ואז כמעט בלי חשק פתחתי את הדואר,
    ושוב שמחתי לגלות שקיבלתי מילים של זוהר,
    המייל האופטימי כבכל שבוע
    הביא עמו געגועים ליום שלישי הקבוע
    אם הבנתי נכון, יש יומולדת עוד יומיים,
    רק שתדע שאפשר לחגוג אפילו פעמיים
    כי לי יש יומלדת ממש מחר
    איזה כיף שנולדתי בסמוך לאיש כה יקר
    מה אאחל לאיש שנראה לי מאושר
    רק "טפו" כפול שלוש ויומולדת נהדר
    ד"ש חם לכל החברים שם בשחמט הזוגות
    נשיקות, ולהתראות

    השבמחק
  4. Beautiful. and true.
    Well written.

    השבמחק
  5. חושנית19.7.11

    אבא חושן!!!!!!
    איזה חיים נפלאים, דבש , תותים עם קצפת וטפיחות קינמון, מילקשייק וניל ועוגת תפוחים, שוקולד בלגי משובח וטופי.
    למרות שאתה לא איש של קינוחים ומתוקים, עדיין, מתוק זה טוב בעיקר בכל מה שקשור לחיים...שימשיכו ככה בתוספת הרבה כח ובריאות.
    מאחלת לך כל מה שאתה מאחל לעצמך.
    מתה עליך
    חושנית

    השבמחק
  6. עידו19.7.11

    עזיקה, נהנת אתמול? היה קצת ארוך ואת חלק מהשירים הרגו, אבל היה סוג של נוסטלגיה נחמדה, לא כל כך עמדנו אחד ליד השני, לא נורא, מזל שלנו יוצא להתראות הרבה בלי שום קשר לארוע זה או אחר...
    מחר יש לך יום הולדת, הנה - מזל טוב ראשון, אתקשר גם מחר ונחשוב איך מתארגנים להרמת כוסית ואולי עוד אחת ועוד אחת, די, אני כבר קצת מתנדנד...
    סר אייזיק בן 34!
    חיבוק (אפילו שניים, על חשבון אתמול...)
    עידו

    השבמחק
  7. אמיר19.7.11

    נו, שויין.

    היו שלבים שגם אני כתבתי, אבל היום רוב מה שאני כותב (או קורא) - לא יעבור את הצנזור שלך...
    הכי יפה בכל העניין הוא שגם אם אני לא מכיר את "דרור מלובני" (בין שהוא קיים ובין שלא....),אני נהנה לקרוא.
    חסרות לי רק החידות, שמחדדות לי את המוח בצורה יוצאת דופן.
    ולחשוב שפעם חשבתי שאני נציג הרוב ונציב (במקור טעיתי וכתבתי "נציב" במקום שהתכוונתי "נציג" - אבל זה מתאים הרבה יותר ככה...)המרכז......
    אמיר

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.